FANDOM

Iwashi

Iwashi.jpg

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Strzelca.svg 11 grudnia
Gatunek Ptak
Wiek
  • Część I: 7
  • Część II: 9
Klasyfikacja
“Zwierzęta” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Zwierzęta
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna Megumi
Partner Megumi Chōjū
Unikalne cechy

  • potrafi łączyć się z przedmiotami
Jutsu
Narzędzia

Iwashi (イワシ) - ptak pochodzący z rasy hodowanej przez klan Chōjū. Jest partnerem Megumi Chōjū z którą należał kiedyś do ANBU.

Wygląd Edytuj

Iwashi jest dostojnym orłem przeciętnej wielkości. Większość jego piór ma błękitną barwę. Wyjątek stanowią głowa i ogon, które są niebieskie. Posiada on też żółty dziób i szpony.

Charakter Edytuj

Iwashi jest bardzo dojrzały. Wie w jaki sposób spełniać swoje obowiązki i często wykazuje się sumiennością. Jego postać rozpiera duma, ale za to nie odnosi się z tym do wszystkich. W trakcie walki skupia się na swoim zadaniu i nie pozwala by coś go rozpraszało.

Umiejętności Edytuj

Iwashi jest bardzo silnym ptakiem. Swoim skrzydłem potrafi powalić przeciwnika, a gdy już to zrobi, rozszarpuje go przy pomocy szponów. Najczęściej naciera na wroga z powietrza od strony słońca, aby wykorzystać element oślepienia. Jego współpraca z Megumi jest doskonała dzięki czemu w trakcie pojedynków jest w stanie przewidzieć ruchy swojej partnerki i ją wesprzeć tworząc niezwykłe kombinacje.

Historia Edytuj

Keta: Prolog

Ciekawostki Edytuj

  • Washi oznacza "orzeł".
  • Iwashi oznacza "sardynka".

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki