FANDOM

Imugi

Imugi.jpg

Dane Osobowe

Klasyfikacja
“Szermierz missing-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
[[w:c:pl.naruto:Szermierz

missing-nin|Szermierz missing-Nin]]

Przynależność Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/tanigakure Tanigakure
Typy Natury

Element Wody.svg.pngUwolnienie Wody

Jutsu
Narzędzia
Imugi - był byłym shinobim z Tanigakure, missing-ninem oraz członkiem Katana Ninja. Tak jak wszyscy z jego organizacji, zginął podczas walki.

PrzeszłośćEdytuj

Imugi urodził się w Kraju Rzeki, niedaleko powstającej wioski ukrytej w dolinach. Był członkiem grupy płatnych zabójców nie należących do żadnego klanu. Jakiś czas później Klan Jōtai założył Tanigakure, a oni dołączyli do ukrytej wioski, stając się ważnymi mieszkańcami. Ludzie z poza przewodzącego Klanu Jōtai chcieli mieć miejsce wśród władz wioski. Jednym z takich ludzi był ojciec Imugiego. Był on potężnym shinobi, a władze wioski widziały w nim zagrożenie. Klan wynajął zabójców, by pozbyć się większości rodziny, w tym Imugiego. Jednak w tym czasie był on na misji poza wioską. Pewnej nocy na jego rodzine napadli zabójcy wynajęci przez Jōtai, jego brat przed śmiercią zdołał wysłać sokoła z wiadomością dla Imugiego. Gdy otrzymał on list, załamał się. Już nie wrócił do wioski i postanowił zemścić się na klanie oraz zostać przywódcą Tanigakure. Wkrótce spotkał Burēdo i dołączył do Katana Ninja, gdyż wierzył, że pomogą mu oni uwolnić wioskę z rządów Klanu Jōtai.

ŚmierćEdytuj

Po wielu sukcesach w swojej organizacji przyszedł czas na ostatni sprawdzian życia. Imugi zginął w walce podczas ataku na ich kryjówkę dokonaną przez Zjednoczony Oddział Shinobi.

Wygląd i CharakterEdytuj

Imugi nie był najwyższy, miał średni wzrost, ale był najbardziej umięśniony. Jego włosy były czarne, także broda i wąsy. Posiadał bliznę w okolicach prawego oka. Jego oczy miały piwny kolor. Był dosyć nachalny podczas walk i nie lubiał czekać. Chciał jak najszybciej pokonywać przeciwników, by mieć ich z głowy. Często się spieszył.

UmiejętnościEdytuj

Imugi um.png

Umiejętności Imugiego

Był on biegł w używaniu miecza podczas walki. Posiadał także ponadprzeciętny arsenał technik wody. Potrafił przywoływać do walki czerwone tygrysy co było pozostałością po jego ojcu. Opanował Hiden: Ken Setsuzoku.

Połączenie z MieczemEdytuj

Dzięki Ken Setsuzoku łączył się ze swoim mieczem zmieniając swój wygląd i umiejętności.
Ken imugi.jpeg

Wygląd Imugiego w Ken Setsuzoku

Zyskiwał wtedy czerwone ubranie, a na głowie miał futro z rogami. Posiadał ciężki, twardy topór, który zwiększał jego wodne ataki. Jego siła wóczas wzrastała prawie dwukrotnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki