FANDOM

Daraian Keta

Daraianmłody.png

Daraian4.png

  • Wybraniec KetaKoci Ninja

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Ryb.svg 16 Marca
Wiek
  • Część I: 12
  • Część II: 16
Wzrost
  • Część I: 148 cm
  • Część II: 180 cm
Waga
  • Część I: 43 kg
  • Część II: 59 kg
Grupa krwi
“A+” nie jest na liście dozwolonych wartości (0, A, B, AB, Nieznana) dla tego atrybutu.
A+
Klasyfikacja
“Pseudo jinchūriki” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Pseudo Jinchūriki
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna Yo
Partner Yūji
Klan Klan Keta

Ranga

Typy Natury

Unikalne cechy

  • posiadacz bogini Kety
Jutsu
Narzędzia

Daraian Keta (桁ダラジャン, Keta Daraian) - ninja z Konohagakure. Posiada w sobie kocią boginię o imieniu "Keta", co czyni go pseudo jinchūriki. Zawdzięcza on to swojemu klanowemu kekkei genkai - Nekotamashī (Kocia Dusza). Jest członkiem drużyny Yo. Posiada on swojego kociego partnera - Yūji'ego.

Wygląd Edytuj

część I Edytuj

Daraian jest szczupłą i lekko bladą osobą z głową porośniętą rudawymi włosami. Posiada oczy koloru jego bluzy. Głównie nosi beżowe spodnie i popularne, niebieskie buty. Na jednej nodze nosi kieszeń z arsenałem ninja. Jego włosy są ułożone na skos do góry w jedną stronę. Ma on też po dwa kosmyki włosów z każdej strony leżące na opasce ninja.

część II Edytuj

Daraian zamiast bluzy zaczyna nosić koszulę, a zamiast niebieskich sandałów ubiera szare. Dodatkowo jego opaska też jest tego samego koloru co obuwie oraz jest dłuższa.

Przeszłość Edytuj

Daraian był wychowywany przez Kimiko, która znalazła go, jeszcze jako noworodka, pod bramą Konohy. Obok niego leżała karteczka z imieniem, nazwą klanu oraz techniką Shōkan Neko. Był on wychowywany bez rodziców i nigdy ich nie poznał. Nie jest na nich zły tylko z tego powodu, że nie wie dlaczego go zostawili. Mimo trudności jakich doznał w życiu, nie da się po nim tego poznać.

Charakter Edytuj

Ninja z klanu Keta jest osobą odważną, a jego wzorem jest sam Naruto. Mimo wszelkich trudności, Daraian nigdy się nie poddaje. W niebezpiecznych sytuacjach, nieraz potrafi zaskoczyć swoją odwagą. Jest osobą empatyczną. Wartością jaką kieruje się jest przyjaźń. Przyjaciele są dla niego wszystkim i bez nich nie potrafi normalnie funkcjonować. Czasami jest bardzo leniwy, a głównie w stosunku do Akademii Ninja. Nie powoduje to jednak, że odczuwa on jakieś problemy w nauce, a wręcz przeciwnie. Uważa, że zadawane mu prace domowe są za niskie na jego intelekt.Z powodu braku rodziców w życiu w głębi duszy jest spustoszały ale, nie pozwala, aby dało się to po nim poznać. Nie lubi osób, które dręczą słabszych fizycznie.

Umiejętności Edytuj

część I Edytuj

Ninjutsu Edytuj

Daraian zawsze specjalizował się w sztuce ninjutstu. Był to jego ulubiony styl walki i często różne techniki używał, aby zapewnić sobie rozrywkę bądź odprężenie. Prawie, że od dzieciństwa potrafi wykonywać Shōkan Neko, a nauczył się tej techniki dzięki karteczce, którą przekazała mu pewnego razu Kumiko. Z czasem, dzięki Tsuyoshiemu Kecie opanował Jioido. Wraz z Yūji'm przysposobił sobie kilka umiejętności umiejętności Stylu Keta.

Taijutsu Edytuj

Daraian w walce wręcz jest dobry. Jego umiejętności w tym zakresie nie są wybitne, ale ataki, które wykonuje są przemyślane i szybkie. Brakuje mu siły precyzji.

Historia Edytuj

Keta: Opowiadanie

Ciekawostki Edytuj

  • Daraian jest rudowłosą osobą tak samo jak jej autor.
  • Daraian uwielbia musicale.
  • Ulubionym kolorem Daraiana jest biały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki