Fandom

Naruto Fanon Wiki

Jigoku Kō

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jigoku Kō

Jigoku zo.jpg

Dane Osobowe

Kekkei Genkai Chiton
Klasyfikacja
“Przywódca wioski” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Przywódca Wioski
Przynależność Kyogakure
Rodzina

Typy Natury

Uwolnienie Piekieł
Element Ziemi.svg.pngUwolnienie Ziemi
Element Ognia.svg.pngUwolnienie Ognia
18pxUwolnienie Yin-Yang
Element Wody.svg.pngUwolnienie Wody

Jutsu
Narzędzia

Jigoku Kō - był bratem bliźniakiem Jigoku Zō i właścicielem wioski Kyogakure. Posiadał potężne kekkei tōta - Chiton.

PrzeszłośćEdytuj

Kō urodził się wraz z bratem w Kraju Smoków na długo przed Erą Wielkich Wojen. Żyli w bogatej rodzinie i wymagano od nich by w przyszłości zbudowali wioskę Ninja, która ochraniała by kraj. Obaj odkryli w tym samym czasie, że posiadają oni ponadprzeciętne kekkei genkai. Razem opracowywali swoje techniki i byli dokładnie równi sobie. Bardzo się kochali jako bracia i mieli wspaniałe dzieciństwo. W końcu dorośli, i brali udział w walkach w powstających coraz bardziej konfliktach. W końcu obaj ze swoim klanem oczyścili kraj z nieprzyjaciół i zaczęli planować stworzenie wioski.

Pierwsze Starcie z Bratem i Stworzenie WioskiEdytuj

Piekielni bracia mogli wybrać praktycznie każde miejsce w kraju do stworzenia wioski. Jednak mieli oni różne ideologie i plany stworzenia wioski. Jigoku Kō chciał zjednoczyć wszystkie klany ninja w kraju w jedno społeczeństwo i rozwinąć gospodarczo, a Jigoku Zō chciał, aby tylko jego klan mieszkał w tej wiosce, a inne zatrudnić jako siła militarna i podbić sąsiednie kraje, które były by pod władaniem tylko i wyłącznie ich klanu. Obojgu nie podobał się sposób stworzenia wioski i w końcu wywiązała się między nimi walka. Obydwoje używali tych samych technik i mieli tyle samo czakry. Walka trwała dzień i noc. W końcu Zō zrezygnował z dalszej, niekończącej się walki i odszedł zapowiadając, że założy wioskę po swojemu i, że nic mu w tym nie przeszkodzi. Wraz z Kō ruszyła połowa klanu i pomogła mu zbudować wioskę. Po kilku latach wioska została zbudowana. Wioska ta znajdowała się głęboko pod ziemią i miała nazwę Kyogakure. Podczas tworzenia wioski nauczył się kilku technik do jej ochrony.

Wojna Wiosek i Era Wielkich WojenEdytuj

Oboje wybudowali wioskę w tym samym kraju. Zō zauważył wielkie zagrożenie w jego wiosce i stwierdził, że jego chce on zrujnować kraj, a nie go chronić co oczywiście było nieprawdą. Zō wysłał armię, która miała za zadanie znaleźć i zniszczyć jego wioskę. Jednak udało mu się pokonać wrogów. Wkrótce wybuchła wojna między tymi dwoma wioskami. W tym samym czasie powstała Era Wielkich Wojen pustosząc cały kontynent.

Drugie Starcie z BratemEdytuj

Jigoku Kō spotkał się ze swoim bratem podczas ostatecznej bitwy. Po krótkiej wymianie zdań postanowili ze sobą walczyć o władze nad krajem. Na początku Zō użył Katon: Gokakyu no Jutsu, które zostało wybronione przez Skalną Górę Jigoku Kō. Ten w odpowiedzi na ognistą kulę użył Arijigoku no Jutsu i unieruchomił częściowo swojego brata po czym strzelił w niego Ognistym Pociskiem. Zanim ogień doleciał do Zō, ten zdążył przywołać olbrzymi wulkan (Chiton: Kazan no Sōzō), z którego wyleciało mnóstwo popiołu i skał w stronę Kō. Następnie z lawy, która była w wulkanie utworzył na sobie Zbroję z Lawy. Jigoku Kō stworzył Kamienne Klony i wystawił przeciwko bratu po czym się schował gromadząc czakrę. Klony zostały szybko zniszczone przez lawę, a prawdziwy znaleziony. Zō użył Chiton: Chikyū no Jutsu by wtrącić brata do ogromnej dziury z lawą w środku. Kō w ostatniej chwili osłonił się Lawową Zbroją, dzięki czemu się uratował. Przez długi czas walczyli ze sobą, aż w końcu Kō użył Mizurappy zamieniając zbroję z lawy w kamień. Starszy brat nie mógł się ruszyć przez otaczający go kamień. Oberwał mocnym uderzeniem Kamiennej Pięści od młodszego brata., a następnie oparzony Dai Endanem. Zdesperowany użył ostatecznie Gekido Tensei. Dzięki temu na krótko zyskał przewagę, lecz później się zmęczył i z powodu zawału zmarł.

Wygląd i CharakterEdytuj

Kō był dość wysokim i umięśnionym mężczyzną z kruczoczarnymi włosami. Miał niebieskie oczy. Był znacznie spokojniejszy i bardziej rozsądny od swojego bliźniaka. Również prócz charakteru mocno różnił ich wygląd. Z początku byli podobni jak dwie krople wody, lecz później gdy dorastali ich wygląd zaczął coraz bardziej się różnić.

UmiejętnościEdytuj

Ko.gif

Umiejętności Kō.

Jigoku Kō był bardzo potężnym shinobi. Doskonale opanował żywioły ziemi i ognia. Dodając do nich Uwolnienie Yin-Yang potrafił używać Uwolnienia Piekieł - Chiton. Do tego był bardzo silny fizycznie. Podczas pobytu w wiosce nauczył się żywiołu wody i chwytów Taijutsu co znacznie rozróżniło jego umiejętności i brata.

Więcej w Fandom

Losowa wiki