FANDOM

Hoshi Sōzō: Sakusei

Nazwa

Rōmaji Nazwy::Hoshi Sōzō: Sakusei

Dane

Klasyfikacja Ikona Natury Gwiazdy.svg Kekkei Genkai, Ninjutsu, Kinjutsu
Typ Ikona Natury Gwiazdy.svg Uwolnienie Gwiazdy
Ranga Ranga S
Pieczęci ręczne Smok → Tygrys → Wół → Pies → Smok → Inkantacja
Użytkownicy

  • Sora Sorino
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.

Technika Uwolnienia Gwiazdy, która pozwala na tworzenie obiektów astronomicznych z czakry i otoczenia. Wymaga odpowiednich pieczęci i charakterystycznej dla obiektu inkantacji. Po skończeniu inkantacji przed użytkownikiem pojawia się pieczęć, z której wysyłana jest fala czakry, wyrywająca skały z otoczenia w celu uformowania obiektu. Wielkość tych obiektów zbliżona jest do wielkości kuli tworzonej przez Chibaku Tensei.

Kreacje Edytuj

Typ obiektu Inkantacja Cechy i zastosowanie
Kometa (彗星, Suisei) "Wstań z nieprzepastnej ciemności siło kosmosu. Powstań na me wezwanie i staw się tu przedemną majestacie Nieba o krysztale z najczystszego lodu. Przyzywam: Kreacja Komety!" Długi warkocz, obniża temperaturę otoczenia.
Asteroida (小惑星, Shōwakusei) "Wstań o skało najstraszniejsza, tyś która niszczyła życie. Obudź się lita siło i zniszcz ta plugawą ziemię. Przyzywam: Kreacja Asteroidy!" Olbrzymia masa, może z dużą siłą uderzyć w ziemię.
Czarny karzeł (黒色矮星, Kokushokuwaisei) "Powstań i staw się gwiazdo coś straciła blask. Niech twe ciepło, które pozostało ogrzeje istnienia i zniszczy ziemię. Przyzwanie: Kreacja Karła!" Niska temperatura, funkcja podobna jak u asteroidy, lecz dodatkowo ogrzewa teren.
Olbrzym (巨大な, Kyodaina) "Wzywam cię olbrzymie z bezkresu nieba. Gwiazdo spal tę ziemię skażoną złem. Przyzwanie: Kreacja Olbrzyma!" Duża temperatura, spala wszystko w promieniu 200 km.
Nadolbrzym (超巨星, Chō Kyosei) "Wzywam cię gwiazdo potężna z bezkresu nieba. Wielki olbrzymie- królu niebios powstań. Przyzwanie: Kreacja Nadolbrzyma!" Olbrzymia temperatura, spala wszystko w promieniu 1 km.
Supernowa (超新星, Chōshinsei) "Powstań o najwyższa mocy gwiazd, gwiazdo paląca światy. Tyś, która przez swe życie nabrała sił by być strażnikiem kosmosu. Ostateczne Przyzwanie: Kreacja Supernowej!" Ostateczna technika gwiazd, potrafiąca spalić duże miasto i jego okolicę. Jej użycie wiążę się ze śmiercią użytkownika.
Czarna dziura (ブラックホール, Burakkuhōru) "Niech się stawi moc niszczenia. Tyś, która niszczy wszelkie zło, powstań i wchłoń tych co sprzeciwiają się dobru. Wszechpotężne Przyzwanie: Czarna Dziura!" Wchłania wszystko co napotka.

Ciekawostki Edytuj

  • Kreacje odnoszące się do gwiazd maja swe odzwierciedlenie w tzw. Diagramie H-R, który klasyfikuje gwiazdy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki