FANDOM

Hideko Kagami

Hideko Kagami

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Skorpiona 12 Listopada
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część I: 12-13
  • Część II: 15-16
Wzrost
  • Część I: 163
    16.300 cm
  • Część II: 185
    18.500 cm
Waga
  • Część I: 47
    47 kg
  • Część II: 70
    70 kg
Grupa krwi A
Kekkei Genkai Kagami Byakugan
Przynależność Symbol Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna Kurenai
Klan Kagami

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Element Błyskawicy.svgUwolnienie Błyskawicy

Element Wody.svgUwolnienie Wody

Jutsu
Narzędzia

Hideko Kagami to Chūnin z Konohagakure oraz członek drużyny Kurenai.

OsobowośćEdytuj

Hideko jest spokojny i cichy. Zdystansowany do ludzi, ufa swoim przyjaciołom. Często rozmyśla i marzy. Zakochał się w Hinacie.

WyglądEdytuj

Hideko ma czarne szpiczaste włosy, podobne do tych Kakashiego. Tak samo jak Kakashi ma bliznę na oku, którą często zakrywa ochraniaczem. Nosi maskę dla ozdoby. Hideko oczarowany Kakashim skopiował jego styl dlatego często żartobliwie mówił do Kakashiego, że są klonami.

PrzeszłośćEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Hideko urodził się w nieznanej wiosce mniej więcej w miesiąc po ataku Kyuubiego na Wioskę Liścia. Na początku nie myślał o zostaniu shinobi. W wieku 4 lat podczas podróży poza wioskę usłyszał odgłosy walki. Chcąc sprawdzić co się dzieje wkroczył na teren bitwy. Zobaczył tam Kakashiego Hatake walczącego z dwoma Jouninami. Hatake radził sobie doskonale w walce. Podczas walki jeden z wrogich Jouninów rzucił kunaiem w stronę Hideko. Dzięki interwencji Kakashiego skończyło się na szramie w okolicy lewego oka Hideko. Po tym jak Kakashi pokonał swoich przeciwników zaproponował małemu Hideko, iż odprowadzi go do wioski. W okolicach wioski zobaczyli unoszący się dym, okazało się, iż cała jego wioska została zniszczona, a jego rodzice zabici. Nie spotkali w wiosce nikogo żywego. Młody Hideko stracił przytomność, Hatake postanowił zabrać go do Konohy. Ludzie z Konohy nie przepadali za nim. Musiał wychowywać się sam, czasami spotykał się z Kakashim.

Życie w Wiosce LiściaEdytuj

Hideko miał własne mieszkanie, położone nieopodal domu klanu Hyuuga. Po śmierci rodziców stał się bardzo nieufny, toteż nie starał się zawiązywać znajomości. Często opuszczał swoje mieszkanie i udawał się do pobliskiego lasu. Prawie w ogóle się nie uśmiechał, jedynie kiedy odwiedzał go Kakashi zdobywał się na uśmiech. Bardzo lubił jego towarzystwo. Jednak Kakashi często bywał na misjach, tak więc Hideko najczęściej był samotny. Podczas jednej z jego podróży do lasu zauważył Hyuugę Hinatę. Zakochał się wówczas w niej. Od tej pory często bywał przed domem klanu Hyuuga mając nadzieję, iż znów ją zobaczy. I tak było. Często ją widział nie miał jednak odwagi podejść do niej, gdyż towarzyszył jej Hiashi, jej ojciec. Niedługo potem w rozmowie z Kakashim od którego dowiedział się, iż Hinata w następnym roku będzie uczęszczać do Akademii Ninja oznajmił mu, że ma zamiar zostać shinobim Konohy.

Akademia NinjaEdytuj

Po wstąpieniu do Akademii Ninja, Hideko odzyskał radość życia. Siedział w ławce razem z Hinatą i wracali tą samą drogą do domu, więc był bardzo szczęśliwy. Jednak nie przykładał większej wagi do nauki, rozpraszała go obecność Hinaty. Z ledwością zdał egzamin końcowy akademii.

Szacunek mieszkańców KonohyEdytuj

Na początku, gdy Hideko trafił do Konohy nie był lubiany. Wszyscy starali się go unikać, traktowano go jak wyrzutka. To za sprawą jego Kekkei Genkai. Jednak później stosunek mieszkańców Konohy zmienił się co do niego. W wieku 10 lat wracając Wioski Liścia po podróży usłyszał krzyki z pobliskiej wioski. Udał się w to miejsce i okazało się, że kilku bandytów chce splądrować domy. Wystraszony, nie wiedząc co ma robić przyglądał się biernie, gdy jednak zobaczył, że bandyci wyciągneli broń, postanowił pomóc zastraszonym mieszkańcom. Złodzieje zlekceważyli go a on sam zaatakował pokonując jednego z nich. Zdając sobie sprawę, że nie jest on zwykłym dzieciakiem postanowili zaatakować go w większej grupie, czego obawiał się młody mieszkaniec Konohy. Gdy rzucili się na niego rzucił kunaia z bombą świetlną, co na chwile oślepiło wrogów. Pozwoliło mu to pokonać kolejnych dwóch, jednak reszta z nich po chwili odzyskała wzrok. Jako ostatnią deskę ratunku postanowił przy użyciu Bunshin no jutsu stworzyc kilka klonów i wystraszyć przeciwników, a sami mieszkańcy wioski wystąpili zbrojnie poruszeni walką  Kagamiego. Bandyci poddali się, niedługo potem trafili do więzienia, a Hideko zyskał szacunek mieszkańców Wioski Liścia.

Część IEdytuj

Ogłaszanie drużynEdytuj

Zaraz po tym jak zdał końcowy egzamin Akademii, dowiedział się, że wszyscy Genini będą pracować w trzyosobowych grupach. Podczas ogłaszania składów drużyn siedział zdenerwowany, modląc się, aby trafił do grupy wraz z Hinatą. Ucieszył się bardzo, gdy jego modlitwa została wysłuchana. Kagami uznany został za najsłabszego z członków Drużyny 8, strasznie go to gnębiło. Często zawalał misję, więc postanowił, że w wolnym czasie będzie dużo trenował.

Egzamin na ChūninaEdytuj

Egzamin na Chunina wziął w wieku 12 lat tak samo jak reszta członków Drużyny Ósmej. Dzięki swojemu Kekkei Genkai udało mu się zaliczyć pierwszą część Egzaminu, spisując odpowiedzi od innych. W następnej części również całej Drużynie 8 łatwo poszło. Dopiero podczas 3 części zaczęły się trudności. Jego przeciwnikiem okazał się być Abumi Zaku. Na początku było widać przewagę Zaku ze względu na jego technikę, Hideko oberwał kilka razy, co sprawiło, że upadł i zaczął krwawić. Jednak genin z Konohy nie poddawał się i walczył. Stworzył klony cienia i zaatakował nimi przeciwnika, który nie mógł poradzić sobie ze wszystkimi naraz, co dało idealną okazję do ataku. Wtedy po raz pierwszy Kagami użył nieświadomie stylu Miękkiej Pięści, co zdziwiło Hinatę i Nejiego. W następnej walce kibicował Kibie, który jednak przegrał z Naruto, co zasmuciło Hideko. Podczas walki Hinaty tagrały nim mocne emocje. Kibicował jej, starał ją podnieść na duchu podczas walki. Za każdym razem gdy widział jak Hinata obrywa od Nejiego miał ochotę tam zeskoczyć, jednak wiedział, że to wbrew regulaminowi. Gdy ostatecznie wiadome było, że Hinata przegra, a Neji ruszył, aby zabić ją swoim atakiem, wówczas Hideko zeskoczył i odbił jego atak swoim niedopracowanym Jyuken. Po chwili Jonini powstrzymali Nejiego. Gdy wynosili Hinatę i usłyszał, że może ona nie przeżyć jego serce zamarło na chwilę. W gniewie Hideko powiedział, że będzie walczył z Nejim i że go pokona, nawet jeśli nie będą walczyć w finałowym etapie na Chuunina. Szczęście mu dopisało, gdyż na losowaniu trafił akurat na Nejiego. Budynek opuszcił przepełniony smutkiem, pomimo swojego zwycięstwa. Następnego dnia po eliminacjach, dostał zaproszenie do domu Klanu Hyuga. Hiashi chciał sprawdzić czy Hideko naprawdę ma Byakugana, jednak nie mógł tego stwierdzić na podstawie samego wyglądu oczu. Sprawdzając umięjetności Kagamiego, ojciec Hinaty doszedł do wniosku, że nie jest to Byakugan, ale nadal jego Kekkei Genkai działa na tej samej zasadzie. Postanowił, że będzie trenować Hideko w zakresie Jyuken. Z początku słabo szła mu nauka, ze względu na słabą kontrolę Chakry. Po tygodniu polepszył swoją kontrolę Chakry i szlifował swój styl. Gdy już opanował Jyuken w zadowalającym stopniu zostały mu dwa tygodnie które przeznaczył na treninowanie Taijutsu wraz z Kibą i odwiedzanie Hinaty.

Inwazja na KonohęEdytuj

W dniu finałów Egzaminu na Chunina Hideko myślał tylko o tym jak pokonać Nejiego, choć trochę obawiał się pojedynku z nim. Już kiedy zobaczył na rozpoczęciu Hyugę chciał się na niego rzucić jednak od tego zamiaru powstrzymał go Shikamaru. W pierwszej walce wzięli udział Hideko i Neji. Po chwili wyczekiwania pierwszy ruszył Kagami i po chwili blokowania ciosów obaj ninja odskoczyli od siebie. Hideko użył Kage Bunshin no Jutsu jednak Neji szybko pokonał jego klony i zaatakował Jyuukenem. Walka była na wyrównanym poziomie, Kiba i Hinata byli zaskoczeni, że ich przyjaciel z drużyny stał się tak silny. Młody członek klanu Hyuuga postanowił użyć Hakke Rokujoyon Sho, co sprawiło, iż Hideko upadł na ziemię i zaczął pluć krwią, a jemu zostały się resztki chakry. Kiedy genin już prawie stracił przytomność jego podświadomość przywołała mu obraz Hinaty po walce w eliminacjach i swoją przysięge wobec "geniusza" z Konohy. Gniew jaki wyzwolił się wtedy w Hideko zmusił go do odblokowania tenketsu i gdy Neji myślał już, że wygrał tą walkę Kagami w najmniej spodziewanym momencie dla Hyuugi zaatakował i powalił go używając Miękkiej Pięści. Hinata w tym czasie zemdlała, mając jeszcze powikłania po walce z Nejim. Kabuto dał znak do rozpoczęcia Inwazji.

Uprowadzenie HinatyEdytuj

Gdy już rozpoczęła się Inwazja na Konohę, dwóch Jōninów z Kumogakure porwało nieprzytomną Hinatę. Jako że Hideko obronił się przed Genjutsu Kabuto, ruszył zaraz za nimi w pościg. Zaraz za wioską shinobi z Chmury rozedzielili się, jeden z nich został, aby uniemożliwić pościg za tym drugim. Rozpoczęła się walka. Przewagę miał Jōnin z Kumogakure, jednak Kagami nie dawał za wygraną. Walczyli niedługo, gdyż zaraz potem do Hideko dołączyli Neji, Tenten oraz Kiba. Neji oraz Tenten zaproponowali, że zostaną i zajmą się shinobim z Chmury, Kagami proponował aby również pomógł im Kiba, jednak ten uparł się, aby pomóc Hinacie, tak więc zostawiając w tyle Hyugę i Tenten walczących z wrogim ninją, Hideko wraz z Inuzuką ruszyli na odsiecz Hinacie. Po drodze natrafili jednak na pułapkę zastawioną przez drugiego Jōnina. Kiba został sam, aby uporać się z tą pułapką, Kagami ruszył dalej. Po chwili dogonił ninję, który uprowadził Hinatę i zaczęli oni walczyć. Hideko miał spore problemy, gdyż miał stosunkowo mało Chakry jeszcze po walce z Nejim. Jōnin z Kumo wiedział, żeby unikać ciosów Kagamiego, gdyż oglądał jego walkę z Hyugą i choć Hideko bardzo mocno starał się trafić przeciwnika nie miał szans. Po dość krótkim czasie, gdy shinobi z Chmury zauważył, że Hideko prawie osiągnął limit, postanowił zaatakować kunaiem z bliska. Kagami spodziewał się takiej sytuacji i gdy wróg już zaatakował kunaiem, trafiając w jego brzuch, Hideko złapał go za rękę i wykonał serię ciosów w serce stylem Jyuken, poczym obaj upadli. Kagami osiągnął już limit Chakry i leżąc w kałuży swojej krwi jeszcze ostatni raz spojrzał na Hinatę, następnie stracił przytomność. Obudził się w szpitalu w Wiosce Liścia gdzie czekała na jego oprzytomnienie Drużyna 8. Po Inwazji na Konohę jedyną osobą, która została Chuninem był Shikamaru.

Trening Hinaty Edytuj

Hinata poprosiła członków Drużyny Kurenai o pomoc w trenowaniu nowej techniki. Hideko trenował z nią odpierając jej ataki Jyuken, co przynosiło obupólne korzyści, gdyż przy okazji trenował on Taijutsu. W wolnym czasie doskonalił się w posługiwaniu Chakrą Wody.

Pościg za SasukeEdytuj

Hideko nie brał bezpośrednio udziału w akcji ratunkowej, został wysłany jako wsparcie jednak po drodze napotkał rannych Chojiego i Nejiego, których zabrał spowrotem do Konohy.

Trening HidekoEdytuj

Hideko brał udział w misjach bardzo rzadko przez całe 3 lata, większość czasu doskonalił swoje umiejętności w zakresie Taijutsu oraz Ninjutsu.

Walka o zwójEdytuj

Podczas treningu Hideko zauważył grupkę uciekających shinobi, podążył ich tropem. Podczas pościgu dołączył do niego Kakashi i stara formacja Ino-Shika-Cho, okazało się, że ściganymi są jonini i chunini z Kirigakure, którzy szpiegowali wioskę Liścia. Kagami postanowił pomóc w odzyskaniu zwoju z informacjami na temat Konohy. Gdy w końcu ich dogonil grupa rozproszyła się na 5 części. Kagami podążył za dwójką chuninów. Gdy w końcu dogonił ich, postanowił zaatakować. Okazało się, że to była pułapka, a rzekomi chunini byli joninami o dużych umiejętnościach. Hideko do tej walki postanowił użyć klonów cienia, choć niedługo zostały pokonane. Widząc przewagę wrogów rzucił kunaia z bombą świetlna i schował się w zaroślach. Postanowił stworzyć jeszcze kilka klonów, każdym atakował skądinąd, ażeby zmylić przeciwników. Sam zaś pozostawał w ukryciu. Ostatni klon udawał tego prawdziwego i zwabił joninów w pobliża zarośli i gdy pokonali oni ostatniego klona, Kagami użył Hakke Rokujūyon Shō i zabił jednego z joninów. Drugi z nich zaatakował Hideko trafiając w punkt witalny i gdy miał już go wykończyć został zabity przez Kakashiego.

Część IIEdytuj

Powrót Naruto do wioskiEdytuj

W momencie powrotu Naruto do wioski, Hideko jest już całkiem niezłym shinobim. Przez 2,5 roku zdołał opanować do poziomu zaawansowanego Chakry Żywiołu Wody i Błyskawicy. W międzyczasie trenował także z Kakashim, co skutkowało nauczeniem się Chidori. Kagami miał dużą ilość chakry a ponadto umiał ją świetnie kontrolować. Gdy Naruto wrócił do wioski, nie widział się z Hideko.

Walka z shinobi DźwiekuEdytuj

Podczas gdy Drużyny Kakashiego i Gaia ruszyły z odsieczą Kazekage, Drużyna Kurenai była na misji. Polegała ona sprawdzeniu stanu okolicznych wiosek. Już w pierwszej wiosce widoczne były ślady krwi i martwe ciała. Gdy Drużyna 8 miała już opuścić tę wioskę, wyszło kilku jej mieszkańców i powiedzieli im co się stało - na wioskę napadł oddział ninja Dźwięku. Zatem członkowie Drużyny Kurenai wiedząc czego mają się spodziewać ruszyli do kolejnej wioski. Dotarli na miejsce w czasie rzezi mieszkańców. Kiba od razu ruszył na pomoc, zaraz za nim pobiegła reszta drużyny. Walka nie była długa, gdy większość wrogich shinobi została pokonana reszta uciekła w okoliczne lasy. Drużyna 8 rozdzieliła się w poszukiwaniu resztek oddziału Dźwięku. Hideko trafił na 3 Jōninów. Widząc swoją przewagę liczebną postanowili go zaatakować, jednak umiejętności Kagamiego znacznie przekroczyły ich domysły i po chwili wycofali się. Wówczas Hideko stworzył klony do walki z ninja Dźwięku, które jednak szybko zostały pokonane. Korzystając z szansy Kagami po raz pierszy użył Chidori i zabił jednego z Jōninów. Pozostałą dwójkę zaskoczyły klony, które zaszły ich od tyłu i gdy shinobi Dźwięku walczyli z nimi, Hideko zaatakował ich. Używając Byakugana sprawdził pozycję reszty drużyny i skierował się w ich stronę.

Spotkanie z AkatsukiEdytuj

Na kolejnej misji Drużyna Kurenai spotkała się z członkami Akatsuki - Kakuzu i Hidanem. Cała drużyna zachowywała się ostrożnie w stosunku do członków Aktsuki, nie wiedzieli czego mają się po nich spodziewać. Pierwszy do ataku ruszył Hidan i próbował zaatakować swoją kosą Kibę, jednak ten zręcznie unikał jego ataków. Kurenai postanowiła pomóc Kibie w walce z członkiem Akatsuki, tym samym Hinacie i Hideko została walka z Kakuzu. Pierwszy zaatakował Kagami, Kakuzu zdziwił się szybkościa ataku Hideko, jednak zdołał go odeprzeć. Kakuzu uderzył Kagamiego odrzucając go do tyłu, po czym postanowił zaatakować Hinatę. Broniła się przez krótki czas jednak Kakuzu zdołał przełamać jej obronę i uderzył ją. Hideko pobiegł w ich kierunku i zaatakował Kakuzu, tym razem członek Akatsuki nie zdołał odeprzeć jego ataku. Kagami zaczął zadawać serię ciosów, jednak Kakuzu każdy atak odpierał, po czym uderzył Hideko wyrzucając go w powietrze i zadając kilka ciosów ściągnął go na ziemię. Kagami po takiej serii nie mógł się podnieść przez jakiś czas. Kakuzu postanowił wykończyć Hinatę zadając jej cios w brzuch, a potem łapiąć ją za gardło. Hideko skupił się i użył swojego Kekkei Genkai, aby odblokować zwiększyć przepływ chakry w swoim ciele. Gdy już zebrał siły, wstał i wykonał kilka pieczęci i uformował Chidori, po czym pobiegł w kierunku Kakuzu. Członek Akatsuki widząc jego technikę wypuścił Hinatę i odskoczył, aby uniknąć tej techniki. Następnie wypuścił maskę wiatru, która zaatakowała Hinatę, Kagami zasłonil ją własnym ciałem. Technika poprzebijała jego ciało na wylot w kilku miejscach, a Hideko upadł na ziemię. Duet Akatsuki jednak nie zabił Drużyny 8, gdyż wezwał ich Pain. Kagami obudził się w szpitalu. Był przygnębiony wynikiem walki z Kakuzu.

Śmierć Orochimaru oraz walka Sasuke z ItachimEdytuj

Hideko odpoczywał jeszcze po walce z Akatsuki. Trenował on kontrolę Chakry oraz stworzył nową technikę Jūken: Chakra no Tenshi.

Inwazja PainaEdytuj

Gdy Pain zaatakował wioskę, Hideko akurat wracał z misji. Będąc jeszcze daleko od wioski usłyszał straszliwy hałas, dochodzący z Konohagakure. Chciał sprawdzić swoim Byakuganem co się stało, jednak nie był wystarczająco blisko. Gdy zbliżył się na 10 kilometrów do wioski zobaczył, że jest ona doszczętnie zniszczona. Przyspieszył kroku i dotarł po chwili do wioski. Pierwszym ciosem jakiego doświadczył była śmierć Kakashiego, strasznie go to zmartwiło, jednak to nie była jedyna zła wiadomość.

Śmierć HidekoEdytuj

Po chwili zobaczył, że ktoś walczy, pobiegł tam. Na miejscu zobaczył Tendo, przygwożdżonego Naruto oraz zakrwawioną Hinatę. Stwierdzając jej śmierć, Hideko zaczął płakać i wpadł w furię. Postanowił zaatakować Tendo jednak ten odpierał każdy jego atak. Gdy Kagami próbował użyć Chidori, Tendo użył na nim swojego Shinra Tensei i odepchnął go. Hideko wówczas użył Jūken: Chakra no Tenshi, zwiększył swoją szybkośći postanowił zaatakować, mimo zwiększenia prędkości Tendo nadal odpierał jego ataki swoją techniką. Kagami stworzył klony cienia i gdy one zaatakowały Tendo, a ten odparł je używając Shinra Tensei, Hideko skupił chakrę w swoich stopach i przetrzymał atak techniki Tendo, po czym zaatakował członka Akatsuki blokując jego przepływ chakry. Następnie wykonał kilka ataków, żeby zaraz potem dobić przeciwnika. Kagami po nadużyciu Chakry był już na skraju życia. Resztkami sił podszedł do Hinaty, którą badała Sakura. Okazało się, że Hinata jeszcze żyje, ale ma za mało Chakry, żeby przeżyć. Kagami położył rękę na ramienu Hyuugi i oddał jej resztę swojej Chakry, po czym padł martwy.

Spotkanie z rodzicamiEdytuj

Hideko po śmierci spotkał się z rodzicami. Stwierdzili, iż są dumni ze swojego syna i pogratulowali mu wyboru ukochanej. Gdy spytał się o swoje Kekkei Genkai jego rodzice odparli, że kiedyś byli Shinobi i że oboje pochodzą z Konohy. Jednak porzucili tryb życia jako ninja i postanowili przenieść się do rodzimej wioski Hideko. Tak naprawde żadne z jego rodziców nie miało Kagami Byakugana, ale ojciec wspomniał, że Hideko ma oczy podobne do swojego dziadka, co świadczyłoby o tym, że odziedziczył ten Kekkei Genkai po dziadku. Jego ojciec wspomniał również, że jego rodzina nie ma powiązań z klanem Hyuga. Opowiedzieli mu również o ataku na wioskę i swojej śmierci. Okazało się, że za atakiem stoi kilku nukeninów z Kirigakure (w tym Zabuza Momochi). Po pewnym czasie dusza Kagamiego zaczeła wracać do ciała, z łzami w oczach pożegnał się z rodzicami i jego dusza zniknęła.

ZmartwychwstanieEdytuj

Hideko ocknął się widząc obok siebie Hinatę, która płakała nad jego ciałem. Otarł łzy z jej twarzy i przeprosił ją. Hinata przytuliła go i spytała się czemu poświęcił za nią życie wtedy Hideko wyznał jej miłość. W niedługim czasie do wioski wrócił Naruto, okrzyknięto go bohaterem. Hideko podszedł do niego i podziękował mu.

Przygotowania do IV Wielkiej Wojny ShinobiEdytuj

Kagami tak jak reszta shinobi Konohy przygotowywał się do wojny. Pomagał w różnych pracach, a gdy miał chwilę wolnego od razu przeznaczał ją na trening.

IV Wielka Wojna ShinobiEdytuj

Hideko ze względu na swoje umiejętności został przydzielony do Drugiej Dywizji Sojuszniczych Sił Shinobi wraz z Hinatą i Nejim. Zanim jeszcze wyruszyli na Wojnę, Hiashi poprosił Hideko, aby chronił on Hinatę. Podczas walk z klonami Białego Zetsu wykazał się niesamowitą prędkością, co zakoczyło wielu shinobi. Jego dywizja natrafiła na Kakuzu, ożywionego poprzez Edo Tensei. Kagami oznajmił, że sam chce walczyć z członkiem Akatsuki, na co członkowie dywizji niechętnie musieli przystać. Stwierdził, iż jest to jego zemsta, za poprzednią przegraną walkę. Gdy przystępowali do walki, Kakuzu wyśmiał go, pamiętając poprzednią walkę. Hideko nie dał mu nawet dokończyć zdania, gdyż zaatakował go z dużą prędkością, czego członek Akatsuki się nie spodziewał i nie zdążył odeprzeć ataku. Kolejne ataki z ledwością odpierał, a gdy Hideko próbował uformować Chidori, wypuścił on swoje maski. Kagami pamiętając z ostatniej walki umiejętności tych masek, postanowił zakończyć walkę jak najszybciej używając Jūken: Chakra no Tenshi. Neji oglądając Byakuganem walkę bardzo zdziwił się nagłym wzrostem Chakry Kagamiego, Kakuzu wyczuł w nim dużo potężniejszą Chakrę. Hideko zwiększył swoją prędkość tak, że praktycznie po ataku znikał, pojawiając się dopiero przy następnym, nawet Byakugan nie nadążał za ruchem Chakry w otoczeniu. Kagami miał dogodną szansę, żeby zaatakować członka Akatsuki swoją nową techniką Shiroi Raikiri. Reszte członków dywizji zdziwił nagły upadek członka Akatsuki, gdyż nie byli w stanie zauważyć techniki.

UmiejętnościEdytuj

Hidekokagamiwykres

Umiejętności Hideko

Kagami ByakuganEdytuj

Jest to wzrokowe Kekkei Genkai Hideko, a zarazem jedna z przyczyn dzięki której stał się znany w świecie ninja. Umożliwia mu ono obserwację na 360 stopni, obejrzenie systemu chakry, przekazanie chakry innemu shinobi, odblokowanie i większy przepływ w tenketsu w swoim ciele oraz stwierdzenie kto jest "oryginałem" pośród klonów cienia. Maksymalnie może sięgnąć wzrokiem do 10 kilometrów. Ponadto od drugiej serii, gdy Hideko w znacznym stopniu opanował swoje Kekkei Genkai, może go używać bez ubytku w Chakrze, pod warunkiem, że nie sięga wzrokiem dalej niż na odległość 25 metrów. Dzięki temu Kekkei Genkai Kagami wyszedł cały z niejednej bitwy.

NinjutsuEdytuj

SuitonEdytuj

Żywioł wody jest głównym żywiołem Hideko, panuje nad nim w zaawansowanym stopniu.

RaitonEdytuj

Jest drugim żywiołem Hideko, panuje nad nim trochę słabiej niż nad Żywiołem Wody, jednak nadal w stopniu zaawansowanym.

Taijutsu

Opanowanie Taijutsu dla każdego posiadacza Byakugana jest ważne. Umiejętności z zakresu Taijutsu stoją u Hideko na bardzo wysokim poziomie. Dzięki dużej szybkości ma możliwość używania dużo technik walki wręcz.

GenjutsuEdytuj

Genjutsu jest słabą stroną Hideko. Zna tylko podstawowe techniki i potrafi się z nich wyrwać.

Walki

  • vs Zaku - wygrana
  • vs Neji - wygrana
  • vs Jonini z Kumogakure - wygrana
  • vs Jonini Dźwięku - wygrana
  • vs Kakuzu - przegrana
  • vs Tendo - remis (obaj zginęli)
  • vs Kakuzu (Edo Tensei) - wygrana

CiekawostkiEdytuj

  • Jest zakochany w Hinacie.
  • Jego nazwisko Kagami oznacza lustro.
  • Jest jedynym żyjącym członkiem klanu Kagami.
  • Hideko uzyskał swój przydomek (Cień Konohy) ze względu na niezwykłą szybkość oraz dzięki temu, że nikomu nie udało się go zaskoczyć atakiem (dzięki jego Kekkei Genkai). Mimo, że jest nadal Chuninem stał się bardzo sławny w świecie Ninja.
  • Chciałby się zmierzyć z Kakashim.
  • Jego ulubionym słowem/zwrotem jest "daijobu" - będzie dobrze.
  • Lubi jeść rzeczy słone i pikantne, nie lubi niczego co tłuste ani gorzkie.

CytatyEdytuj

  • (Do Hinaty) "Po utracie rodziców straciłem sens życia, aż do momentu gdy poznałem Ciebie."
  • "Cholera. Dlaczego zawsze muszę być taki słaby?"
  • "Jeszcze... nie mogę umrzeć..."
    • Po walce z porywaczami z Kumogakure
  • (Do Hinaty) "Przepraszam... Zawiodłem Cie..."
    • ​Zaraz przed śmiercią
  • (Do Hinaty) "Zawsze będę Cie chronił, nawet kosztem własnego życia."
  • (Do Hinaty) "Nie boję się poświęcić za Ciebie życia. Jesteś najważniejszą osobą w moim życiu.... Kocham Cie"
  • (Do Hinaty) "Za każdym razem gdy Cie widzę, wzbudzasz uśmiech na mej twarzy, gdy jestem przygnębiony spotkanie z Tobą jest dla mnie wybawieniem."
  • (Do Kakashiego) "Stałeś się dla mnie wzorem, imponowałeś mi. Zawsze chciałem być taki jak Ty."
  • (Do Sasuke) "Wiem co to znaczy stracić rodziców. Ból po ich stracie można zastąpić jedynie miłością innej osoby."
  • (Do Sasuke) "Mógłbym znaleźć morderców swoich rodziców i zemścić się, ale nie chcę. Zemsta prowadzi jedynie do zguby."
  • (Do Naruto) "Jesteś jedyną osobą, która może odwieść Sasuke od zemsty."
  • "Bóg dał ludziom wolną wolę po to, aby czynili świat lepszym, a nie żeby go niszczyli."
  • "Po każdej burzy, na niebie pojawia się tęcza."

Notka od autoraEdytuj

Chciałbym podkreślić, że postać jest oparta na tym, jaki sam chciałbym być w świecie Naruto.Niektóre opisy wzorowane są na mnie (chociażby osobowość). Historia mojej postaci będzie uzupełniana niekoniecznie po kolei. Starałem się, aby moja postać nie była jakoś super napakowana, jednak czy mi się udało pozostawiam wam do oceny. Jest to moja pierwsza postać i tak na prawdę pierwszy raz w życiu piszę taki artykuł. Zdaje sobie sprawę, że większość wpisów jest opartych na biografii innych postaci z Naruto, służyło to poniekąd za podstawkę do rozwoju mojej postaci. Na pierwszy raz ciężko byłoby mi napisać historię postaci nową od początku do końca. Jeśli będę jeszcze tworzył artykuły z innymi postaciami to postaram się nie wzorować na tych z Anime.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki