FANDOM

Hato

Hatoduza

Dane Osobowe

Płeć
Wiek część I: 12-13

część II: 15-16

Wzrost 159 cm
Typy Natury

Element Wody.svgUwolnieie Wody

Jutsu
Narzędzia

Hato (はと - Gołąb) — jest Chūninem z Konohagakure.

WyglądEdytuj

Hato jest niską dziewczyną o różowej cerze. Ma długie blond włosy i ciemno zielone oczy. Nosi ciemną bluzkę bez rękawów, ciemną spódnicę i ciemna opaskę na czoło, która podtrzymuje jej grzywkę.

DzieciństwoEdytuj

Hatomala

mała Hato

Hato od dziecka mieszkała w Konosze. Była wyższa od kolegów z klasy, miała długie blond włosy i nosiła białą opaskę na czole. Była sympatyczną i pomocną dziewczynką, czym zyskała sobie sympatię rówieśników, nauczycieli oraz sąsiadów. Była średnio dobrą uczennicą, spała na lekcjach, przepisywała zadania domowe i uciekała z kozy. Nigdy sama nie pakowała się w kłopoty, zazwyczaj za namową koleżanek robiła głupstwa, była bardzo podatna na manipulację - wszystko łykała, zresztą, tak jak teraz.

OsobowośćEdytuj

Hato jest ciepłą osobą o łagodnym usposobieniu. Stara się nie utrudniać sobie życia i nie dostrzegać problemów. Wszystko, co się dzieje przyjmuje jako coś normalnego i nieuniknionego. Gdy coś jej nie pasuje, wmawia sobie, że to nie prawda i wymyśla różne scenariusze zdarzeń.
Znajomi mówią o niej, że jest dobrą duszą, która zawsze każdego pocieszy. Jest bardzo otwarta i towarzyska.
Dzięki swojemu pokrętnemu rozumowaniu ma wrażenie, że nie ma wrogów i że wszyscy albo ją kochają, albo jej jeszcze nie znają.

UmiejętnościEdytuj

Hato używa głównie wodnych ninjutsu, zapominając całkowicie o genjutsu i taijutsu. W walce jest bardzo impulsywna, przez co często bywa nieefektywna. Preferuje walkę w dystansie, na co pozwala jej wachlarz technik z tego zakresu. Stara się rozegrać wszystko szybko, przez co nagminnie zapomina ocenić możliwości przeciwników. Hato jest także w stanie wykonać Kuchiyose no Jutsu i przywołać kota.