Fandom

Naruto Fanon Wiki

Burēdo

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Burēdo

Bureido.jpg

Dane Osobowe

Klasyfikacja
“Ninja szermierz<br/>missing-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
[[w:c:pl.naruto:Ninja szermierz
missing-nin|Ninja Szermierz
missing-Nin]]
Przynależność
„Plik:Amegakure_Symbol.svg.png|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Amegakure Amegakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Amegakure Amegakure|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/amegakure Amegakure
Jutsu
Narzędzia
Burēdo (czyt. Bureido) - był dowódcą Katana Ninja między Pierwszą, a Drugą Wojną Shinobi. Twierdził, że winowajcami wszystkich wojen, są Daimyo, którzy zatrudniają Ninja do walki. Zginął wraz z resztą w swojej kryjówce.

PrzeszłośćEdytuj

Burēdo urodził się w pogrążonym w wojnach kraju Deszczu. Jego życie był ciężkie i musiał sobie radzić sam we wczesnym wieku. Po wielu latach postanowił załzożyć organizację po czym opuścił wioskę.

Założenie OrganizacjiEdytuj

Po wielu latach tułaczki po krajach Burēdo spotkał ludzi z podobną ideologią. Byli to Yaiba i Nibui. Później podróżował z nimi po krajach by wyszukiwać kolejnych ludzi co myślą podobnie. Po kilku latach grupa ta rozrosła się i zaczęła swą działalność. Burēdo osobiście schwytał Daimyo Kraju Deszczu i wybił jego ochroniarzy po czym go przetrzymywał. Oznajmił, że chce rozpocząć rozmowy pokojowe między wszystkimi Daimyo w świecie shinobi i potrzebuje do tego wszystkich żywych Lordów Feudalnych.

ŚmierćEdytuj

Burēdo zginął podczas ataku na ich kryjówkę przez Oddział Shinobi ze wszystkich wiosek. Wraz ze swoją grupą zaczął walkę z nimi więdząc, że zginą. Gdy podczas walki zauważył, że został sam to wrócił do swojej podziemnej fortecy i wybił przetrzymywanych Lordów. Potem został okrążony przez wszystkich Ninja po czym wysadził cały budynek fybuchowymi notkami zabijając wielu Shinobi. W zawaleniu budynku sam zginął, z uśmiechem na ustach.

Charakter i WyglądEdytuj

Burēdo był przeciętnego wzrostu człowiekiem ze śnieżnobiałymi włosami. Jego oczy były białe, a źrenice bardzo małe. Mimo, iż był stosunkowo niski to był bardzo umięśniony. Również był bardzo inteligentny. Negocjacje w sprawach Lordów prowadził bardzo spokojnie. Był stanowczy i uczciwy co czyniło go dobrym dowódcą grupy Szermierzy.

UmiejętnościEdytuj

Był on biegły w posługiwaniu się zarówno
Buredo.gif

Umiejętności Buredo

mieczem jak i innymi narzędziami Ninja. Idealnie łączył Ninjutsu, przepływ czakry i Taijutsu w swoich technikach. Był szybki, silny i inteligentny. Używał parasoli jako tarczy.

Połączenie z MieczemEdytuj

Burēdo potrafił połączyć się ze swoim mieczem przy pomocy Hiden: Ken Setsuzoku, które sam stworzył. Podczas przemiany przypomina wielkiego rycerza z wiertłem. Ma wtedy niezwykle twardą zbroję, potrafi latać, dzięki wyrzutniom na plecach.
Ken setsuzoku.jpeg

Wygląd Buredo w Ken Setsuzoku

Posiada bomby owinięte wokół tułowia, którymi może rzucać.

Drugi Poziom połączeniaEdytuj

Był on jedynym z Katany, który opanował drugi poziom Ken Setsuzoku (zarazem sam go wynalazł). Podczas drugiej formy zrzuca on swoją ciężką zbroję. Jego włosy wydużają się i otrzymuje długi, biały płaszcz zrobiony z czakry. Potrafi on wtedy wykonywać style mędrca (Sennin-Ryū) czyli najpotężniejsze techniki mieczowe należące do Gina Tsuru.
Ken setsuzoku 2.PNG

Buredo w finałowej formie połączenia z mieczem

Więcej w Fandom

Losowa wiki