FANDOM

Fujiwara Toki

(藤原刻, Toki Fujiwara)

Dane Osobowe

Data Urodzenia 11 październik
Wiek
  • Część I: 26
Wzrost
  • Część I: 179 cm
Waga
  • Część I: 60 kg
Grupa krwi A
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Nieznana

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 085461
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: 32Polak

Fujiwara Toki (藤原刻, Toki Fujiwara) - to tajemniczy ninja. Ostatnim razem był on widziany, podczas ataku Kyūbiego, na Konohe. Zabrał stamstąd małe dziecko, oraz zwój z tajemniczym jutsu.

WyglądEdytuj

Fujiwara to wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna. Ma on długie, czerwone włosy. Najczęściej ubiera się w czarne kimono, oraz sandały. Swoją opaskę ninjy ma na czole. Jest ona przekreślona, ponieważ uważa siebie samego za zdrajcę.

CharakterEdytuj

Toki to cichy mężczyzna. Jest miły dla ludzi, którzy są mili dla niego. Kiedy ma jakieś zadanie, robi wszystko, aby zrobić je jak najszybciej i jak najlepiej.

HistoriaEdytuj

Fujiwara urodził się w Konohagakure, w rodzinie ninja, nie będącej zdolną rodziną. Nikt z rodziny nie został chūninem. Z Fujiwarą było jednak inaczej.

W wieku 7 lat ukończył akademię i został geninem. Zdziwiło to całą rodzinę. Fujiwara był z siebie dumny. Cztery lata później wydarzył się cud dla klanu Toki: Mały Toki został chūninem.

Wiele osób z wioski było zszokowanych, nawet Trzeci i Czwarty. Pewnego dnia, kiedy Fujiwara miał trzynaście lat, Trzeci wezwał go do siebie. Z początku cały klan Toki uważał, że Fujiwara dostanie jakąś nagrodę, jednak tak nie było. Hokage wstajemniczył dzieciaka, w tajemnicę wioski, dotyczącą pewnego jutsu - Jutsu Wiecznego Życia. Hokage uważał, że Fujiwara jest aż tak uzdolniony, że może się o tym dowiedzieć.

Fujiwara wiedział, że zrobił to nie tylko, przez jego umiejętności, ale przez coś jeszcze, jednak nie wiedział, co.

Rok później wioskę zaatakował Kyūbi. Wszyscy mieszkańcy panikowali, a ninja próbowali go powstrzymać, do przyjścia Czwartego. Toki został wezwany do Hokage. Poprosił go, aby zabrał zwój z jutsu i uciekał z nim, jak szybko może. Poprosił go również, aby zabrał ze sobą pewno dziecko. Toki mówił, że dziecko nie jest mu potrzebne. Trzeci powiedział, aby je wziął, a następnie zastanowił się, do czego może ono mu się przydać.

Fujiwara uciekł z wioski. Po drodze napotkał wiele mieszkańców proszących go o pomoc. Ten jednak nie pomógł nikomu i skazał ich na śmierć, z rąk demona.

Będą wiele kilometrów od wioski, schował się w lesie. Zaczął zastanawiać się nad tym, co mówił Hokage. W końcu wpadł na pomysł: To dziecko będzie strzegło jutsu. Używając jutsu pieczęci, zapieczętował ów jutsu w mózgu dziecka. Jednak dzieciak nie będzie mógł go używać, ponieważ nie będzie wiedział, że ma je w swojej pamięci.

Będąc dumny, z tego co zrobił ukrył dzieciaka w małej wiosce, na zachód od Konohy. Zostawił go przy drzwiach, do domu pewnej rodziny. Zapukał i uciekł.

FabułaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki