Fandom

Naruto Fanon Wiki

Hinode Haruno

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hinode Haruno

Hinode - prof.jpg

(春野ヒノデ, Haruno Hinode)

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Strzelca.svg 29 Listopada
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część I: 14-15
  • Część II: 17-18
Wzrost
  • Część I: 165 cm-167 cm
  • Część II: 170 cm
Waga
  • Część I: 57 kg
  • Część II: 62 kg
Grupa krwi 0
Klasyfikacja
  • “Chirurg” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
    Chirurg
  • “Medical-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
    Medical-Nin
Przynależność

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Hinode Haruno - jest chuninem z Konohy i medycznym ninja. Przez Tsunade uważana za jedną z najlepszych chirurgów na świecie.

WyglądEdytuj

Hinode to młoda dziewczyna średniego wzrostu, ma szkarłatne włosy i zielone oczy. Jej jasna cera i delikatne rysy, powodują że często nękają ją adoratorzy. Ubrana chodzi w prostą bluzkę i spodnie, na co często zagłada fartuch. Po wojnie w Kraju Śniegu nosi żółty płaszcz z biały pasami pasami na ramionach. 

CharakterEdytuj

Jeśli Hinode sama kogoś nie odstraszy, to zrobi to jej charakter. Hinode to uparta dziewczyna, która koniecznie musi postawić na swoje. Hinode łatwo wyprowadzić z równowagi, co szczególnie udaje się Itariemu. Mimo że nigdy nie daje za wygraną, łatwo mięknie jej serce. Mimo iż zazwyczaj jej to nie wychodzi zawsze stara się pomagać innym. Jest również pacyfistką, dlatego przestała walczyć i skupiła się na leczeniu potrzebujących.

UmiejętnościEdytuj

Medyczne NinjutsuEdytuj

Hinode świetnie panuje nad chakrą co powoduje iż jest świetna w medycznym ninjutsu. Już jako mała dziewczynka wykazywała chęci do zostania medykiem, przez co jej rodzice pomagali jej osiągnąć cel.

NinjutsuEdytuj

Mimo iż jest medycznym ninja i chirurgiem, to potrafi walczyć. Udowodniła to choćby podczas wojny w Yukigakure. Jej głównym żywiołem jest błyskawica, jednak ona o wiele bardziej lubi używać elementu ziemi.

Sprawność FizycznaEdytuj

Ze względu na swoją profesję Hinode wykazuje się nadludzką sprawnością manualną, dzięki czemu jest świetnym chirurgiem. Zwinność i refleks są kolejnymi dziedzinami w których Haruno wykazuje ponad przeciętne umiejętności.

PrzeszłośćEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Hinode przyszła na świat w Konohagakure, gdzie spędziła całe swoje dzieciństwo. Uczęszczała również do akademii ninja, przez rok chodziła do klasy z Itarim, którego uważała za wyrzutka i nie wartego uwagi dupka. W tym twierdzeniu podtrzymało ją to jak Itari zlał egzamin końcowy. Hinode ów egzamin zdała z dobrym wynikiem, lecz już teraz chciała skończyć z karierą ninja. Jednak los chciał inaczej, do jej drużyny przydzielona została Mewikuna Uchiha i nie znany z imienia członek klanu Hyūga. Hinode szybko zaprzyjaźniła się z Mewikuną i członkiem klanu Hyūga. Wykonywali razem misje i poznawali się wzajemnie, po roku wspólnych przygód Mewikuna i członek klanu Hyūga zostają chūninami, co przybiło Hinode, która zwątpiła w swoje umiejętności.

Seria IEdytuj

Egzamin na ChūninaEdytuj

Hinode była obecna podczas trzeciego etapu egzaminu na chūnina. Umówiona wcześniej z Mewikuną czekała na nią siedząc w pierwszym rzędzie. Po walce Naruto z Nejim i Shikamaru z Temari, czekała na kolejną walkę, w między czasie pojawił się Sasuke, lecz on musiał poczekać na swoją walkę. Po pięciu minutach ogromne wrota areny otworzyły się, przez nie wrzucony na arenę został Itari, za cały zajściem stała Mewikuna. Hinode przyglądała się walce Itariego i Gaary, oraz była pod wrażeniem umiejętności Uchihy. Gdy Itari zniszczył rasenganem kokon Gaary, shinobi piasku porwał z trybun właśnie Hinode. Młoda dziewczyna przerażona krzyczała pomocy. Po chwili uratował ją właśnie Itari, chłopak którego uważała za słabeusza i nic nie wartego dupka, uratował jej życie.

Atak na KonohęEdytuj

Podczas ataku na Konohę, Hinode została uśpiona przez Kabuto i nie brała udziału w walkach.

Ucieczka SasukeEdytuj

Po ucieczce Sasuke z wioski, Hinode z własnej woli, pomagała rannym dojść do siebie. Gdy tak leczyła rany na ciele Itariego, poczuła "motylki" w brzuchu. Jednak chwilę później oboje ponownie zaczęli się kłócić.

Między SeriamiEdytuj

Wojna w YukigakureEdytuj

Z niewiadomych przyczyn Hinode udała się razem z Itarim, Mewikuną i ich przyjaciółmi do Yukigakure. Została wcielona do piątej dywizji pod dowództwo Aikeru Kankakau, on zaś została mianowana liderką oddziału medycznego. Po roku wojny Hinode przeprowadziła skomplikowaną operację na Itoko, wyciągając mu odłamki stali z płuc, wątroby, jelit i kilku innych narządów, przeszczepia Matto oko od Itariego, przeprowadza przeszczep płuc oraz kilka innych operacji. Po zakończeniu wojny, miała ogromny wpływ na wygląd wesela nowego Daimyo oraz pomagała Itariemu w treningu nowego sharingana.

Seria IIEdytuj

Podróż z ItarimEdytuj

Z racji sławy jaką zyskała Hinode podczas wojny w kraju śniegu, za jej głowę wyznaczono 5.000.000 ryō na czarnym rynku. To skłoniło Tsunade do przyznania Hinode ochroniarza. Kandydatów na to stanowisko było wielu jednak Hokage postawiła na Itariego Uchihę, ze względu na ich wspólną przeszłość. Oboje byli wściekli na sam fakt i o mało co nie zniszczyli baru ramen. Oboje postanowili iść do jedynej osoby która mogła ich pogodzić, do Mewikuny. Mewikunie udało się nawiązać między skłóconą dwójką nić porozumienia. Gdy wyruszyli z wioski Hinode zaczęła narzekać, że nie powinna przechodzić tak długiej drogi na piechotę, lecz Itari zignorował jej narzekania co zirytowało dziewczynę. Szli i szli a na granicy kraju ognia i rzeki. Zaatakowała ich grupka bandytów. Hinode odsunęła się na bok i czekała na rozwój sytuacji. Jednak jej towarzysz szybko uporał się z napastnikami. Po dotarciu to portu Keifū i przeprowadzaniu operacji przez Hinode, dwójka bohaterów spotkała dawnego towarzysza, Boshū. Mając wspólny cel postanowili, że razem udadzą się do Sunagakure. Haruno postanowiła ustalić drogę samemu. Jednak jej fatalny zmysł orientacji spowodował, że cała trójka zawróciła w kierunku Konohy. Itari wściekł się na dziewczynę a ta nie pozostała mu dłużna i to właśnie ona przez dłuższy czas krzyczała na chłopaka.
Hinode-4SW.jpg

Hinode podczas IV Wojny Shinobi

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Hinode znaczy dosłownie wchód słońca (日の出).
  • Ulubione słowo Hinode to cisza (沈黙, Chinmoku).'

Więcej w Fandom

Losowa wiki