Fandom

Naruto Fanon Wiki

Haido Sarutobi

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Haido Sarutobi

Haido Mimura.png

Dane Osobowe

Wiek 32 lata (Martwy)
Wzrost 188 cm
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure

Ranga

Rodzina

Asuma Sarutobi (kuzyn)|Hiruzen Sarutobi ]] (Tylko Manga)

Typy Natury

Uwolnienie Ziemi

Jutsu
Narzędzia
Haido Sarutobi - ninja Sunagakure oraz bratanek Hiruzena Sarutobi - 3 Hokage. Brał udział w ataku Wioski Piasku i Wioski Dźwięku na Ukrytego Liścia. Został zabity przez swojego kuzyna Asumę. W przeszłości z ojcem i matką przeprowadzili się do Sunagakure. Tam Haido bardzo ciężko trenował by za jakiś czas stać się jednym z lepszych shinobi w wiosce.

WyglądEdytuj

Jest on wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Jego włosy są blond, a u dołu fioletowe. Z obu boków twarzy oraz na brodzie nosi krótki zarost. Nosi czarną koszulę bez rękawów, luźne czarne spodnie i jego talia jest przewiązana grubym białym pasem, do którego przypięta jest jego broń - katana. Z tyłu koszuli ma wyszyty symbol swojej wioski.

CharakterEdytuj

Haido to shinobi o miłym wyrazie twarzy. Nie lubi nikomu sprawiać przykrości i krzywdy. Walczy tylko w wyjątkowych sytuacjach a gdy nadejdzie taka chwila jest staje się człowiekiem zupełnie innym. Jest on wtedy bardzo okryty i bezwzględny. Z szacunkiem do każdej osoby stara się zdobywać nowe znajomości.

UmiejętnościEdytuj

Jako jeden z klanu Sarutobi jest jednym z mądrzejszych shinobi z wioski. Za każdym razem idealnie przemyśli strategię i każde posunięcie. Za to został wybrany za jednego z dowódców podczas ataku na Konohę. Jest również ninją tropicielem. Świetnie gra rolę szpiega w różnego rodzaju misjach. Potrafi dobrze zamaskować swoją obecność aby nawet najsilniejszy wróg go nie znalazł. Dobrze opanował żywioł ziemi co mu bardzo pomaga w walce. Świetny rozum oraz umiejętności szpiegowskie czynią go jednego z ważniejszych ninja w wiosce.

FabułaEdytuj

Haido wraz ze swoją wioską i Wioską Dźwięku brał udział w ataku na Ukrytego Liścia. Był jednym z dowódców podczas tej misji. Jego grupa osiągnęła najlepszy rezultat dzięki świetnemu zaplanowaniu ataku. Nasz bohater bardzo szybko wykrył słabe punkty wroga i bez wahania zaatakował. Jego grupie szło bardzo dobrze do czasu gdy naprzeciw nim stanął Asuma Sarutobi. Haido rozkazał grupie żeby na niego bardzo uważali. Shinobi zaatakowali lecz zostali unieruchomieni przez Shikaku Nara, który czyhał za ich plecami. Rozkazał on Asumie zająć się Haido aby grupa straciła dowódcę. Shikaku w tym czasie z pomocą swojego jutsu przejmując cienie wrogów opuścił miejsce walki kuzynów. Po dłuższym czasie syn 3 Hokage zabił Haido lecz był w ciężkim stanie. Na szczęście w porę zjawił się Shikaku, który unieruchamiając przeciwników wykorzystał walkę Gamabunty z Demonem Piasku i pozwolił aby zostali trafieni jednym z ataków szefa ropuch.

CiekawostkiEdytuj

  • Hobby Haido jest dbanie o fryzurę.
  • Haido zawsze chciał się zmierzyć z Asumą oraz Hiruzenem.
  • Ulubionym zdaniem Haido jest - " Pamiętajcie, wróg może zaatakować z każdej strony świata..."
  • Nienawidzi grać w shogi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki