FANDOM

Ayumi Yūhi

SiostraKurenai

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska Kobieta
Wiek część I- 25
część II- 28
Wzrost 168.7 cm
Rodzina

Typy Natury

Element Ziemi.svgUwolnienie Ziemi

Jutsu
Narzędzia

Ayumi Yūhi (夕日 歩, Yūhi Ayumi) jest młodszą siostrą Kurenai.

WyglądEdytuj

Ayumi ma długie, ciemne, kręcone włosy i czerwone oczy. Ma bardzo jasną karnację. Nosi krótką, czarną sukienkę na długi rękaw z czerwonymi paskami. Pod spodem ma beżową bluzkę. Prócz tego ma bandaże ma udach i łydce oraz nosi ochraniacz na czoło z symbolem wioski.Jest brzydka

OsobowośćEdytuj

Ayumi jest bardzo poważna i rzetelna, jeśli powie, że coś zrobi to znaczy, że będzie to wykonane dokładnie. Z siostrą ma bardzo dobre stosunki. Od najmłodszych lat łączyła je przyjaźń, która z czasem staje się silniejsza. Mimo całej swojej powagi ma bardzo pogodne usposobienie. Potrafi śmiać się z żartów, nawet tych o niej samej. Stara się łagodzić wszelkie spory. W stosunku do swoich uczniów jest bardzo opiekuńcza i często się o nich martwi. Wierzy w każdego z nich.

UmiejętnościEdytuj

Ayumi jest bardzo dobrym strategiem. Już na początku walki potrafi ocenić możliwości przeciwnika i stworzyć taktykę, która pozwoli go pokonać w jak jakrótszym czasie przy jak najmniejszym ryzyku. Gdy taktyka jest tylko dla jej uczniów nie stawia tyle na ich nabyte umiejętności, ile na ich potencjał. Stara się, by każda walka pomagała im się rozwijać. Im samym pozwala tworzyćplany wytykając w nich błędy lub sytuacje, które mogą rozegrać się nie po ich myśli.

NinjutsuEdytuj

Ayumi jest zaawansowanym użytkownkiem elementu ziemi, przez co najczęściej zajmuje się ofensywą. Zna wiele technik, które tworzą różnorakie tarcze, mury, kryjówki itp. Jej ataki są mało subtelne, ponieważ przeważnie miażdzą przeciwników.

GenjutsuEdytuj

Ayumi jest ponadprzeciętną użytkowniczką genjutsu, głównie za sprawą siostry, która uczyła ją nowo poznanych technik. Techniki, które opanowała stwarzają podłoże do ataków sojuszników, ponieważ dezorientują przeciwników.