FANDOM

Genpaku Ken

Ganaki.png

  • Staruszek Genpaku

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana.svg 3 kwietnia
Wiek
  • Część I: 62
Wzrost
  • Część I: 140
    14.000 cm
Waga
  • Część I: 50
    50 kg
Grupa krwi B
Zajęcie Opiekun Komorianitu
Klan Klan Ken
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Genpaku Ken (ケン玄白 , Ken Genpaku) - zamieszkuje granice między Krajem Ognia, a Krajem Wodospadu. Zajmuje się ochroną Komorianitu.

Wygląd Edytuj

Genpaku jest bardzo niskim staruszkiem z dużymi, krzaczastymi brwiami i wąsami. Głowę ma owalną i nieproporcjonalnie dużą w porównaniu do reszty ciała. Jego nos jest strasznie garbaty a oczy małe i czarne. Skóra Genpaku ma ciemny odcień i jeżeli chodzi o twarz, jest mocno pomarszczona. Mężczyzna ten jest łysy, ale po jego brwiach i wąsach widać, że jest szatynem. Ubiera na siebie luźną, brązową koszulę i lekko ciemniejsze spodnie. Pod swoim strojem posiada szarą bluzkę. Oprócz tego nosi czarne, gumowe sandały i typowy japoński kapelusz, który tak naprawdę jest metalową blachą zamaskowaną w taki sposób, aby nie budziła podejrzeń. Cały korpus ma obwiązany od ramienia na ukos w dół, kremowym pasem. Całością niczym się nie wyróżnia od typowych rolników.

Charakter Edytuj

Genpaku jest energiczną osobą. W wolnych chwilach zajmuje się uprawą pszenicy, a poza tym medytuje na stawku, przez które przepływa rzeczka. Lubi sobie pożartować i się pośmiać, ale w nieprzyjemnych sytuacjach zachowuje się strasznie poważnie. Na ogół jest osobą, która trzyma się swojego planu, ale od czasu do czasu pozwala sobie na jakąś odmianę.

Umiejętności Edytuj

Ninjutsu Edytuj

Uwolnienie Ziemi Edytuj

Genpaku był szkolony przez swojego mistrza w zakresie Uwolnienia Ziemi, żeby móc efektywnie bronić Komorianitu. Zna wiele silnych technik rangi A, które pomagają mu zatrzymać przeciwnika.

Uwolnienie Wody Edytuj

Ten Opiekun Komorianitu postanowił opanować żywioł wody ze względu na warunki, które zapewnia mu jego dom. Jeżeli chodzi o te techniki to mają one maksymalnie rangę B.

Hiden Edytuj

Styl Barwnej Pięści Edytuj

W zakresie Stylu Barwnej Pięści, Ganaki potrafi wykonywać wszystkie cztery techniki. W przypadku Stylu Barwnej Pięści: Zielona Dłoń jest w stanie wytworzyć dwa smoki.

Stany Plamy Edytuj

Staruszek Genpaku potrafi wejść w 3. Stan Plamy

Historia Edytuj

Keta: Prolog

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki