Fandom

Naruto Fanon Wiki

Jigoku Zō

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jigoku Zō

Jigoku ko.jpg

Dane Osobowe

Kekkei Genkai Chiton
Klasyfikacja
“Przywódca wioski” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Przywódca Wioski
Przynależność Kazangakure
Rodzina

Typy Natury

Uwolnienie Piekieł
Element Ziemi.svg.pngUwolnienie Ziemi
Element Ognia.svg.pngUwolnienei Ognia
18pxUwolnienie Yin-Yang

Jutsu
Narzędzia
Jigoku Zō - był bratem bliźniakiem Jigoku Kō i właścicielem wioski Kazangakure. Posiadał potężne Kekkei Tōta - Chiton. Zginął w ostatecznej walce ze swoim bratem.

PrzeszłośćEdytuj

Zō urodził się wraz z bratem w Kraju Smoków jeszcze przed Erą Wielkich Wojen. Żyli w bogatej rodzinie i wymagano od nich by w przyszłości zbudowali wioskę Ninja, która ochraniała by kraj. Obaj odkryli w tym samym czasie, że posiadają oni ponadprzeciętne Kekkei Genkai. Razem opracowywali swoje techniki i byli dokładnie równi sobie. Bardzo się kochali jako bracia i mieli wspaniałe dzieciństwo. Wkońcu dorośli i brali udział w walkach w powstających coraz bardziej konfliktach. Wkońcu obaj ze swoim klanem oczyścili kraj z nieprzyjaciół i zaczęli planować stworzenie wioski.

Pierwsze Starcie z Bratem i Stworzenie WioskiEdytuj

Piekielni bracia mogli wybrać praktycznie każde miejsce w kraju do stworzenia wioski. Jednak mieli oni różne ideologie i plany stworzenia wioski. Jigoku Kō chciał zjednoczyć wszystkie klany Ninja w kraju w jedno społeczeństwo i rozwinąć gospodarczo, a Jigoku Zō chciał, aby tylko jego klan mieszkał w tej wiosce, a inne zatrudnić jako siła militarna i podbić sąsiednie kraje, które były by pod władaniem tylko i wyłącznie ich klanowi. Obojgu nie podobał się sposób stworzenia wioski i wkońcu wywiązała się między nimi walka. Obydwoje używali tych samych technik i mieli tyle samo czakry. Walka trwała dzień i noc. Wkońcu Zō zrezygnował z dalszej, niekończącej się walki i odszedł zapowiadając, że założy wioskę po swojemu i, że nic mu w tym nie przeszkodzi. Połowa klanu ruszyła za nim. Jigoku Zō po jakimś czasie założył wioskę w olbrzymim, wygasłym wulkanie - Eturu. Kazangakure zaczęło się błyskawicznie rozwijać. W czasie tworzenia wioski nauczył się kilku innych technik, by przewyższyć brata.

Wojna Wiosek i Era Wielkich WojenEdytuj

Okazało się, że jego brat bliźniak również zdołał wybudować wioskę w tym samym kraju. Zō zauważył w niej wielkie zagrożenie i stwierdził, że jego brat chce zrujnować kraj, a nie go chronić. Wysłał on armię, która miała za zadanie znaleźć i zniszczyć wioskę brata. Jednak nie udało mu się to. Wkrótce wybuchła wojna między tymi dwoma wioskami. W tym samym czasie powstała Era Wielkich Wojen pustosząc cały kontynent.

Drugie Starcie z Bratem i ŚmierćEdytuj

Jigoku Zō spotkał się ze swoim bratem podczas ostatecznej bitwy. Po krótkiej wymianie zdań postanowili ze sobą walczyć o władze nad krajem. Na początku Zō użył Katon: Gokakyu no Jutsu, które zostało wybronione przez Skalną Górę Jigoku Kō. Ten w odpowiedzi na ognistą kulę użył Arijigoku no Jutsu i unieruchomił cześciowo swojego brata po czym strzelił w niego Ognistym Pociskiem. Zanim ogień doleciał do Zō, ten zdąrzył przywołać olbrzymi wulkan (Chiton: Kazan no Sōzō ,z którego wyleciało mnóstwo popiołu i skał w stronę Kō. Następnie z lawy, która była w wulkanie utworzył na sobie Zbroję z Lawy. Jigoku Kō stworzył Kamienne Klony i wystawił przeciwko bratu po czym się schował gromadząc czakrę. Klony zostały szybko zniszczone przez lawę, a prawdziwy znaleziony. Zō użył Chiton: Chikyū no Jutsu by wtrącić brata do ogromnej dziury z lawą w środku. Kō w ostatniej chwili osłonił się Lawową zbroją, dzięki czemu się uratował. Przez długi czas walczyli ze sobą, aż w końcu Kō użył Mizurappy zamieniając zbroję z lawy w kamień. Starszy brat nie mógł się ruszyć przez otaczający go kamień. Oberwał mocnym uderzeniem Kamiennej Pięści od młodszego brata., a następnie oparzony Dai Endanem. Zdesperowany użył ostatecznie Gekido Tensei. Dzięki temu na krótko zyskał przewagę, lecz później się zmęczył i z powodu zawału zmarł.

Wygląd i CharakterEdytuj

Zō był wysokim i umięśnionym mężczyzną o czarnych włosach. Miał zielone oczy. Był znacznie agresywniejszy i bardziej porywczy od swojego bliźniaka. Również prócz charakteru mocno różnił ich wygląd. Z początku byli podobni jak dwie krople wody, lecz później gdy dorastali ich wygląd zaczął coraz bardziej się różnić.

Zo.gif

Umiejętności Zō

UmiejętnościEdytuj

Jigoku Zō był bardzo potężnym shinobi. Doskonale opanował żywioły ziemi i ognia. Dodając do nich Uwolnienie Yin-Yang potrafił używać Uwolnienia Piekieł - Chiton. Do tego był bardzo silny fizycznie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki