FANDOM

Howaito

Howaito.jpg

Dane Osobowe

Gatunek Demon
Wiek
  • Część III: 80
Wzrost
  • Część III: 2,40
    240 cm
Waga
  • Część III: 140
    140 kg
Kekkei Genkai Ikona Natury Lodu.svg Lód
Klasyfikacja
“Boski demon” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Boski Demon
Zajęcie Strażnik jaskini
Przynależność Kamigami
Drużyna Brak

Ranga

Ranga Ninja
  • Część III: Tokutou
    “Tokutou” nie jest na liście dozwolonych wartości (Uczeń Akademii, Genin, Chūnin, Tokubetsu Jōnin, Jōnin, Kage, Szef ninja, ANBU) dla tego atrybutu.
Rejestracja Ninja C6
Typy Natury

Unikalne cechy

  • Ponadludzka siła
  • Zamiana martwych w zombie
  • Powiększanie i zmniejszanie ciała
  • Kontrola Włosów
Jutsu
Narzędzia
Howaito (Howaito) - strażnik wejścia do jaskini w Kraju Wiecznej Zimy, a przy tym wejścia do Wioski Kamigami . Jest jednym z 7 Boskich Bestii ,stworzonych przez Sure Uzumakiego pierwszego pokolenia. Co oznacza, że nie jest człowiekiem lecz Demonem. Został pokonany i zabity przez Sasuke Uchihe.

Wygląd Edytuj

Howaito był ponad dwu metrową małpą z białą sierścią/włosami. Nie miał źrenic. Posiadał spiczaste uszy i ostre zęby. Był bardzo umięśniony, pazurów nie miał, urosły mu dopiero gdy wpadał w szał (Ryūkō). Po użyciu tej techniki zmieniał kolor na czarny, jego pysk, pazury i zęby wydłużyły się. Przypominał wtedy Oozaru.

Charakter Edytuj

Demon potrafił mówić, ale nie używał zbyt często słów, ciężko było ocenić jego cały charakter. Wiadomo, że miał olbrzymią żądze pokonania wroga. Był także lojalny wobec przywódców Kamigami.

Umiejętności Edytuj

Howaito miał olbrzymią siłę, potrafił uderzeniem odrzucić niekompletne Susanno Sasuke na kilka metrów. Przy użyciu wariantu pomniejszenia Seigyo Karada stawał się niebywale szybki. Wariant powiększenia dawał mu wielkość na równi z finalną wersją Susanno. Miał olbrzymie pokłady czakry. Był na tyle mocny by walczyć na równi z posiadaczem Rinnegana - Sasuke, prawie go zabijając. Potrafił kontrolować hordy zombie.

Ninjutsu Edytuj

Mimo swojej morderczej natury i dużej siły, demon był biegły w używaniu Ninjutsu. Nie jest do końca pewne czy posiada Kekkei Genkai lodu, lecz potrafił strzelać z ust lodowymi soplami, prawdopodobnie zamrażały się dopiero w locie pod wpływem temperatury otoczenia. Dzięki olbrzymiej siły życiowej posiadał techniki kontroli porostu włosów, z których mógł formować ręce, igły, a także chronić przed atakami, dzięki gubieniu włosów był w stanie oprzeć się nawet Amaterasu. Dzięki dużej objętości płuc potrafił strzelać z ust potężnymi podmuchami wiatru.

Broń Edytuj

Małpa posiadała lodową maczugę wzmocnioną jej czakrą, była na tyle twarda by łamać kilka żeber niekompletnego Susanno.

Szał Edytuj

Czym bardziej demon się denerwował tym bardziej stawał się silniejszy, aż wkońcu wpadał w szał, jak pisano powyżej jego wygląd diametralnie się zmieniał. Stawał się wtedy niebywale potężny, jednak jak stwierdził Sasuke, jego zdolność logicznego myślenia zanikła, na rzecz chęci zabicia go, przez co było to słabym punktem szału.

Walka z Sasuke i Śmierć Edytuj

Howaito stoczył wyrównaną walkę z Sasuke, w celu ochrony tajnego przejścia do Wioski Kamigami. Tę walkę przegrał, mocno obijając Uchihe.

Zobacz: Sasuke Uchiha kontra Howaito

Więcej z Fandomu

Losowa wiki