FANDOM

D, będąc jinchuuriki dwuogoniastego kota, Matatabiego, potrafi używać mocy swojej bestii na wiele sposobów. Posiada nad nią pełną kontrolę, co daje mu duży zakres form, które może przyjąć.

Inicjalna forma Edytuj

Po pobraniu chakry Bijuu, D przybiera najpierw formę inicjalną jinchuuriki. Jego paznokcie i kły rosną, a umiejętności fizyczne zwiększają się. Dzięki temu jest on dużo szybszy i silniejszy, a także posiada zwiększone zasoby chakry.

Wersja Pierwsza Edytuj

Biorąc od Nibiego więcej chakry, shinobi może wytworzyć wokół siebie płaszcz Bijuu, zrobiony z czerwonej, bąbelkującej chakry. Posiada on właściwości toksyczne dla innych ludzi, a także leczy użytkownika.

Jeden ogonEdytuj

Od razu po uformowaniu płaszcza, z jego tyłu wyrasta ogon z chakry, który może posłużyć jako dodatkowa kończyna. D może również z całej powierzchni powłoki wysyłać Ręce chakry, które mogą z łątwością zgnieść przeciwnika. Co więcej, szybkość i siła jinchuuriki rośnie do ogromnych rozmiarów, a jego chakra jego ogromna. Posiada on również umiejętność amortyzowania każdego upadku.

Dwa ogony Edytuj

Jest to następny i ostateczny poziom płaszcza Bijuu. Z jego tyłu wyrasta drugi ogon, który również może służyć jako kończyna. Możliwe jest także zamienienie ich w wielkie ręce chakry, dzięki czemu można przez chwilę szybować. Jest to również możliwe, bez transformacji ogonów, używając normalnych Rąk Chakry. Będąc w trybie dwóch ogonów, D jest jeszcze sprawniejszy, niż z jednym ogonem - z łatwością kruszy skały, a jego zasoby chakry stają się gigantyczne.

Wersja Druga Edytuj

Po skondensowaniu chakry Matatabiego w formę człowieka, D osiąga wersję drugą swojej transformacji. Jego skóra schodzi, a chakra miesza się z krwią. Powstaje coś na kształt miniaturki Nibiego. Shinobi może wtedy również wytwarzać szkielet swojej bestii, np. pazury, co przydaje się do ataku i defensywy.

Jeden ogon Edytuj

Jest to najmniejsza ilość ogonów w tej formie, jednak nie należy jej lekceważyć. Ta wersja jest silniejsza niż jednoogoniasty płaszcz Bijuu, a także może używać Bijuudamy. D pokazał, że podobnie jak Nibi, miniaturka jest bardzo rozciągliwa i wytrzymuje większość ataków. Jest także w stanie używać Rąk chakry z dużo większym rozmachem niż w formie płaszczu - może wyrastać z jednej z rąk i atakować przeciwnika.

Dwa ogony Edytuj

D używa jej, gdy kompresuje całą chakrę Nibiego w swoim ciele. Od wersji jednoogoniastej różni się tylko siłą i szybkością, które znacznie rosną. Jest częściej używana od poprzedniej formy, ponieważ jeśli już D zmuszony jest do wejścia w tryb miniaturki, to zazwyczaj idzie na całość.

Wersja Trzecia Edytuj

Jest to wersja unikalna dla D i niewiele o niej wiadomo. Darui stwierdził, że jest ona podobna do częściowej transformacji jinchuuriki. Jinchuuriki pokrywa się płaszczem zrobionym z niebiesko - czarnych płomieni Nibiego, zdecydowanie zwiększając swoją moc. Jest to jakby ulepszona wersja płaszcza Bijuu, zdecydowanie zwiększając siłę i szybkość sakryfikanta. Jest on także bardziej niebezpieczny w dotyku, będąc gorącym jak prawdziwe płomienie, a także toksycznym. W tym stanie D również jest w stanie używać Bijuudamy, ponieważ potrafi uformować głowę Nibiego zrobioną z płomieni, wokół jego własnej.

Jeden ogon Edytuj

W porównaniu z jednoogoniastą formą płaszcza, ten jest zdecydowanie dużo silniejszy. Prędkość jinchuuriki w tym trybie nie ma sobie równych, będąc porównywalną z tą Raikage Daruiego w jego Kuro Raiton Yoroi. Ręce chakry również są dużo silniejsze, ponieważ są zrobione z niebiesko - czarnych płomieni Matatabiego.

Dwa ogony Edytuj

Podobnie jak z poprzednimi formami, jest to po prostu silniejsza wersja poprzedniczki. Dwuogoniasta wersja trzecia jest uznawana za najsilniejszą, nie licząc pełnej transformacji w dwuogoniastego. D pokazał, że w tej formie ma praktycznie siłę i szybkość Matatabiego, unikając Kamui Tobiego, a także przesuwając ciosem posąg Gedo Mazo.

Częściowa Transformacja Edytuj

Posiadając pełną kontrolę nad swoją bestią, D może przekształcić część swojego ciała w kończynę Bijuu. Dla przykładu jego ręka może stać się płonącą łapą zakończoną pazurami Matatabiego. Potrafi również nagle zamienić swoje ogony płaszcza Bijuu w prawdziwe, płonące ogony bestii. D często używa częściowej transformacji na wiele sposobów, co pomaga mu w bitwie.

Forma Bijuu Edytuj

Jest to najpotężniejsza forma D. Przybiera on wtedy postać pełnej formy Nibiego z całymi jej mocami i umiejętnościami, takimi jak tworzenie Bijudamy. Co więcej, Matatabi jest wyjątkowym Bijuu, ponieważ tylko on i Shukaku, nie licząc Kyuubiego z chakrą Yang, są w stanie używać Rąk chakry w swojej pełnej formie Bijuu. Dzieje się tak, ponieważ ciało dwuogoniastego jest giętkie i plastyczne, co pozwala mu kształtowanie go. D pokazał, że potrafi wykonać dwie odmiany transformacji w ogoniastą bestię.

Miniaturka Edytuj

D zaprezentował osobliwą umiejętność przybierania pełnej formy Nibiego, będącej dużo mniejszą, niż w rzeczywistości bestia jest. Prawdopodobnie używa do tego mniejszej ilości chakry. Jest przez to wtedy trochę słabszy od pełnego Matatabiego, ale ta forma przydaje się podczas walki w pomieszczeniach. Miniaturka Bijuu i tak jest ogromna w porównaniu do każdego człowieka, więc D posiada stosowną przewagę. Pokazał także, że w tej formie posiada umiejętności pełnej formy Nibiego, nie licząc siły, która jest odpowiednio zmniejszona w stosunku do wielkości.

Pełna forma Edytuj

Jest to pełne przekształcenie się w Matatabiego, zyskując wszystkie jego umiejętności i moce. Jinchuuriki może dzięki temu wystrzeliwywać Bijuudamę, a także używać ognistych kul i techniki Katon: Bijuudama. D otrzymuje wtedy pełną chakrę i moc Nibiego, bez żadnych ograniczeń. Jest wtedy w stanie z łatwością niszczyć budynki i gnieść wszystko na swojej drodze. Pełna forma Matatabiego jest ostateczną transformacją D.

Wpływ Edytuj

Dzięki opanowaniu przez jounina swojej bestii, jest on w stanie się z nią zamieniać miejscami, by Nibi mógł porozmawiać z innymi ludźmi. Bijuu może także zakłócić przepływ chakry D, wyrywając go z genjutsu. Kolejną cechą współpracy jinchuuriki i jego bestii jest to, że D potrafi miotać niebiesko - czarnymi płomieniami Matatabiego, będącymi znacznie gorętszymi niż zwykły ogień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki