Fandom

Naruto Fanon Wiki

Garuda Ōtsutsuki

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Garuda Ōtsutsuki

(大筒木ガルダ, Ōtsutsuki Garuda)

  • Wyklęte Dziecko (禁止の子, Kinshi no Ko)

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 6 Czerwca
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część I: 190 cm
Waga
  • Część I: 77 kg
Grupa krwi AB
Kekkei Genkai Hōōgan
Klan Klan Ōtsutsuki
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Garuda Ōtsutsuki (大筒木ガルダ, Ōtsutsuki Garuda) był trzecim i najmłodszym synem Hagoromo Ōtsutsukiego, a zarazem protoplastą klanu Kizamu.

Przeszłość Edytuj

Garuda urodził się jako najmłodszy syn Mędrca Sześciu Ścieżek, Hagoromo Ōtsutsukiego, jednał był zbyt młody, by pamiętać ojca albo jego nauki zanim ten zmarł. Obdarzony ogromnymi pokładami czakry i naturalnym talentem, Garuda samodzielnie trenował tworząc wiele technik, a także wzmacniając fizycznie swoje ciało. Chociaż początkowo nie był złym człowiekiem na wskutek nieświadomej manipulacji przez Czarnego Zetsu (który zrobił to tylko i wyłącznie dla zabawy), trzeci syn popadł w obłęd i zdecydował się być katem tych, którzy nie potrafili używać czakry, bo byli jego zdaniem niegodni życia, a także tych, którzy takich ludzi bronią.

Jednocześnie Czarny Zetsu przez odpowiednią manipulację mrokiem w oczach Ōtsutsukiego obdarzył Garudę dōjutsu, Hōōgan. Sam Garuda myślał, że był to pośmiertny dar ojca, który zgadzał się ze swoim synem. Jednocześnie wykorzystując genjutsu zmusił kobietę do współżycia z nim i tym samym doprowadzając do jej zapłodnienia. Garuda zostawił również zwój kobiecie, w której zawarł swoje techniki, a także jak używać Hōōgan. W międzyczasie stworzył również potężny miecz oddziałujący na czakrę, Szpon Feniksa, a także zawarł pakt ze Smokiem, który umożliwiał mu jego przywoływanie.

Widząc terror jaki został sprowadzony przez najmłodszego z braci, Indra i Asura decydują się współpracować, by powstrzymać Garudę. Uświadamiając sobie jak wielki błąd popełnił eksperymentując z ideologią Garudy, Zetsu nakłada klątwę na dōjutsu powodującą, że w chwili narodzenia potomka oboje rodziców umrze. Jednak zanim mogło do tego dojść nawiązuję się walka między trójką braci. Garuda dzielnie walczył ze swoimi braćmi, walcząc na równi i nieraz sprawiając zagrożenie dla nich. Nagle niespodziewane pada na ziemię martwy. Okazało się, że w tym momencie narodził się jego syn, a zgodnie z klątwą on miał w tym momencie umrzeć.

Ze względu na straszliwe czyny jakich Garuda się dopuścił, a także fakt, że jako jedyny nie otrzymał żadnego daru od swojego ojca poza pokładami czakry nadano mu tytuł Wyklętego Dziecka. Jednocześnie zdecydowano, że jego historia musi zostać pominięta, by zapomniano o jego postaci i jego działania się nigdy nie powtórzyły. Dusza Garudy została przeklęta i zamieszkałą w jego broni, którą Asura umieścił w skarbcu Smoka. Tego zaś Indra związał za pomocą łańcuchów czakry i przykuł do jaskini. Przez około tysiąc lat Garuda uświadomił sobie jakich okrucieństw się dopuścił i jedynego czego ostatecznie pragnął to rozgrzeszenia, które mógł uczynić jeden z potomków. świadomił sobie jednocześnie fakt, że jego działania mogły być spowodowane czyjąś manipulacją.

Osobowość Edytuj

Rosnąc silnym i niezależnym, Garuda początkowo był dobrym człowiekiem, który wyszkolony w walce wolał używać swojej mocy do bronienia ludzkości. Na wskutek manipulacji Czarnego Zetsu, Garuda uwierzył, że chociaż tak naprawdę ojciec nie przekazał mu swojej woli za życia, to właśnie on jest tym, który ma ją spełnić. Jego zdaniem było to zabicie ludzi, którzy nie potrafili wykorzystywać czakry, gdyż jeśli nie będzie słabych ludzi to każdy będzie sobie równy i tym samym zakończą się wojny, bo strony nie będą w stanie zdobyć nad sobą przewagi. Poświadczeniem tego był fakt otrzymania Hōōgana, który jego zdaniem był znakiem od ojca, że dobrze czyni. Jego obsesja na punkcie wypełniania woli Mędrca Sześciu Ścieżek była tak wielka, że zmusił kobietę do współżycia z nią, by jego potomek także mógł kontynuować tą misję. Z pewnością też bardzo kochał swojego ojca, choć tak naprawdę nie miał go okazji poznać, a jednocześnie gardził swoimi braćmi, którzy przez swój konflikt wpływali na innych. Był także związany ze Smokiem, który podzielał jego ideologię i walczył z nim przez cały czas. Jako dusza przywiązana do Szponu Feniksa miał dużo czasu na przemyślenia i uświadomił sobie, że Mędrzec Sześciu Ścieżek nigdy nie chciałby od niego zabijania innych tylko ich bronienia, co było jego początkowym zamiarem. Doznał skruchy w sercu i zależało mu na odkupieniu.

Wygląd Edytuj

Garuda był wysokim mężczyzną o krótkich, spiczastych czarnych włosach i niebieskich oczach. Zazwyczaj nosił czarny płaszcz, a pod nim bluzę na jedno ramię i czarne spodnie. Wokół nadgarstków miał owinięte bandaże. Ponadto wokół pasa trzymał swój miecz, Szpon Feniksa.

Umiejętności Edytuj

Podobnie jak Indra uważany za naturalny talent, Garuda urodził się z ogromnymi pokładami czakry, lecz podobnie jak Asura bez żadnej techniki ocznej, aż do momentu, gdy Czarny Zetsu obdarzył go Hōōganem. Odpowiedzialny jest również za powstanie wielu technik ninjutsu, które późniejsze pokolenia shinobi wykorzystywały, nie wiedząc nawet kto jest ich twórcą. Jego ogromne pokłady czakry podkreśla fakt, że Shimon Kizamu, który otrzymał tytuł Bezogoniastej Uskrzydlonej Bestii ze względu na ilość czakry używanej w szóstym poziomie Hōōgana nie potrafił zbyt długo utrzymać Pancerzu Uwolnienia Feniksa, a Garuda robił to stosunkowo dłużej i na większą skalę bez problemów. Ponadto był w stanie walczyć z obydwoma swoimi braćmi, którzy byli przodkami klanu Uchiha i Senju. Stworzył również miecz, Szpon Feniksa i wykorzystywał go w walce, co udowodnia jego znajomość kenjutsu. Ponadto posiadł wiedzę na temat Techniki Przywołania.

Dōjutsu Edytuj

Dzięki Czarnemu Zetsu wykorzystującemu swoją złą wolę na oczach Garudy, które zawierały geny Mędrca Sześciu Ścieżek, trzeci syn posiadł Hōōgan, potężne dōjutsu, które zapewniło wiele zdolności podobnych do Rinnegana i Sharingana. Przede wszystkim zyskał on możliwość używania zaawansowanego żywiołu, Uwolnienia Feniksa które stanowiło połączenie wiatru i ognia. Opracował wiele technik z jej użyciem, które spisał kolejno na zwojach. Ponadto z szóstym poziomiem Hōōgan otrzymywał dostęp do niewyobrażalnych poziomów czakry, wielokrotnie większych od tych Shimona, który również jako jedyny potrafił odblokować ten poziom. Jako pierwszy opracował Pancerz Uwolnienia Feniksa, który dawał użytkownikowi zbroję o podobnej wytrzymałości co Susanoo. Podobnie jak to jutsu dzięki wprawnej manipulacji potrafił otoczyć zbroją swojego Smoka, zapewniając mu i sobie niesamowitą obronę. Potrafił także korzystać z genjutsu do kontrolowania ludzkich zachowań do tego stopnia, że zmusił kobietę do współżycia z nim, a następnie do wychowania ich dziecka, co się nie udało ze względu na klątwę. Podobnie jak w przypadku innych dōjutsu potrafił widzieć czakrę w osobach. Niestety na wskutek klątwy stworzonej przez Czarnego Zetsu, Garuda umiera przez swój Hōōgan w chwili narodzin potomka.

Część II Edytuj

Poszukiwania Szponu Feniksa Edytuj

Po pokonaniu smoka strzegącego Szponu Feniksa, Garuda pojawia się jako duch przed Shimonem Kizamu i jego drużyną. Rozpoczynając rozmowę z potomkiem, dowiaduje się, że obecnie klan posiadający Hōōgana nazywa się teraz Kizamu. Uświadamia sobie ile lat musiało minąć od czasu jego śmierci, gdyż on sam stracił już rachubę. Jednocześnie cieszy go fakt, że prawdopodobnie żaden z jego potomków nie kroczył tą samą ścieżką co on. Przeprasza za swoje czyny i jednocześnie za to, że Shimon na wskutek klątwy nie mógł być wychowywany przez rodziców, którzy zmarli w chwili jego narodzin, prosząc o wybaczenie. Na twarzy Shimona pojawiają się krople łez, po czym po chwili mówi, że wybacza mu i może w spokoju odejść do krainy zmarłych. Garuda dziękuje mu za to i przekuje Szpon Feniksa swojemu potomkowi, a następnie podchodzi do umierającego Smoka. Mówi mu, że najwyraźniej tutaj nastał koniec niewoli ich dusz, po czym Smok, jak i Garuda rozpływają się w powietrzu.

Ciekawostki Edytuj

  • Garuda to jedno z bóstw w hinduizmie i buddyzmie tybetańskim. Przedstawiany jako złoty lub czerwony orzeł boga Wisznu, Garuda jest odpowiednikiem Feniksa w tamtejszych religiach.
  • Jastrząb Sasuke dzieli imię z trzecim synem Mędrca Sześciu Scieżek.

Więcej w Fandom

Losowa wiki