FANDOM

Opis Edytuj

Dwanaście lat przed rozpoczęciem serii, Dziewięcioogoniasty Demoniczny Lis zaatakował Konohagakure, niszcząc znaczną część wioski i zabierając wiele żyć. Lider Konohy, Czwarty Hokage poświęcił swoje życie, by zapieczętować Dziewięcioogoniastego w noworodku Naruto Uzumakim. Osierocony z powodu Dziewięcioogoniastego, Naruto dorastał unikany przez mieszkańców wioski, którzy postrzegali go jako samego Dziewięcioogoniastego i dzieci, które odczuwały taką samą niechęć w kierunku Naruto co ich rodzice. W swoim pragnieniu, by zostać uznanym, Naruto przysiągł, że kiedyś zostanie najwspanialszym z Hokage, którego wioska nigdy nie widziała.

Część I Edytuj

Wprowadzenie Edytuj

Kraj Fal Edytuj

Nowy Kapitan Drużyny Siódmej Edytuj

Krótki wątek fabularny, który przybliża nam postać jōnina z Konohy, Shimona Karvaesa, a późniejszego głównego antagonisty Części III.

Egzamin na Chūnina Edytuj

Inwazja na Konohę Edytuj

Poszukiwania Tsunade Edytuj

Ściganie Sasuke Edytuj

Część II Edytuj

Ratowanie Kazekage Edytuj

Sasuke i Sai Edytuj

Hidan i Kakuzu Edytuj

Trójogoniasty Edytuj

Poszukiwania Szponu Feniksa Edytuj

Wątek, w którym Drużyna Kakashiego wyrusza, by pomóc Shimonowi z odzyskaniem starego artefaktu jego klanu. Potyczka ze smokiem i spotkanie z duchem protoplasty klanu Karvaes.

Polowanie na Itachiego Edytuj

Inwazja Paina Edytuj

Szczyt Pięciu Kage Edytuj

Ograniczenie Jinchūriki Edytuj

Światowa Wojna Shinobi Edytuj

Część III Edytuj

Prolog Edytuj

Bardzo krótkie wprowadzenie do trzeciej części w Naruto, w którym Poszukiwacz zabiera Madarze i Obito ich cenne dōjutsu i pokazuje im swoją twarz.

Egzekucja Edytuj

Opowiada o wyjaśnieniach, które miały miejsce przez dwa lata od czasów wojny. Sasuke Uchiha, który zostaje skazany na śmierć, lecz przez okres czasu wyżej podany będzie mógł żyć jak normalny shinobi ze względu na zasługi podczas wojny, związuje się z Sakurą. Podczas jego egzekucji, Naruto z przyjaciółmi próbują przeszkodzić, chociaż całą sytuację "ratuje" pojawienie się Shimona, który ujawnia swoją prawdziwą tożsamość, a także przedstawia plany dominacji nad światem.

Przygotowania Wojny Edytuj

Sasuke zostaje zdjęta kara śmierci o ile pomoże w nadchodzącym konflikcie, na co się zgadza. Rozwija się wątek miłosny między Naruto, a Hinatą. Shimon rozkazuje porwać Hinatę Shinnō i Kakuzu. Dwójka wykonuje rozkazy, a Naruto z przyjaciółmi decydują użyć portalu do wymiaru Shimona i ruszyć na ratunek Hinacie.

Pustynia Śmierci Edytuj

Naruto i reszta przybywają do wymiaru Shimona, zwanym Pustynią Śmierci. Pojedynki z członkami Miecza i Zodiaku m.in. Naruto kontra Shinnō.

Krwawa Wojna Edytuj

Shimon wraz z resztą Miecza i Zodiaku przybywają do Konohy, gdzie stawiają czoła Zjednoczonym Siłom Shinobi. Grupa na Pustyni Śmierci kończy swoje walki i odbija Hinatę, choć wcześniej Naruto musi jeszcze walczyć z Kakuzu, z którym wygrywa. Choć Zjednoczonym Siłom Shinobi udaje się wygrać pierwotne walki, to grupa przeciwko samemu Shimonowi nie ma szans. Przybywa Naruto i próbuje walczyć z Shimonem, lecz i on nie ma szans. Sasuke pojawia się i wysyła Naruto na Górę Myōboku, by przeszedł kolejny trening. Sasuke przegrywa, ale pojawia się Naruto, który zyskał Miecz Duszy i pokonuje Shimona. Naruto zostaje Szóstym Hokage i żeni się z Hinatą, a Sasuke z Sakurą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki