Fandom

Naruto Fanon Wiki

Fūton: Kamikaze

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fūton: Kamikaze

Nazwa

Kanji Nazwy::風遁神風
Rōmaji Nazwy::Fūton: Kamikaze
Dosłowna Polska Nazwy::Uwolnienie Wiatru: Boski Wiatr

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Kinjutsu
Typ Ikona Natury Wiatru.svg Uwolnienie Wiatru
Ranga Ranga S
Klasa Ofensywna
Zasięg Dowolny
Użytkownicy

  • Kiken Harikēn
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.

Technika opracowana przez Kikena Harikēn, która należy do technik samobójczych. Użytkownik wsysa powietrze z pobliskiego otoczenia, a następnie wewnątrz siebie miesza je z czakrą. Po chwili wiatr rozrywa użytkownika od środka, tworząc gigantyczne tornado, które dzieli się na kilka mniejszych. Kiken użył techniki podczas Drugiej Światowej Wojny Shinobi, gdy wszyscy jego towarzysze na placu boju zginęli, chcąc zabić wrogich shinobi na polu bitwy, którzy pozostali.

Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, Kiken zostaje wskrzeszony przez Kabuto Yakushiego poprzez Wskrzeszenie Nieczystego Świata, więc poprzez regenerację ciała mógł wielokrotnie używać tej techniki. Jednakże zanim to zrobił jego ciało zostało zapieczętowane.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa "Kamikaze" (神風, Boski Wiatr) została zainspirowana japońskimi lotnikami, którzy uderzali w stację wroga swoimi samolotami, osłabiając go i jednocześnie popełniając samobójstwo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki