Fandom

Naruto Fanon Wiki

Furasshu

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Furasshu

Nidaime Raikage.png

(フラッシュ, Furasshu)

Dane Osobowe

Kekkei Genkai Ikona Natury Burzy.svg Uwolnienie Burzy
Zajęcie Raikage
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

  • Darui (Wnuk) (Tylko Manga)
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Furasshu (フラッシュ, Furasshu) był Drugim Raikage (二代目雷影, Nidaime Raikage), a także dziadkiem Daruiego.

Przeszłość Edytuj

Furasshu od najmłodszych lat bardzo podziwiał Karu, Pierwszego Raikage i jego stylu walki mieczem. Wiele lat później został jego uczniem, a z czasem i nawet przyjacielem. Po śmierci Karu został jego następcą jako Drugi Raikage Kumogakure. Później dowodził siłami swojej wioski podczas Pierwszej Światowej Wojny Shinobi.

Później podpisał pakt z Drugim Hokage Konohagakure, Tobiramą Senju, podczas czego doszło do zamachu na jego życie. Został on dokonany przez okryci złą sławą braci Kinkaku i Ginkaku. Furasshu ginie od odniesionych wtedy ran.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jego charakteru, gdyż stał się bardzo dobrze ukrywać swe uczucia. Jedyny raz kiedy płakał, to wtedy gdy Karu umierał na jego rękach. Według opowieści znany był jako bardzo przyjacielski i spokojny.

Wygląd Edytuj

Drugi Raikage ubrany był w standardowy mundur shinobi Kumogakure, do którego miał przypięty coś w stylu orderów. Nosił także brązowo-biały naramiennik. Na głowie nosił charakterystyczną czapkę. Jego skóra miała odczeń czarny tak samo jak włosy.

Umiejętności Edytuj

Transformacja żywiołu Edytuj

Furasshu był posiadaczem bardzo potężnego kekkei genkai, Uwolnienia Burzy. Składał się on z żywiołów wody i błyskawicy, obdarzając go także zdolnościom do posługiwania się tymi żywiołami.

Kenjutsu Edytuj

Drugi Raikage jako uczeń Syna Smoka był świetnie przeszkolony w dziedzinie walki mieczem. Swoje umiejętności przekazał synowi, który z kolei przekazał je Daruiemu.

Ciekawostki Edytuj

  • "Furasshu" (フラッシュ, Furasshu) dosłownie znaczy "Błysk".

Więcej w Fandom

Losowa wiki