FANDOM

Fuyukage's hat.jpg

Kapelusz Fuyukage

Fuyukage (冬影, dosłownie "Cień Zimy") to tytuł nadawany liderowi Yukigakure po przystąpieniu do Sojuszu Czterech Pór Roku.

ZnaczenieEdytuj

Po II Wojnie w Yukigakure na szczycie w Shihon najważniejsze osoby w Kraju Śniegu zgodziły się na nazywanie lidera wioski na wzór zachodni. Fuyukage pełnił dokładnie taką samą funkcję jaką pełnią Kage w pięciu wielkich krajach.

Lista FuyukageEdytuj

Pierwszy FuyukageEdytuj

Główny artykuł: Nikorasu Kitsune
1st Fuyukage.jpg

Nikorasu Kitsune, pierwszy Fuyukage.

Nikorasu Kitsune (きつねニこらす , Kitsune Nikorasu) był pierwszym Fuyukage (初代冬影, Shodai Fuyukage; Pierwszy Cień Zimy). Nikorasu został liderem Yukigakure po zakończeniu drugiej wojny domowej w Kraju Śniegu. W trakcie Kryzysu Mrocznego Gniazda został zamordowany w zamachu.

Drugi FuyukageEdytuj

Główny artykuł: Taiyō Reo
2nd Fuyukage.jpg

Taiyō Reo, obecna Fuyukage.

Taiyō Reo (れおタイヨウ, Reo Taiyō) to druga Fuyukage (二代目冬影, Nidaime Fuyukage; Drugi Cień Zimy). Została wybrana kilka dni po pogrzebie Nikorasu, spośród kilkorga kandydatów. Ona wdrożyła reformę wojskową, która pozwoliła zakończyć konflikt z Mrocznym Gniazdem.

CiekawostkiEdytuj

  • Itari Kori był kandydatem to objęcia funkcji zarówno pierwszego jak i drugiego Fuyukage.
  • Wśród kandydatów na drugiego znaleźli się m.in. Gin Kōrudo, Mewikuna Kori czy Aikeru Kankaku, ostatecznie na tym stanowisku obsadzono Taiyō Reo.
  • Pierwszy Fuyukage jest jedynym spośród wszystkich Kage wschodu, który zginął w zamachu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki