Atarashi Tsuri

Ikkaku237

Dane Osobowe

Data Urodzenia 27 Wrzesień
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek 27 lat (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 177 cm
Waga
  • Część I: 65 kg
Grupa krwi AB
Kekkei Genkai Ikona Natury Drewna Uwolnienie Drewna
Klasyfikacja Ranga S
Przynależność Wioska Mgły

Ranga

Ranga Ninja Jonin
Wiek Ukończenia Akademii 7 lat
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina 8 lat
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia
Atarashi Tsuri- ( dosłownie oznacza Nowe Drzewo). Był najsilniejszym shinobi z Wioski Mgły za czasów Czwartego Mizukage. Został zabity przez AKATSUKI podczas podróży do Wioski Liścia.

WyglądEdytuj

Atarashi był wysokim i muskularnym mężczyzną z ogoloną głową. Nosił czarne kimono oraz sandały, a swój miecz nosił po lewej stronie bioder.

OsobowośćEdytuj

Tsuri był gwałtownym shinobi, kochający walki. Kochał walki tak bardzo, że wszędzie brał ze sobą swój miecz. Uważał walkę za zabawe i starał sie wynieść z niej jak najwięcej radości. Nigdy nie odpuszczał żadnej walki nawet ze słabym shinobi.

PrzeszłośćEdytuj

Atarashi w młodym wieku uzyskał rangę Jonina. Zdał egzamin w wieku 9 lat. Bardzo szybko zyskał sławe w wiosce i podziw wśród ludzi. W wieku 14 lat został wybrany przez Czwartego Mizukage jako Główno-dowodzący oddziałami ANBU oraz stał sie prawą ręka Mizukage. Przez wiele lat Atarashi dowodził twardą ręką oddziałami ANBU. Podczas jednej ze swoich misji Atarashi szpiegował Mangetsu Hozukiego. Dowiadując sie o zdolnościach Mangestu, Atarashi postanawia stoczyć walkę z Mistrzem Miecza. Podczas tej walki Atarashi po raz pierwszy poczuł ogromną radość z walki i ran. Gdy zabił Hozukiego jego psychika zmieniła Atarashiego w psychopate.

Część IEdytuj

Walka z AKATSUKI i śmierć TsuriEdytuj

13 lat po zabiciu Mangetsu, Atarashi zostaje wysłany do Wioski Liścia by spotkać sie z Danzo, który chciał namówić Atarashiego do wywołania wojny między wioskami, której celem miało być wybicie klanu Uchiha. Jednak po drodze do wioski Tsuri napotyka trzech członków AKATSUKI, Kisame Hoshigaki, Kakuzu oraz Hidana. Młody Ninja poznaje Kisame i jest zaskoczony jego widokiem. Hoshigake proponuje Atarashiemu przyłączenie sie do AKATSUKI jednak Ninja odmawia i wyciąga swój miecz. Wiedząc, że czeka go ciężka walka Atarashi uśmiecha sie i zaczyna sie śmiać mówiąc, że długo czekał na walkę z tak silnymi shinobi. Hidan wyśmiewa Atarashiego nazywając go głupcem. Shinobi Mgły lekceważy słowa Hidana i uśmiechając sie pewnie rusza do ataku. Z niesamowitą prędkością Atarashi podbiega do Hidana i przebija jego serce mieczem. Nastepnie odcina mu obie ręce i odskakuje od przeciwników. Hidan z wielką wściekłością przeklina Jonina za to co zrobił. Kakuzu wtrąca sie mówiąc, że teraz Hidan jest bezużyteczny i jedyne co mu zostało to przyglądać sie walce jednak Hidan rozpoczyna kłótnie z partnerem. Podczas kłótni dwóch członków AKATSUKI, Atarashi stoi w lekkim zmieszaniu nierozumiejąc dlaczego Hidan jeszcze żyje. Atarashi ponownie atakuje przeciwników, jednak tym razem Kisame blokuje cios samehadą. W tym czasie nawiązuje sie krótki dialog między dwoma shinobi z Mgły. Po chwili od boku atakuje Kakuzu używając Doton: Domu. Atarashi dostając techniką w głowę odlatuje od przeciwników i pada na ziemie. Szybko sie podnosi po czym uśmiecha się patrząc na Kakuzu. Gdy Atarashi ponownie naciera na Kakuzu, ten używa Raiton: Gian i niszczy miecz Jonina. Tsuri nie mając wyboru przywołuje nową broń a jest nią długi kij z ostrzem na końcu. Członkowie AKATSUKI są pod lekkim zdziwieniem widząc broń Młodego 

Ikkaku Shikai 1

Atarashi przywołuje swoją broń.

Ninja. Atarashi z uśmiechem na ustach mówi, że teraz rozpocznie sie prawdziwa walka. Szybko przystępuje do ataku i udaje mu się przebić Kakuzu swoją bronią. Następnie unosi ciało przeciwnika do góry nabitego na broń po czym rzuca nim w Kisame. Ten jednak robi unik i atakuje Samehadą próbując zranić oponenta. Shinobi Mgły bez wysiłku blokuje atak i jednym kopnięciem odsyła Kisame około 100 metrów do tyłu. Atarashi jedną ręka wykonuję pieczęć i używa Suiton: Mizurappa wybierając na cel Kisame. W ostatniej chwili wkracza Kakuzu i osłania Kisame używając Doton: Doryuheki. Młody Ninja jest w szoku widząc żywego Kakuzu i zaczyna sie zastanawiać czy zabicie ich jest wogóle możliwe. Wściekli Shinobi używają jednocześnie Suiton: Suiryudan no Jutsu w odpowiedzi Atarashi używa Doton: Dosekiryu czego efektem jest zneautralizowanie technik przeciwników. Zdając sobie sprawę z siły Ninja Mgły Kakuzu używa Futon: Atsugai łącząc technikę z elementem ognia. By ochronić sie przed atakiem Atarashi używa Mokuton: Jukai Heki. Użycie elementu drewna wywołuje wielki szok wśród członków AKATSUKI. Kisame będąc w szoku pyta Młodego Ninja jakim cudem jest wstanie używać elementu drewna. Shinobi odpowiada, że sam nie ma pojęcia, tłumaczy to jednak tym, że jest najlepszym shinobi w łączeniu żywiołów i to może być powodem. Atarashi postanawia uwolnić swoją całą chakre i użyć najpotężniejszej techniki by zabić przeciwników. Jego ciało zaczyna pokrywać jasne światło a jego ubranie zaczyna sie drzeć. W końcu oczy Atarashiego stają sie zupełnie puste i świecą mocnym białym światłem a jego ciało świeci na czerwono.
Ikkaku-animestocks-com--28

Pełna moc Tsuri

Kisame zauważa, że ta chakra jest porównywalna do chakry ogoniastych bestii. Kisame postanawia użyc Suiton: Senshokuko używając do tego wody z rzeki obok, natomiast Kakuzu używa Raiton: Bakurai.
Od27 Dobre cięcie

Śmiertelnie zraniony Atarashi

Atarashi używając pełnej swojej mocy używa Mokuton: Mokuryu no Jutsu. Technika Jonina przełamuje obie techniki AKATSUKI i uderza w cele poważnie raniąc obu przeciwników. Tsuri mocno wyczerpany chwyta swoją broń chcąc dobić przeciwników. Wtedy zjawia sie Hidan z przyszytymi ramionami i jednym silnym cięciem kosy łamie broń Atarashiego i zadaje mu głebokie cięcie w lewy bok ciała. Shinobi Mgły padając na ziemię już prawie martwy zauważa klona Kakuzu, który podczas całego zamieszania przyszył Hidanowi ręce. Tuż przed śmiercią Ninja uśmiecha sie i pada na ziemie martwy.

Część IIEdytuj

IV Wojna ShinobiEdytuj

Następnie Atarashi zostaje przyzwany podczas IV Wielkiej Wojny Shinobi jako marionetka w rękach Kabuto. Napoczątku Atarashi zostaje wysłany przeciwko oddziałom Kakashiego jednak zostaje odesłany po zabiciu prawie połowy shinobi. Kabuto wysyła Asarashiego by powstrzymał Itachiego, który uwolnił sie spod jego władzy. Gdy Shinobi Mgły dociera do Itachiego ten już jest razem ze swoim bratem Sasuke. Itachi wiedząc kim jest shinobi przywołany przez Kabuto ostrzega Sasuke przed przeciwnikiem. Ten jednak mówi, że nikt ich nie powstrzyma i rusza jako pierwszy na Atarashiego. Ninja Mgły przywołuje swoją broń, która została naprawiona przez Kabuto i rani Sasuke w jego prawe ramie. Itachi tym czasem używa Katon: Gokakyu no Jutsu, jednak Atarashi niweluje atak techniką Suiton: Daibakufu no Jutsu. Itachi prosi Sasuke, żeby ten nie atakował lekkomyślnie bo w przeciwnym razie zginie. Młody Uchiha nie ma zamiaru przegrać i używa Amaterasu. Atarashi unika płomieni i zmierza w kierunku Sasuke. W ostatniej chwili pojawia sie Itachi, który osłania brata własnym ciałem i zostaje przebity bronią Tsuri. Atarashi prosi Itachiego i Sasuke aby szybko go pokonali i zapieczętowali zanim użyje swojej najpotężniejszej techniki. Bracia odskakują od przeciwnika i jednocześnie używają Katon: Goryuka no Jutsu, niestety Atarashi używa Mokuton: Jukai Heki co ochrania go przed atakiem. Tsuri używając elementu drewna unieruchamia Sasuke i rusza na niego. Wtedy Itachi używa Susanoo i ochrania młodszego brata przed przeciwnikiem. Itachi używając miecza susanoo przebija Atarashiego i zaczyna jego pieczętowanie. Shinobi dziękuje członkom klanu Uchiha, że udało im sie go powstrzymać. Przed zniknięciem dodaje do Sasuke, że wciąż jest nadzieja na pokój tak samo jak i dla wszystkich shinobi jak i dla duszy Sasuke.

UmiejętnościEdytuj

Atarashi jest bardzo utalentowanym ninja. Jest wstanie używać potężnych technik uwolnienia wody i ziemi bez większych problemów. Z nieznanych powodów jest wstanie używac elementu drewna co jednak nie jest już dla niego tak łatwe. Mimo to był wstanie użyć jednej z najpotężniejszych technik elementu drewna a mianowicie Mokuton: Mokuryu no Jutsu.

Jego poziom Taijutsu jak i Ninjutsu są na bardzo wysokim poziomie, jako główno-dowodzący ANBU przewyższał wszystkich shinobi wioski pod każdym względem.

CiekawostkiEdytuj

  • Atarashi wykonał łącznie 2589 misji: 1347 misji D, 572 misji C, 34 B, 514 misji A i 122 misji S.
  • Był jedynym użytkownikiem elementu drewna po za klanem senju i Wioski Liścia
  • Jego hobby to walka z silnymi shinobi
  • Jego poziom chakry był zbliżony do poziomu chakry ośmioogoniastego

CytatyEdytuj

  • ( Po zabiciu Mangetsu): " Pierwszy raz coś takiego czuje... to jest... radość z walki!"
  • ( Do Kisame podczas walki): "Zawsze chciałem z tobą walczyć. Teraz zobaczysz dlaczego zostałem prawą ręką Mizukage."
  • ( Do Itachiego i Sasuke): "Dziękuje wam...uratowaliście setki istnień. Powstrzymajcie tę wojnę."

Więcej z Fandomu