FANDOM

Hana Yuki

Beautifulhana.png

  • The Harbinger of Death

  • Miyuki of the Bloody Sword

  • Raven-Haired Maiden

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 1 stycznia
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część I: 15
  • Część II: 18
Wzrost
  • Część I: 164,3
    16.430 cm
  • Część II: 167,4
    16.740 cm
Waga
  • Część I: 43
    43 kg
  • Część II: 46
    46 kg
Grupa krwi B
Kekkei Genkai Ikona Natury Kryształu.svg Uwolnienie Kryształu
Klasyfikacja Medyczny Ninja
Zajęcie
  • Hunter Ninja
  • Medyczny Ninja
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure
Drużyna
Klan Klan Yuki

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 012369
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Hana Yuki — legendarna kunoichi oraz medyczny ninja. Posiadająca stopień jounina, była członkini ANBU z Kirigakure.

HistoriaEdytuj

Hana urodziła się w szanowanym i potężnym klanie Yuki jako jedyna córka Minato i Kushiny. Była uznawana i chwalona przez wszystkich, jako najsilniejsza z jej pokolenia, nazywana była geniuszem. Nad swoje życie kochała swoich rodziców i młodszego braciszka Taige. Dziewczyna była dużym zjawiskiem w Akademii ze względu na jej olbrzymie umiejętności ninja i fakt, że była młodsza od wszystkich innych. Akademie ukończyła w wieku 9 lat. Zdobycie rangi Chuunina przez dziewczynę było niezwykłym wydarzeniem. Zdała egzamin jako jedna z nielicznych, w dodatku najmłodsza w owym egzaminie.

WyglądEdytuj

Hana była bardzo piękną i młodą kobietą. Posiadała piękną szczupłą i kobiecą sylwetkę o jasnej, delikatnej skórze oraz była średniego wzrostu. Jej najbardziej wyróżniającą cechą były jej piękne niebieskie oczy oraz jej długie, miękkie i lśniące czarne włosy. Niebieskooka często nazywana była Raven-Haired Girl z tego właśnie powodu. Jej zwykły strój składał się z granatowej z długimi rękawami koszuli, obcisłych czarnych szortów przepasanych fioletową wstążką, w której zazwyczaj nosiła swój miecz - Tenshiken. Czarnowłosa nosiła również czarne zakolanówki oraz najnormalniejsze buty ninja. Ochraniacz na czoło nosiła na lewej nodze, a kamizelkę nosiła tylko na ważniejsze misje. Prawie zawsze miała łagodny i miły wyraz twarzy, mimo, że była nazywana legendarnym ninją.

OsobowośćEdytuj

Hana była miłą i kochającą osobą, która zawsze służyła pomocą w potrzebie. Zawsze, ależ to zawsze widać było na jej twarzy miękki i łagodny uśmiech. Była ona troskliwa wobec każdego człowieka. Bardzo kochała i troszczyła się o swojego młodszego brata. Pomimo tego, że była bardzo potężna nie lubiła używać przemocy, robiła to tylko w razie potrzeby. Nie chciała zabijać swoich przeciwników, jeśli nie byłoby to konieczne. Jednak jeśli jest to konieczne, bez skrupułów może zabijać tysiące złych ludzi. Chce za wszelką cenę chronić swoich bliskich i całą wioskę. Hana wierzy, że urodziła się nie aby prowadzić, ale chronić tych, którzy poprowadzą ja i resztę w nową erę pokoju. Nie będzie się wahała zabijać osoby, która chce zniszczyć drogę do pokoju i jej przekonań. Mimo jej wielkiej reputacji nie stała się ona arogancka, wręcz czasami jest nieśmiała i ceniła oraz chwaliła swoich przeciwników. Niebieskooka jest nieugięta, jeśli dostaję misję nie podda się póki jej nie wykona. Cieszy się ona z każdej małej, prostej rzeczy. Kochała takie wręcz banalne rzeczy podmuch wiosennego wiatru czy zaśnięcie na zielonej trawie okrytej promieniami słońca- sądziła, że takie rzeczy czynią życie takim wyjątkowym. Była również bardzo zadowolona z bardziej znaczących rzeczy w życiu, takich jak wykorzystanie czasu z przyjaciółmi i ludźmi, którymi kochała. Hana posiadała znaczną kontrolę nad swoimi emocjami, właściwie mogła ich w ogóle nie wyrażać wobec ludzi. Była zawsze opanowana i spokojna, a ponad to była dojrzałym i świetnym kapitanem, liderem. Miała wysoki stopień inteligencji. Była w stanie wydedukować funkcjonowanie różnych technik dość szybko, jak również ich mocne i słabe strony. Jedną z najbardziej znanych nam cech Hany była miłość do deszczu. Często można było ją zobaczyć na dachu obserwując pochmurne niebo. Była bardzo lojalna swojej wiosce, kochała ją ponad życie, tak samo jak kochała bliskich, kochała wioskę i ludzi mieszkających w niej. Cieszyła się gdy wioska poszła na przód i stała się znowu być szanowana i respektowana.

UmiejętnościEdytuj

294px-Miyuki leaves for war1.jpg

Hana po kilku latach została okrzyknięta legendarnym ninja. Mimo swojego młodego wieku posiadała wielką ilość chakry. Była znanym na całym świecie jako nie tylko legendarny ninja, ale i legendarny medyczny ninja. Była znana ze swoich technik iluzji, w których była mistrzem oraz talencie do ninjutsu. Była biegła w taijutsu, potrafiła rozgromić dużą grupę shinobi jedynie za pomocą sztuk walki. Jej znakiem rozpoznawczym w walce było jej henjutsu i jej miecz- Tenshiken. Dzięki powiązaniom z klanem Uzumaki, znała wiele technik pieczętujących. Ale to nie koniec... Hana była sensorem jak i Hunter ninja. Dodatkowo jako członkini klanu posiadał swoje kekkei genkai - legendarne uwolnienie kryształu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki