FANDOM

Haruto Hikari

HarutoHikari.png

Dane Osobowe

Wiek I seria: 15 lat
II seria: 18 lat
Wzrost I seria: 167 cm
II seria: 170 cm
Klasyfikacja
“Anbu <br> missing-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
[[w:c:pl.naruto:Anbu
missing-nin|Anbu
Missing-Nin]]
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Hikari

Ranga

Rejestracja Ninja 023997
Rodzina

Typy Natury

Element Ziemi.svg.png Uwolnienie Ziemi

Jutsu
Narzędzia

Haruto Hikari (青大光, Hikari Haruto)- uważany za geniusza shinobi Missing-nin z Konohagakure. Użytkownik Hiden Bestii. Członek Akatsuki.

Hikari w Akatsuki.

PrzeszłośćEdytuj

Haruto urodził się w bardzo szanowanym klanie Hikari. Jego matka ciężko chora niedługo po jego narodzinach zmarła. Nihoto ojciec Haruto był bardzo szanowanym shinobi, jednak był bardzo chciwy i gdy stał się bogaty syn przestał go obchodzić. Wychowywany w samotności i odosobnieniu, postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. W wieku czterech lat zaczyna akademię shinobi, którą zdaje w wieku pięciu jako najlepszy uczeń. Potem zostaje przydzielony do drużyny Aoi. W wieku siedmiu lat zdaje egzamin na chuunina, a rok później zostaje jouninem. W wieku dziewięciu lat jest już znanym shinobi w całej wiosce uważanym za genniusza. Zasłynął ze swoich technik Hiden, Bestii. W wieku 11 lat dostaje propozycję przystąpienia do ANBU, na którą przystaje. Jego kapitanem zostaje Itachi Uchiha z którym się zaprzyjaźnia. Haruto pomaga Itachiemu w wymordowaniu Klanu Uchiha, co zostaje zatajone. Wkrótce po tym jak Itachi stał się członkiem Akatsuki odwiedza go Tobi z propozycją wstąpienia do Akatsuki. Haruto mówi, że przyjmuje propozycję i będzie szpiegować Konohę (tak naprawdę jego zamiarem jest szpiegowanie Akatsuki). Później dowiaduje się o zamiarach swojego ojca względem Ataku na Konohę i przejęcia władzy. Haruto powiadamia o tym Hokage i prosi o zezwolenie na zabicie ojca, Hokage się zgadza. W nocy Haruto spotyka się z Nihoto i po długiej walce zabija go. Postanawia jego śmierć zataić i za pomocą transformacji przejmuje władzę w Klanie Hikari powstrzymując atak na Konohę. Haruto ukrywając prawdę stworzył klona, który zamienił się w Nihoto, a sam Haruto odchodi z ANBU i staje się ponownie Jouninem.

WyglądEdytuj

Jest wysokim, dobrze zbudowanym, piwno okim chlopcem o krótkich, pomarańczowych, krzaczastych włosach. Nosi czarną bluzę, niebieskie spodnie i kamizelkę jounina. Opaska znajduje się na lewym ramienu. Jako dziecko nsił czarną podkoszulkę i białe spodnie. Jako członek ANBU zwyczajny strój AMBU w masce z czerwonymi paskami po lewej stronie. Później po przyłączeniu się do Akatsuki nosi czarą podkoszulkę, krótkie niebieskie spodnie i na to zwyczajny strój Akatsuki. Podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobie nosi czarny płaszcz rękawice do tego katanę.

OsobowośćEdytuj

Dzieciństwo Haruto miało wieki wpływ na jego osobowość. Kiedy zauważył, że ojciec nie interesuje się nim postanowił stać się shinobi by pokazać na co go stać. Zawsze się starał i się nie poddawał. Po wstąpieniu do Drużyny Aoi stał się bardziej pogodny. Kiedy spotkał Itachiego złożył przysięgę, że zawsze będzie mu pomagał (podczas Masakry Klanu Uchiha). Kiedy Tobie przyszedł go zwerbować Haruto okazał się bardzo inteligenty i zaczął obserwować poczynania Tobiego. Gdy jego ojciec chciał przejąć władzę Haruto czuł się odpowiedzialny za wioskę i go zabił, po czym udawał głowę Klanu przeznaczając pieniądze na poszkodowanie dzieci, szpitale i inne fundacje charytatywne. Jako shinobi Konohy odzwierciedlał sie spokojem, przyjaznym nastawieniem oraz wielkim optymizmem. Okazał się, że potrafi bardzo dobrze udawać podłego i złego jednak nadal wyniszczał Akatsuki od środka.

UmiejętnościEdytuj

TaijutsuEdytuj

Haruto jest osobą, która bardzo dobrze umie posługiwać się walką wręcz wymyślać nowe ciosy i odpowiednio przystosować atak do sytuacji. Wymyślił wiele ciosów, po czym nauczył ich Naruto. Wykazuje też, że potrafi posługiwać się Kenjutsu jako jeden z najlepszych. Podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi wykazał, że potrafi ładować swoją chakrę do miecz po czym wypuszczać ją w postaci cięcia.

NinjutsuEdytuj

Transformacja NaturyEdytuj

Haruto posługuje się tylko jednym elementem, a mianowicie Ziemią. Opanował ten element do perfekcji. Potrafi tworzyć ramiona z ziemi, pułapki, klony, bomby. Podczas walki z Kakashim był w stanie użyć dwóch ninjutsu ziemi za jednym razem. Nawet Kakuzu przyznał, że by chciał przejąć jego moce ziemi.

HidenEdytuj

Haruto opanował techniki Hiden swojej matki, a mianowicie przejmowanie cech zwierząt. Do tej pory znane są:

  • Smok- zionie ogniem, który wszystko spala prawie tak samo jak Amaterastu.
  • Kameleon- staje się niewidzialny .
  • Gepard- zyskuje super prędkość.
  • Byk- staje się wyjątkowo silny.
  • Feniks- potrafi zregenerować komórki.
  • Orzeł- daje możliwości lewitowania.
  • Rak- ostrze Haruto może przeciąć wszystko.
  • Ryba- możliwość oddychania pod wodą i pływania.
  • Małpa- Haruto staje się niezwykle zwinny.
  • Lew- daje możliwość uderzenia potężnym rykiem.
  • Skorpion- Haruto pokrywa swoje ręce trucizną, która zabija po trzech dniach.

InteligencjaEdytuj

Haruto okazuje się być osobą bardzo inteligentną. W czasie walki potrafi na 70% przewidzieć następny ruch przeciwnika. Jest on bardzo dobrym strategiem co przydało się Sojuszowi Shinobi podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi. Podczas walki wydaje się, że wo gule nie myśli jednak to nieprawda, ponieważ w trakcie walki szybko opracowuje nowe posunięcia i ruchy.

Fabuła Edytuj

Seria I Edytuj

Drużyna HarutoEdytuj

Haruto dostaje bardzo ważną misję odnalezienia zwoju. Jest odpowiedzialny za stworzenie do tego drużyny. Haruto włancza do niej Kakashiego, Asume, Kurenia i Guya. Oprócz tego Sasuke twierdząc, że jego sharingan przyda się podczas walki. Naruto wściekły na Haruto, postanawia udać się do niego i wyzwać go na pojedynek. Haruto z uśmiechem na ustach przyjmuje wyzwanie. Naruto tworzy kilka klonów cienia, jednak Haruto rzuca w nie shurikenami niszcząc je. Wściekły Naruto go atakuje. Na nieszczęście Haruto kopie Naruto jednak okazuje się, że to klon, a prawdziwy atakuje go z tyłu z kunaiem w ręku. Haruto bez problemu zatrzymuje Naruto i mówi, ze podoba mu się jego opór i pozwala mu dołączyć się do drużyny.

Walka w Kraju DemonówEdytuj

Haruto dowiaduje się o tym, że zwój w którym jest zapisana najpotężniejsza technika wioski liścia, został ukradziony przez shinobi z Kraju Demonów. Wraz ze swoją drużyną wyrusza po niego. Podczas podroży atakuje ich Shinobi z kraju demonów. Haruto bez problemu go pokonuje udowadniając swoją siłę.

Ciekawostki Edytuj

  • Haruto zdał akademię w wieku sześciu lat, chuninem został w wieku siedmiu lat, a rok później Jouninem.
  • Był członkiem ANBU.
  • Pomagał przy Masakrze Klanu Uchiha.
  • Udawał głowę klanu.
  • Posługuje się Hiden Bestii, jednak prawdziwa nazwa brzmi Techniki pozwalające na skopiowanie technik zwierząt, Haruto ją zmienił ponieważ uznał, że jest za długa i męcząca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki