FANDOM

Hanzo Uzumaki 

Hanzo uzumaki by estudiochouchou-d5skysz.jpg

(うずまき半蔵, Uzumaki Hanzō)

Dane Osobowe

Data Urodzenia 26 września 
Płeć  Mężczyzna
Wiek
  • Część I: 16-17
Wzrost
  • Część I: 168 cm
Waga
  • Część I: 55 kg 
Grupa krwi
Kekkei Genkai

    Byakugan

    Kuroigan 

Przynależność Konohagakure
Drużyna
  • Drużyna 9
Klan

Klan Hyuga

Klan Uzumaki 

Ranga

Ranga Ninja
  • Część I: Chunin
Rejestracja Ninja 015212
[Ukryj]Rodzina

Naruto Uzumaki (Ojciec)

Hinata Hyūga (Matka) 

Kushina Uzumaki (Babcia) 

[Ukryj]Typy Natury

  • Uwolnienie Wiatru (Wrodzona)
  • Część czakry Kuramy (Odziedziczona)
  • Uwolnienie Wody 

Hanzō Uzumaki (うずまき半蔵 , Uzumaki Hanzō) - syn wielkiego Szóstego Hokage Konohy- Naruto Uzumakiego i jego żony, Hinaty Uzumaki (z domu Hyūga). Był chūninem z Konohagakure, członkiem Drużyny 9. Odziedziczył po swoim ojcu część czakry Kuramy- Dziewięcioogoniastego Demonicznego Lisa.

PrzeszłośćEdytuj

Pomimo tego, że Hanzo był synem Szóstego Hokage, inne dzieci od zawsze go ignorowały. Bały się go. Wszystko przez pewien dawny wypadek. 

Hanzo uzumaki by lidia chann-d4tb8k2.jpg

Hanzo jako mały chłopiec.

6-letni członek klanu Uzumaki bawił się na placu zabaw, pod czujnym okiem swojej matki. W pewnym momencie pewien chłopiec zaczął śmiać się z oczu małego Hanzo, które nie posiadały źrenic i miały białolawendowy kolor. Niegrzeczny żartowniś zaczął drwić również z innych wad syna Hokage. Zmartwiona Hinata nim zdążyła zareagować, w Hanzo obudziła się część czakry Dziewięcioogoniastego Lisa. Pochłonięty tą mocą pobił chłopca, który mu dokuczał. Mało brakowało, a doszłoby do najgorszego. 

Hanzo uzumaki by lidiachan-d5b14s4.jpg

Druga, mroczna strona Hanzo.

Na całe szczęście Hinata oraz inni dorośli będący w pobliżu zdążyli rozdzielić bijących się chłopców. Ciężko pobity żartowniś trafił do szpitala, a o zaistniałej sytuacji został poinformowany Naruto Uzumaki. 

Nigdy więcej nie doszło do podobnego nieszczęścia. Zmartwieni rodzice o wiele bardziej kontrolowali i troszczyli się o swojego biednego syna. Zupełnie tak samo Haruka Uzumaki, czyli starsza siostra Hanzo, starała się mu pomóc. 

WyglądEdytuj

Hanzo Uzumaki ma ciemnogranatowe, zwichrzone włosy. Jego cera jest blada, a na każdym policzku można zaobserowować trzy podłużne kreski. Posiada duże, białolawendowe oczy bez źrenic. 

Hanzo uzumaki by lidiachan-d59cbh9.jpg

Hanzo w wieku 16 lat.

W wieku 16 lat Hanzo nosił bluzę w kolorach lawendowo-czarnym oraz granatowe spodnie, wkasane w sandały w kolorze zgniło granatowym. Nie nosił ochraniacza na czoło z symbolem Konohagakure. Kolor czarny na bluzie rozciągał się wzdłuż suwaka oraz po części na rękawach. 

Hanzo uzumaki by lidiachan-d50igx1.jpg

18-latek

Gdy miał 18 lat nosił czarną bluzę, a na lewym ramieniu widniał duży znak klanu Uzumaki. Spodnie były lawendowe, a na czole Hanzo zagościła granatowa opaska z symbolem Konohy. 

Osobowość Edytuj

Członek klanu Uzumaki, w przeciwieństwie do swojego ojca i siostry, był zamknięty w sobie i wiecznie gburowaty. Rzadko kiedy coś mówił, mało jadł i nie miał żadnych przyjaciół. Nienawidził życia, ponieważ to właśnie na niego padła odpowiedzialność, aby nosić w sobie część Dziewięcioogoniastego Lisa. Od początku było wiadome, że któreś z dzieci Naruto Uzumakiego odziedziczy po nim chociażby cząstkę mocy Demona. Padło na niewinnego Hanzo. Chłopak nie mógł wybaczyć losowi, że to właśnie jego wybrał do noszenia tak ciężkiego brzemienia. Miał za złe również swojemu ojcu to, że przekazał mu życie, w którym mysi dusić w sobie część okrutnej bestii. 

STRONA BĘDZIE JESZCZE EDYTOWANA! Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki