FANDOM

Hidari

Część I

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Skorpiona.svg 4 Listopada
Wiek
  • Część I: 12
  • Część II: 14-15
  • Część III: 18
Wzrost
  • Część I: 150
    15.000 cm
  • Część II: 155
    15.500 cm
    -156
    15.600 cm
  • Część III: 180
    18.000 cm
Waga
  • Część I: 41
    41 kg
  • Część II: 50
    50 kg
    -52
    52 kg
  • Część III: 70
    70 kg
Grupa krwi A
Klasyfikacja Anbu
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure
Drużyna Drużyna 6

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Hidari (左 - Hidari) - Potężny Shinobi z Suny posiadający umiejętność kontrolowania piasku.

WyglądEdytuj

Ma rozczochrane czarne włosy, a na prawym oku jest pieczęć. Ubiera szarą koszulkę i czarne spodnie, a na plecach ma brązową gurdę.

OsobowośćEdytuj

Hidari czasami jest zbyt pochopny. Lubi walczyć z silnymi przeciwnikami. Często kłóci się z jednym osobnikiem z jego drużyny gdzie lekceważy jego rozkazy, nawet wtedy gdy misja wymaga szczególnej ostrożności. Lubi dominować w grupach których jest.

UmiejętnościEdytuj

Ma wielki potencjał do uczenia się nowych technik już od małego.

TaijutsuEdytuj

Taijutsu idzie mu przeciętnie, ponieważ zazwyczaj używa ninjutsu, a taijutsu bardzo rzadko. W drugiej serii częsciej używa Taijutsu które opanował mistrzowsko.

NinjutsuEdytuj

Jeżeli chodzi o Ninjutsu bardzo świetnie się nim posługuje. Zna wiele podstawowych i bardziej zaawansowanych technik.

Uwolnienie WiatruEdytuj

Ćwiczył tą naturę chakry od małego często jej używa. Wyszkolił się w niej bardzo dobrze .

Władanie nad PiaskiemEdytuj

Dzięki pieczęci może kontrolować piasek. W drugiej części opanowywuje do końca pieczęć i znika ona dzięki czemu Hidari ma dostęp do całej mocy w używaniu piasku. Jest to jego podstawowa umiejęność. Może robić z piasku klony, miecze, tarcze, ręcę i wiele innych rzeczy. Potrafi utwardzać piasek. 
Hidari z odkryta pieczecia.png

Pieczęć Hidariego

Hidari skupiajacy chakre.png

Reakcja pieczęci na skupienie chakry

StatystykiEdytuj

Databook

Ninjutsu

Taijutsu

Genjutsu

Inteligencja

Siła

Szybkość

Wytrzymałość

Pieczęcie

Razem

Pierwszy

3,5 2 1,5 3 2,5 3 3 3,5 22

Drugi

4 3 1,5 3,5 3 3,5 3,5 3,5 25,5

Trzeci

5 4 2,5 4,5 3,5 4 4,5 5 33

Przeszłość Edytuj

Gdy był mały nadali mu pieczęć pozwalającą na kontrolę piasku. Od początku nie umiał się tym posługiwać, ale gdy już się z tym oswoił i praktycznie ciągle używał mocy pieczęci.

Część IEdytuj

Egzamin na ChuninaEdytuj

Po paru nudnych misjach przystąpili do egzaminu na Chunina w Konosze.. Pierwszy test poszedł mu zadowalająco gdzie prawie wszędzie ściągał. W drugim etapie egzaminu walczyli z shinobi trawy. Hidari pokonał ich po dłuższej chwili. Następnie były eliminacje gdzie walczył z Ijoko - Shinobi Mgły. Hidari miał problemy więc postanowił użyć piaskowych klonów i innych piaskowych technik i wygrał. W trzeciej części która odbyła się po miesiącu stanął do walki z Minato Namikaze. Hidari ulega przemianie- jego ciało jest całkowicie pokryte piaskiem. Gotowy do starcia. Hidari bez chwili wahania wykonuje kolejną technikę piaskową. Minato nie daje rady odeprzeć ataku- pada na ziemię nieźle poturbowany. Zdesperowany Minato, ponownie atakuje na oślep. Zostaje zatrzymany przez wiatrowe Wielkie Przebicie Nieskończonego Pyłu. Kolejny raz pada – tym razem trudniej mu się podnieść. Hidari zaczyna się nad nim znęcać- Namikaze nie ma sił na obronę. Jednak po chwili znowu wstaje. Przeciwnik wyciąga z torby kunai, wokół którego owija kartę wybuchową, po czym wyrzuca pare shurikenów i robi Kage Shuriken no Jutsu. Hidari jednak odpiera atak, a nagle z tyłu Minato rzuca w niego kunaiem z kartką wybuchową. Hidari zostaje mocno ranny i piasek już go nie pokrywa, a gdy wstaje Namikaze uderza go kilkakrotnie pięścmi i Hidari pada zmęczony. Hidari nie może uwierzyć, że przegrał ten pojedynek poczym odchodzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki