Fandom

Naruto Fanon Wiki

Jūgo no Juinjutsu

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jūgo no Juinjutsu

Nazwa

Kanji Nazwy::重吾の呪印術
Rōmaji Nazwy::Jūgo no Juinjutsu
Dosłowna Polska Nazwy::Technika Przeklętej Pieczęci Jūgo

Dane

Klasyfikacja Juinjutsu, Kinjutsu
Ranga Ranga S
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Użytkownicy

  • Jūgo
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.

Pieczęcie te opracował Jūgo, po opanowaniu swojego szaleńczego gniewu, gdy nieświadomie stale pobierał energię naturalną. Ta wersja jest znacznie lepsza od tej, którą opracował Orochimaru, gdyż posiadacz pieczęci może od razu wejść w drugie stadium. Ponadto Jūgo jest w stanie leczyć posiadaczy tych pieczęci, co widać, gdy Sasuke stracił skrzydło. Dzięki przesłaniu swojej czakry do jego ciała, skrzydło natychmiast odrosło. Jūgo utworzył dokładnie cztery rodzaje przeklętych pieczęci:

  • Przeklęta Pieczęć Niebios (天の呪印, Ten no Juin) - ulepszona wersja techniki Orochimaru. Podobnie jak w oryginale, wyglądem przypomina potrójne tomoe. W drugiej formie użytkownikowi wyrastają skrzydła, jego włosy rosną, a także skóra robi się ciemniejsza. Ten no Juin daje jej posiadaczowi ogromne pokłady czakry, większe od swojej oryginalnej wersji. Została zaaplikowana na szyi Sasuke Uchihy.
  • Przeklęta Pieczęć Wody (水の呪印, Mizu no Juin) - pieczęć swoim wyglądem przypomina trzy krople wody. Rozchodzi się po ciele falującym wzorem. W drugim stanie pieczęci włosy użytkownika rosną, a jego siła, szybkość i wytrzymałość drastycznie się zwiększają. Zyskuje on także twardy pancerz i błony między palcami. Pieczęć jest zaaplikowana na szyi Suigetsu Hōzukiego. Podobnie jak w Przeklętej Pieczęci Niebios, Przeklęta Pieczęć Wody daje ogromne pokłady czakry oraz jak wyraził się Suigetsu: "płynie w niej czakra wody", co powoduje, że nie musi bać się o uzupełnianie swoich płynów, by pozostać w wodnym stanie.
  • Przeklęta Pieczęć Lasu (森の呪印, Mori no Juin) - pieczęć jest zaaplikowana na szyi Hana Senju i ma kształt trzech liści. Rozchodzi się po ciele we wzorze roślin. Najbardziej wyróżniającą cechą spośród innych pieczęci jest fakt, że nawet nieaktywna wywiera stały wpływ na użytkownika. Pieczęć umożliwia Hanowi na używanie Uwolnienia Drewna w doskonałej wersji i obdarza go ogromnymi pokładami czakry. W drugim stanie pieczęci użytkownik zyskuje długie paznokcie przypominające pazury, ostre kły oraz długie i ciemne włosy. W tym stanie Han jest szybki i zwinny, a także dużo silniejszy.
  • Przeklęta Pieczęć Ziemi (地の呪印, Chi no Juin) - posiada ją Kasai Kaguya i jest identyczna do tej od Kimimaro, choć podobnie jak w przypadku Przeklętej Pieczęci Niebios daje właścicielowi pokłady czakry większe od oryginału. W drugim stadium transformacji wygląda on jak dinozaur z ciemną skórą i ogonem. Z jego pleców wyrasta również kilka grubych kości. W tym stanie posiada niezwykłą szybkość i siłę - mógł z łatwością przedrzeć się przez piasek Shukaku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki