Fandom

Naruto Fanon Wiki

Ikkakujū

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ikkakujū

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek część I: 12-13

część II: 15-16

Wzrost Cześć I: 155,1 cm

Cześć II: 158 cm

Jutsu
Narzędzia

Ikkakujū (一角獣) jest młodym medykiem z Konohagakure.

WyglądEdytuj

Ikkakujū ma niebieskie oczy i długie, fioletowe włosy z grzywką, która zakrywa jej czoło. Nosi czarną, krótką sukienkę i czarne leginsy do sięgające do połowy uda, zakłada na wierzch szarą tunikę bez rękawów zapinaną suwakiem. Nosi do tego długie, czarne buty i czarne rękawiczki. Na prawym udzie nosi białą kaburę.

OsobowośćEdytuj

Duza.jpg

Ikkakuju

Ikkakujū jest bardzo pracowitą dziewczyną. Głównie dzięki swojej pracowitości i zawziętości udało jej się zostać medykiem. Na misjach czuje się odpowiedzialna za stan zdrowia i kondyjcję towarzyszy. Jest bardzo kochliwa, "Wystarczy jedna rozmowa z uroczym chłopcem i już słyszy kościelne dzwony" mówiła o niej babcia. Z tego powodu jej koleżanka z drużyny, Hato, nazwała ją "Królową Miłości Od Pierwszego Wejrzenia". Jest pewna swoich umiejętności i swojej wiedzy, ale niewiele osób o tym wie, gdyż jest wzorem skromności. Bardzo lubi ludzi z dystansem do siebie, pracowitych i skromnych. Zawsze bardzo miło spedza czas z Hinatą Hyūgą, która jest jej najlepszą przyjaciółką. Bardzo dobrze się dogadują, być może dlatego, że żanda z nich nie zabiega o uwagę połowy świata i obie lubią z boku przygladać się różnym wydarzeniom. Nie lubi natomiast przebywać z Sakurą Haruno. Obecnie jest zakochana w Chōjim, z którym spędza coraz więcej czasu.

UmiejętnościEdytuj

Ikkakujū trudni się głównie medycznym ninjutsu, jednak w chwilach zagrożenia jest w stanie używać technik bazujących na wietrze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki