FANDOM

Hari Uchiha

Hari Uchiha

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Raka.svg 11 Lipca
Wiek
  • Część I: 12-13
  • Część II: 15-16
  • Część III: 18
Wzrost
  • Część I: 152
    15.200 cm
  • Część II: 168
    16.800 cm
  • Część III: 175
    17.500 cm
Waga
  • Część I: 46
    46 kg
  • Część II: 53
    53 kg
  • Część III: 68
    68 kg
Grupa krwi AB
Kekkei Genkai
Klasyfikacja
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna 7
Klan Symbol Uchiha.svg Klan Uchiha

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Hari Uchiha (うちはハリ Uchiha Hari) - członek klanu Uchiha który jako jeden z nielicznych zdobył Wiecznego Mangekyo Sharingana. Shinobi Konohy na poziomie Jonina, a potem Kage. Po V Wielkiej wojnie Shinobi zostaje ósmym Hokage.

PrzeszłośćEdytuj

Hari jest długoletnim przyjacielem Nihona Nara. Poznali się jeszcze przed wstąpieniem do Akademii Ninja. Gdy inni wyśmiewali się z Nihona z powodu jego słabych umiejętności, Hari widział w nim silnego i wartościowego chłopaka. Ze względu na życzliwość, jaką Hari zawsze mu okazywał, Nihona jest bezwarunkowo lojalny wobec niego.

UmiejętnościEdytuj

SharinganEdytuj

Sharingan jest z głównych elementów sławy Hariego. Umożliwia mu naśladowanie ruchów oponenta. Może za jego pomocą odczytać jego Ninjutsu, Genjutsu i Taiujutsu i je skopiować. Sharingan daje mu możliwość przewidzenia ataków i ruchów wroga, pozwalając na wykorzystanie umiejętności przeciwnika przeciw niemu samemu. Dzięki niemu, skopiował i zapamiętał ponad tysiąc różnych technik.

NinjutsuEdytuj

Transformacja Natury ChakryEdytuj

KatonEdytuj

Podstawową naturą chakry Hari'ego jest styl ognia. Można powiedzieć, że opanował tą naturę na poziomie mistrzowskim.

RaitonEdytuj

Hari posługuje się także stylem błyskawicy. Świetnie opanował ten żywioł. Tworzy mnóstwo technik związanych z tym żywiołem.

TaijutsuEdytuj

Jak wiele innych posiadaczy Sharingan'a, świetnie łączy swe dojutsu z walką wręcz.

Część IEdytuj

Został przypisany do Drużyny Siódmej, gdzie współpracował z Ushim Uchihą i Fajji Aburame, pod kierownictwem Yoi'ego Yamanaka.

Ich pierwsze zadanie jako zespół, zostało im zlecone przez Yoi'ego, aby sprawdzić czy są gotowi, być geninami. Cała trójka miała starać się zdobyć dwa dzwonki, w tym jeden na osobę. Rzeczywistym celem testu jest zbadanie pracy zespołowej drużyny, a nie czy zdobędą dzwonki. Udało im się w świetnej współpracy zdać.

Kraj HerbatyEdytuj

Po wykonaniu kilku prostych, początkowych misji, Drużyna 7 została przydzielona do nieco trudniejszej misji rangi C, której celem jest eskortowanie pewnego osobnika do Kraju Herbaty. Wszystko poszło gładko jak po maśle.

Egzamin na ChuninaEdytuj

Po powrocie do domu i ukończeniu kilku innych prostych zadań, Drużyna 7 zostaje zapisana do Egzaminów na Chunina. W pierwszej fazie, w formie pisemnego testu, genini uczestniczący otrzymali zadanie zakończenia testu przez ściąganie, ale w taki sposób, by nie dać się złapać. Osoby egzaminowane zdały sobie z tego sprawę. Po tym jak Hari skończył pracę pisemną z pomocą swego sharingana czekał na 10 pytanie. W obliczu perspektywy poprawnej odpowiedzi na pytanie, i przejściu dalej, lub też nie. Gotowość do stawiania czoła nieznanemu jest odpowiedzią na pytanie dziesiąte, a Hari i reszta zespołu 7 zostali dopuszczeni do drugiego etapu. W drugiej fazie, Drużyna 7 została wysłana do Lasu Śmierci z jednym zwojem, a ich zadaniem było uzyskanie drugiego od innego zespołu i zakończeniem w centrum lasu musieli tam wejść przed zakończeniem czasu.

Ponieważ zbyt wiele zespołów geninów przeszło przez drugą fazę, rozpoczęto walki eliminacyjne, w których genini stawali naprzeciw siebie w walce, które odbywały się na tym obszarze. Po obejrzeniu kilku pierwszych walk, Hari został wylosowany do walki z Ukorą Inuzuką, oraz jego psem. Ukora uważa, że będzie to łatwy pojedynek. On i pies wspólnie atakowali Uchihę, który początkowo miał trudności w walce. Po połączeniu z Techniką Transformacji oraz jego klonami cienia, by zwrócić Ukorę i psa przeciwko sobie, Hari był w stanie usunąć psa z walki. Kiedy przeciwnik miał go pokonać ten aktywował Sharingana i go powalił. Po eliminacjach Hari zaczął trenować z Specjalnym Joninem w celu poprawy jego kontroli chakry.

Podczas trzeciego etapu walczył z jakimś innym Uchihą i ledwo co wygrał.

Walka z Wioską TrawyEdytuj

Po egzamininie na Chuunina Hari został Chuninem. Nagle do wioski wtargnęło pare shinobi w trawy i zaczęli wszystko niszczyć. Hari pokonał dwóch shinobi, a inni konoszanie resztę. Nagle wtargnął jakiś nukkenin z trawy i powiedział, że lepiej niech się przygotują.

Między seriamiEdytuj

Między seriami Konoha walczyła z trawą i wygrała. Odbył się szczyt Kage. Hari trenował najpierw w konosze, a potem poza nią.

Część IIEdytuj

Jak powrócił do Konohy wszyscy przyjaciele go przywitali. Uchiha po nieobecności dowiedział się, że nukkenin z trawy przemieszcza się w różnych krajach i ten ma zdać raport. Po udanej misji opowiedział wszystko Hokage.

PojedynekEdytuj

Shikamaru, mając nadzieję na lepsze przygotowanie Hariego do spotkania z nukkeninem, szkolił go, aby utworzyć nowe jutsu, które by bazowało na ogniu. Yoi wytłumaczył Hari'emu dokładnie działanie Klonów Cienia, dzięki którym mógłby opanować mistrzostwo w manipulacji wiatrem zaledwie w ułamku normalnego czasu. Kiedy to zrobił, Shikamaru zostawił go z zadaniem połączenia tego czego nauczył się z Rasenganem. Shikamaru wierzy, że Hari odniesie sukces i inspiruje go. Podczas gdy on starał się, aby utworzyć nową technikę Rasengana, reszta Konohy starała zaradzić problem z członkami jakieś nowej organizacji, Furēku Uchiha i Ōtomīru który wzorował się na Kakuzu. Gdy dwójce udało się zabić jednego z najpotęzniejszych Joninów z Konohy, Shikamaru pozostawia Chojiemu przy nadzorowaniu szkolenia Hariemu tak, aby ten mógł pomóc Drużynie Dziesiątej pomścić Jonina z Konohy. Gdy zdobył użyteczne jutsu, Hari udał się z Choujim do udzielenia pomocy, pojawiając się w czasie, aby ocalić Shikamaru i resztę przed Ōtomīru. Hari zaangażował się w walce z nim, wraz z Katon: Kyōryokuna hinotama (強力な 火の玉 Potęzna kula ognia), stworzonym z pomocą klonów cienia. Po uderzeniu nim Ōtomīru, dwa jego serca zostały zniszczone, a ostatnie serce było na krawędzi porażki. Będąc zmęczony walką, obrażenia Hariego zostają uleczone przez pewną kunoichi, podczas gdy Shikamaru wykończył Ōtomīru.

MisjaEdytuj

Hari idzie na misję rangi C, której celem jest strzeżenie ziemi północnej granicy Kraju Ognia przed intruzami. Zostaje on umieszczony w zespole z dwoma jōninami. Również w ich skład wchodzi Choji. Później przez Kraj Ognia przenika duża grupa ninja Trawy. Dwaj jōnini starają się powstrzymać wrogów, podczas gdy Choji i Hari próbują uciec. Wtedy Choji mówi Hari, aby poinformował wioskę o ataku. Później, gdy Choji został ranny, Hari przyszedł i próbował powstrzymać wroga. Po chwili wszyscy razem zaatakowali.

Piąta Wielka Światowa Wojna ShinobiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki