FANDOM

Hakai

Smok.jpeg

Dane Osobowe

Gatunek Smok
Wiek 1000 lat
Klasyfikacja
“Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/kuchiyose_no_jutsu przywoływany” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/kuchiyose_no_jutsu Przywoływany
Zajęcie Król smoków
Typy Natury

Element Ognia.svg.pngUwolnienie Ognia
Element Lawy.svg.png Uwolnienie Lawy

Jutsu
Narzędzia
Hakai (破壊 dosł. Zniszczenie) - najsilniejszy z wszystkich smoków, a zarazem ich król. Był on partnerem Pierwszego Raikage w bardzo wielu trudnych chwilach.

Spotkanie z KaruEdytuj

W trakcie jednej z wielu podróży ze swym mistrzem Karu spotkał na swej drodze rannego starca. Przejął się jego losem i zaopiekował się nim, opatrzył go. Po kilku tygodniach starzec wyzdrowiał i w ramach podziękowania ukazał mu swoje prawdziwe oblicze - nie był on starcem, lecz najprawdziwszym Smoczym Królem, ktorego imienia bały sie wszystkie istoty. Podarował mu także miecz wykuty przez jego braci i specjalny tatuaż, by mogł wezwać, w ramach pomocy. Walczyli dzielnie w niejednej bitwie. Stał sie jego najlepszym przyjacielem i traktował karu jak syna.

OsobowośćEdytuj

Hakai był bardzo dumną istotą, pewną swej siły i władzy nad smokami. Rządził w Krainie Smoków twardą ręką a jedyną osobą, którą lubił był Karu. Wg. smoków jednak dbał o swój lud i gdy jakiś smok był w potrzebie pomagał mu.

WyglądEdytuj

Smoczy Król jest ogromną istotą( ok. 40m). Jego łuski mają kolor czarny tylko brzuch ma kolor żółty. Ma on wiele kolców wystających z ramion oraz wiele wytworów podobnych do warkoczy.

UmiejetnościEdytuj

Manipulacja naturą Hakai miał bardzo duże zdolności w dziedzinie manipulacji ogniem oraz w niewyjaśniony sposób korzystał z Uwolnienia Lawy nie posiadając natury Ziemi. Hakai tłumaczył to swoją naturą smoka a jego poddani twierdzili, iż wyciąga część energii z ziemi i tworzy lawę. Żadna z tych teorii nie jest do końca pewna, gdyż nikt tego nie potwierdził.

Ostateczny PodmuchEdytuj

Najsilniejsza z technik Hakai. Polega ona na wydmuchnięciu ogromnej fali ognia połączonego z lawą, ktora niszczy wszelkie życie w promieniu kilometra. Sam Hakai bardzo rzadko używa tej techniki bo boji się jej skutków.

Obecnie nikt nie ma takiej mocy by móc przyzwać Hakai, poza tym za swego jedynego kompana uznaje on Pierwszego Raikage.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki