FANDOM

Chitsui

Chitsui...

Dane Osobowe

Wzrost 178 cm
Klasyfikacja
“Generał<br/>missing-nin<br/>sensor” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
[[w:c:pl.naruto:Generał
missing-nin
sensor|Generał
missing-Nin
sensor]]
Przynależność
„Plik:Symbol_Iwagakure.png|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Iwagakure Iwagakure<br/>Wcześniej<br/> Plik:Kumogakure_Symbol.svg.png|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Kumogakure Kumogakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Iwagakure Iwagakure
Wcześniej
Plik:Kumogakure_Symbol.svg.png|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Kumogakure Kumogakure|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/iwagakure Iwagakure
wcześniej
20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/kumogakure Kumogakure
Rodzina

Typy Natury

Element Błyskawicy.svgUwolnienie Błyskawicy

Unikalne cechy

  • Talent Przywódczy
    Ponadprzeciętna Inteligencja
Jutsu
Narzędzia
Chitsui (Chitsui) Czarna Błyskawica (Kuroi Kaminari) - shinobi urodzony w Kumogakure. Miał starszego, przyrodniego brata Drugiego Raikage. Brał udział w Pierwszej Wojnie Shinobi dla Kumogakure przeciwko konosze, zaś w Drugiej Wojnie był generałem Iwagakure, ponieważ wcześniej musiał uciec ze swojej wioski. Miał świetny talent przywódczy, którego wykorzystał dla kraju Ziemi. W walce posługiwał się czarną Błyskawicą. Zginął podczas ataku na Kumogakure, zabity przez duet A-B podwójnym Lariatem.

PrzeszłośćEdytuj

Chitsui urodził się w Kumogakure. Miał starszego brata. Posiadał niezwykły talent w posługiwaniu się elementem błyskawicy, a dokładniej Czarną Błyskawicą. Odkąd pamiętał jego starszy brat był zawsze faworyzowany do stanowiska Raikage, mimo, iż według niego nie potrafił dowodzić. Gdy był starszy zainteresowały go pieniądze, więc wykonywał coraz to trudniejsze i droższe misje. Wkońcu przyszła wojna i został powołany do armi. Został wcielony do Sił Kinkaku jako elitarny żołnierz. Wtedy dowiedział się, że jego brat stał się Drugim Raikage co bardzo go zdziwiło.

Pierwsza Wojna ShinobiEdytuj

Postanowił stać się bohaterem podczas wojny, lecz jego osiągnięcia nie były zbytnio zauważane, ponieważ pracował w drużynie i całe zasługi szły do wszystkich. Uczestniczył w walce z Drugim Hokage, jednak został szybko przez niego pokonany Ranny został wysłany z powrotem do wioski i spędził w niej zakończenie wojny.

Odejście z wioskiEdytuj

Chitsui postanowił opuścić wioskę poszukując pieniędzy, lecz znaim to zrobił zakradł się do skarbca Kumogakure. Został nakryty przez swojego brata. Postanowił z nim walczyć, by stać się Trzecim Raikage. Został pokonany, jednak brat darował mu życie i pozwolił odejść. Odtąd Chitsui tułał się po świecie, aż znalazł swój cel.

Pobyt w IwagakureEdytuj

Chitsui dowiedział się o tym, że w Iwagakure odbywa się zbieranie najemników. Postanowił dojść do nich i wykorzystać swoje doświadczenie, by zostać jednym z dowódców grup najemniczych i tym samym nieźle zarobić oraz stać się sławny. Po dwóch latach stał się kapitanem kilku plutonów. Przez następne kilka został zastępcą generała, aż wkońcu sam się nim stał. Dowodził sporą grupą doświadczonych ninja, którzy odnosili sukcesy w różnych konfliktach zbrojnych. Wkrótce rozpoczęła się Druga Wielka Wojna Shinobi.

Druga Wojna Shinobi i walka z UzumimEdytuj

Podczas
Chitsui

Chitsui obmyślający plan złapania napastnika

wojny zorganizował kilka wypraw na kraj Wiatru, jednak poprzez małą ilość zaopatrzenia szybko się wycofywał, gdyż na pustyni potrzebował ich sporo. Zwykle działał w centrum kraju i na granicach wykonując różne zadania. Wkrótce dostał za zadanie schwytanie tajemniczego napastnika atakującego oddziały zaoptrzeniowe. Rozrzucił kilka obozów w kraju jako przynęty dla napastnika. Wkońcu udało mu się go jakoś przyciągnąć i okrążyć. Wkrótce odkrył, że napastnikiem był pojedynczy shinobi z klanu Uchiha. Zatrudnił wtedy trzech potężnych shinobi zwanych Kamienna Trójka Iwy. On sam ruszył w stronę granicy z krajem Trawy, gdzie podejrzewał znalezienie wroga. po jakimś czasie znalazł tam twierdze, w którym wykrył pojedynczego shinobiego, którym był Uzumi. Poczekał, aż zmarnuje czakrę i poszedł z nim walczyć. Po długiej i ciężkiej walce pokonał lidera Uchiha, po czym zaplanował atak na Kumogakure.

Inwazja na KumogakureEdytuj

Po Drugiej Wojnie Shinobi, Chitsui zaplanował podbicie Kumogakure i stanie się nowym Raikage. Chciał zjednoczyć kraj Ziemi i Błyskawic tworząc z nich potęgę gospodarczą. W ten sposób zamierzał przejąć kontrolę nad handlem morskim i lądowym co zmusiłoby też inne kraje do zjednoczenia. W tym celu zebrał 10 tysięczną armię, której utworzenie pochwalił sam Trzeci Tsuchikage - Ōnoki. Dzięki dobrym stosunkom z władzami wioski zdobył zaopatrzenie i ruszył na kraj Błyskawic. Chitsui podpisał układy z krajem Wodospadu, Dźwięku i Gorącego Źródła, że będzie mógł poruszać przez ich teren swoim wojskiem. Konoha raczej nie chciała się wtrącać, gdyż atak na Kumo szedł im bardziej na rękę, do tego doznali sporych strat w poprzedniej wojnie. Mimo, iż wojna się skończyła Tsuchikage i tak zezwolił na atak. Wkrótce szpiedzy donieśli władzom chmury o zbliżającym się wrogu. Trzeci Raikage postanowił zatrzymać wroga na terenie kraju Gorącego Źródła. Niestety miał dosyć mało Jōninów w armi i dużo Chūninów. Zebrał około 5000 żołnierzy i ruszył.

Trzecia Wojna Shinobi i Bitwa w Kraju Gorącego ŹródłaEdytuj

Armie spotkały się w Dolinie Pary w Kraju Gorącego Źródła. Tym samym rozpoczęło to Trzecią Wojnę Shinobi. Przed bitwą Chitsui postanowił rozmawiać z Trzecim Raikage, który był jego dawnym współpracownikiem za starych czasów w Siłach Kinkaku. Nie tylko rozmawiał o starych czasach, ale próbował z nim negocjować. Sokui koniecznie chciał walczyć bez względu na przewagę Chitsuiego. Obie armie wkońcu się starły. Chitsui znał umiejętności Raiton Trzeciego Raikage i natychmiast nakazał wszystkim Shinobim z Uwolnieniem Wiatru zaatakować go. Jednak kazał on walczyć tylko połowie swojej armi, druga połowa rozciągnęła się dookoła doliny i okrążyła siły Sokuiego. Ze względu na to, że Chitsui na pierwszej lini wystawił najlepszych Jōninów, armia Trzeciego Raikage na samym początku dostawała baty. Wtedy Dodai - najlepszy doradca Raikage i dowódca oddziału Sensorów zmusił go do wycofania się, bo inaczej straciliby najmłodszych Shinobi. Trzeci z niechęcią się zgodził. Jego wojska były okrążone, a jedyną drogą ucieczki była wąska jaskinia na końcu doliny. Tam też się pokierowali. Wkońcu cała armia uciekła, ale ściagało ich wojsko Chitsuiego. Jednak Trzeci Raikage niespodziewanie zniszczył wejście jaskini co bardzo zaskoczyło Dodaia. Sokui zostawił mu kartkę na, której pisało, że on teraz jest dowódcą wojska i, żeby uciekł do wioski i przygotował obronę. Również wyznaczył swojego następcę - A. Trzeci Raikage planował to od samego początku ,stwierdził Dodai i nakazał odwrót do wioski. Chitsui ucieszył się, że sam dowódca wioski podał im się na tacy, twierdząc, że bez niego wioska się nie utrzyma. Sokui powiedział, że powierza dowództwo młodszemu pokoleniu. Wkrótce rozpoczęła się walka. Mnóstwo shinobich z Uwolnieniem Wiatru atakowało Trzeciego Raikage, który użył swojej Zbroi z Błyskawic. Żadne z ataków do niego jednak nie dotarły. Mimo, iż armia Chitsuiego miała przewagę liczebną i przewagę żywiołów, nie udało im się go szybko zabić. Raikage walczył trzy dni i trzy noce, aż stracił czakrę. Po długiej walce zginął, jednak Chitsui mocno się wnerwił. Jego armia została znacznie spowolniona i stracili ponad 1000 żołnierzy. Nakazał dwudniowy odpoczynek, by szybko zaatakować Kumo.

Bitwa w KumogakureEdytuj

Po pokonaniu Trzeciego Raikage, Chitsui zarządził atak na Kumogakure. Wioska Chmury była już przygotowana, a na jej czele stanął Dodai. A i Killer Bee byli w tym czasie na misji niedaleko konohy i powoli wracali. Po jakimś czasie nastąpił atak na wioskę. Armia Chitsuiego została podzielona na dwie części, jedna zaatakowała w dzień, a druga przyszła w nocy jako wsparcie. Podczas nocnych walk i potyczek, Chitsui dotarł do budynku Raikage wraz z eskortą (kazał go nie niszczyć) i zasiadł za biurkiem, czekając, aż walka dobiegnie końca. Spodziewał się zakończyć bitwę rano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki