Fandom

Naruto Fanon Wiki

Heiya Suro

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Heiya Suro

Kiri Elder.png

Dane Osobowe

Klasyfikacja
“Starszyzna wioski” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Starszyzna Wioski
Przynależność
„Plik:Kirigakure_Symbol.svg.png|18pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Kirigakure Kirigakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
18pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Kirigakure Kirigakure|18pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/kirigakure Kirigakure
Typy Natury

18pxUwolnienie Yin
18pxUwolnienie Yang
18pxUwolnienie Yin-Yang
Element Wody.svg.pngUwolnienie Wody

Jutsu
Narzędzia
Heiya Suro (Suro Heiya) - jest członkiem starszyzny Kirigakure i ostatnim żyjącym członkiem Oddziału Krwawej Mgły. Gdy dowiedział się o tym, że Akatsuki przywołało resztę członków, postanowił pójść na pole bitwy. Jest również najstarszym człowiekiem w Wiosce Mgły (ma około 85 lat), a to dlatego, że dzięki swoim umiejętnością może żyć dłużej niż inni.

PrzeszłośćEdytuj

Heiya urodził się w Kirigakure na małej wyspie. Jego dzieciństwo było całkiem normalne. Miał rodziców, rodzeństwo i dziadków. Jego rodzina nie należała do klanów Ninja - byli zwykłymi rybakami. Gdy był nastolatkiem stała się u niego straszna rzecz - jego rodzina została zamordowana przez shinobi, którzy myśleli, że jest to klan posiadający kekkei genkai. Heiya postanowił się zemścić, ale nie znał ninjutsu. Błąkając się po Kraju Wody spotkał osobę, która później się stała Pierwszym Mizukage. Trafił pod skrzydła rebeliantów chcących zakończyć wojny w kraju. Wtedy nauczył się podstawowych ninjutsu. Podczas ataku wrogów na obóz zabił wszystkich przeciwników chroniąc tym samym resztę. Nie wiedział w jaki sposób to uczynił. Wkrótce opanował kilka technik swojej nieznanej mocy.

UmiejętnościEdytuj

Heiya.gif

Umiejętności Bojowe Heiyi.

Heiya dzięki swojej wyjątkowej chakrze, potrafi manipulować rzeczywistością, w tym również doskonale swoją czakrę zamieniając, ją w szare światło. Prawdopodobnie jest spokrewniony z Mędrcem Sześciu Ścieżek. Może on dowolnie się teleportować, ożywiać różne rzeczy, przywoływać niematerialne rzeczy i naprawdę o wiele wiele więcej. Mimo takich potężnych umiejętności twierdzi, że zawsze był najsłabszy z całego oddziału.

Oddział Krwawej MgłyEdytuj

Gdy udało się zbudować Kirigakure został on powołany do Oddziału Krwawej Mgły, by chronić sekrety wioski. Po rozpadzie grupy wyruszył w podróż po krajach. Gdy był w oddziale znajdował się w trzeciej lini z Korim Yuki i Saiseiem Terumi. Działał przeważnie jako wsparcie.

Pierwsza Wielka Wojna ShinobiEdytuj

Gdy dowiedział się o wybuchu wojny, wrócił do wioski jako jōnin, by walczyć dla Wioski Mgły. Później został generałem i stał się jednym z najpotężniejszych ninja z Kiri. Po wojnie przeszedł na emeryturę i przestał walczyć na długi czas.

Wygląd i CharakterEdytuj

Heiya jest małym i starym mężczyzną. Jest małomówny i bardzo miły. Nie chwalił się nigdy swoimi umiejętnościami i rozpiera go duma, że jest ninją Mgły. W wiosce uważany jest za najsilniejszego shinobi wioski, mimo iż ma 85 lat. Nigdy nie chciał być Mizukage choć padały propozycje na to, że powinien być Trzecim, potem Czwartym, a nawet Piątym. Wszystkie propozycje odrzucił.

Czwarta Wojna ShinobiEdytuj

Brał on udział w Czwartej Wojnie Shinobi, w walce przeciwko przywołanymi, swoimi dawnymi kompanami z Oddziału Krwawej Mgły. Podczas Ataku na Kumogakure zginął, ale jego poświęcenie zmieniło los tej bitwy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki