FANDOM

Ichigan Senju

Ichigan Senju.jpg

(千手イチガ ン, Senju Ichigan)

  • Drugi Kakashi (二代目カカシ

  • Nidaime Kakashi)

  • Kakashi II (かかし二

  • Kakashi Ni)

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana.svg 29 marca
Wiek
  • Część I: 15-16
  • Część II: 18-19
Wzrost
  • Część I: 159 cm-164 cm
  • Część II: 181 cm
Waga
  • Część I: 65 kg-68 kg
  • Część II: 80 kg
Grupa krwi B
Kekkei Genkai
Klasyfikacja
“Klasa s” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Klasa S
Przynależność
Partner Itari Uchiha
Klan Symbol Senju.svg Klan Senju

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia
Ichigan Senju – jōnin z Konohagure wywodzący się z legendarnego klanu Senju. Wychowany w Kusagakure. Jeden z bohaterów Drugiej Wojny Domowej w Yukigakure.

WyglądEdytuj

Ichigan ma długie czarne włosy spięte w koński ogon z dwoma pasmami opadającymi po obu stronach twarzy. Jego oczy mają czarną barwę. Jak genin z Kusa ubierał się w strój członka ANBU wliczając w to maskę. Po powrocie w szeregi Konohy zaczyna ubierać się jak miejscowy shinobi. Z czasem na jego twarzy zaczął pojawiać się zarost. Podczas walki z Painem stracił lewe oko a jego twarz pokryła się licznymi bliznami. Z tego powodu zaczął nosić maskę i zasłaniać lewe oko, tego powodu często nazywany był drugim Kakashim. A po otrzymaniu od Itariego Sharingana oficjalnie otrzymał kryptonim Kakashi II.

CharakterEdytuj

Senju był człowiekiem o wielkiej ambicji, jednak nigdy nie przeceniał swojej siły i zawsze trzeźwo patrzył na sytuację. Chociaż w czasach jego młodości zdarzało mu się lekceważyć przeciwników. Podczas wojny w Yukigakure w Ichiganie zrodziło się poczucie obowiązku wobec Itariego, którego, w ramach wdzięczności za uratowanie życia, nie opuszczał gdy nie musiał. Po walce z Painem Senju utracił poczucie własnej wartości i postanowił przysiądź wierność Itariemu, którego od tego czasu chronił z całych swoich sił.

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

Ichigan był osobą, która nie lubiła wdawać się w walkę wręcz z tego powodu pieczołowicie trenował ninjutsu. Dzięki odziedziczeniu części mocy Hashiramy Senju był w stanie opanować techniki o wysokim poziomie trudności.

Uwolnienie DrewnaEdytuj

Jako dziedzic Hashiramy, Ichigan mógł korzystać z tego Kekkei Genkai. Mając ogromny zapał i upór Senju był w stanie opanować swoje Kekkei Genkai na bardzo zaawansowanym poziomie a przewyższał go w tym jedynie sam Pierwszy Hokage.

Uwolnienie ZiemiEdytuj

Ichigan uznawał Uwolnienie Ziemi za swoją najlepiej opanowaną naturę chakry. Nie jednokrotnie w trakcie swojego życia udowadniał jak dobrze opanował ten żywioł.

Uwolnienie WodyEdytuj

Uwolnienie Wody zostało przez Ichigana opanowane w wieku 12 lat, na krótko przed egzaminem na chūnina. To spowodowało, że Senju rzadko używał tej natury. Dopiero po wojnie w Yuki podczas treningu z Itari, Ichigan zaczął przywiązywać większą wagę do tej natury.

SharinganEdytuj

Ichigan MS.jpg

Ichigan używający Mangekyo Sharingana

Po inwazji Paina, Ichigan otrzymał od Itariego Sharingan w miejsce utraconego lewego oka. Jednak Senju sceptycznie podchodził do użytkowania tego Dōjutsu. I jeśli go używał to tylko by korzystać z jego podstawowej zdolności, przewidywania ruchów przeciwnika.

TaijutsuEdytuj

Ichigan nie lubił wdawać się w walkę wręcz. Jeśli atakował przeciwnika fizycznie to najczęściej by zadać mu ostateczny cios. Jednak mimo tej taktyki Senju był bardzo zwinny i szybki, znał też sporo technik walki wręcz.

II seriaEdytuj

Inwazja PainaEdytuj

Ichigan stanął do walki z Painem u boku Kakashiego i razem z nim starł się z Tendō. Jednak Senju nie brał w nie
2nd Kakashi.jpg

Drugi Kakashi

długo udziału. Ponieważ zasłaniając Kakashiego i przyjmując na siebie atak Shuradō doznał poważnych poparzeń dolnej części twarzy i utracił lewe oko oraz zapadł w czterodniową śpiączkę. Poważnie poparzony został zmuszony do włożenia maski i zakrycia pustego lewego oczodołu.

IV Wojna ShinobiEdytuj

Senju z racji bycia weteranem II Wojny w Yuki został przydzielony do specjalnego oddziału ZSS, które było de facto przekształconym Sutōmu. Gdy Itari dowiedział się o tym co spotkało Ichigana postanowił przekazać mu swoje dawne oko. Po tym incydencie Senju został nazwany Kakashim II. Chłopak nie był zadowolony z takiego obrotu spraw, wolałby wciąż być sobą. Nawet potęga klanu Uchiha nie sprawiła by poczuł się lepiej.

Pojedynek ze wskrzeszonym Nariobō OphiuchusemEdytuj

Ichigan ranny.jpg

Ichigan podczas walki z Nairobō

Ichigan stanął do walki z Nariobō chcąc obronić Mewikunę. Senju rozpoczął walkę używając Mokuton: Kata Furui Mori by zaatakować Wężownika masywnymi drewnianymi gałęziami. Jednak ten odparł ten atak używając lawowych technik. Zamaskowany chłopak rozpoczął frontalny atak na przeciwnika. Ciosy Ichigana były schematyczne i przewidywalne przez co Nairobō nie miał problemu z powstrzymywaniem ciosów Senju. Zirytowany chłopak użył Mokuton: Kodai Ryū no Chōzō a smok jakiego stworzył szybko dosięgnął Wężownika. Ichigan widząc upadającego Ophiuchusa rozkojarzył się na chwilę po czym dostał cios kunaiem w czoło. Ochraniacz przyjął na siebie część energii, jednak nie zostawiło to czoła chłopaka bez rany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki