FANDOM

Ana Yōso (要素アナYōso Ana)

WyglądEdytuj

Pierwsza Seria

Ana.png

Ana w drugiej serii

Ana w pierwszej serii mierzyła dokładnie jeden centymetr mniej niż Naruto, z czego chłopak był niezwykle zadowolony, natomiast dziewczynę ten fakt niezmiernie irytował, gdyż blondyn wypominał jej to na każdym kroku. Miała długie, brązowe włosy na ogół związane w dwa wysokie kucyki. Naruto porównał jej fryzurę do Króliczych uszu i dlatego od tamtego czasu nazywał ją Usagi. Natomiast oczy Any miały barwę niebieską.

Ubrania jej składały się z dwóch kolorów czarnego i czerwonego. Czarna koszula, z krótkimi rękawkami i czarne, krótkie spodenki, a w okół talii opleciona była czerwonym pasem. Ochraniacz również był barwy czerwonej, który dziewczyna nosiła na lewym ramieniu.

Jej cechą charakterystyczną była blizna w kształcie gwiazdy, którą dziewczyna ma na lewej łopatce.

Druga SeriaEdytuj

W drugiej serii Ana urosła, lecz nadal nie przewyższyła swojego przyjaciela, a nawet różnica ich wzrostu się powiększyła do paru centymetrów. Dziewczyna nabrała również paru kształtów, chociaż w porównaniu do jej rówieśniczek na taką nie wygląda.

Fryzura również uległa małej zmianie, bo zamiast włosów do pasa skróciła je, by sięgały łopatek, a zamiast w Królicze uszy Ana zaczęła związywać je w jednego, wysokiego kucyka.

Co do ubioru, kolorystyka pozostała taka sama. Koszulka zmieniła się na tunikę, bez rękawów, a spodenki zostały wydłużone tak, by sięgały kolan. Jedyną rzeczą, którą dziewczyna nie zmieniła był pas. Ochraniacz również pozostał na wcześniejszym miejscu.

HistoriaEdytuj

zanim przybyła do wioskiEdytuj

Ana jest córką Kururi z klanu Yōso, oraz jednego z żołnierzy Konohy, który wykorzystał kobietę i porzucił. Jej matka wraz z noworodkiem odeszła z wioski i zwabiona pokusami Orochimaru zamieszkała w Oto. Mężczyzna słysząc o niezwykłych umiejętnościach jej klanu, chciał posiąść jej zdolności i zaczął poddawać Kururi eksperymentom, na których wskutek zmarła. Przez następne sześć lat to właśnie on wychowywał dziewczynkę. Ana ubóstwiała swojego Ojca nieświadoma tego, że w przyszłości miała podzielić los jej matki. Żyła w paskudnych warunkach, za przewinienia zostawała zamknięta w izolatce, a Orochimaru nie przejmując się jej młodym wiekiem już zaczynał poddawać ją badaniom. Jednak dziewczynka uważała, że to normalne do czasu, aż inni mieszkańcy Wioski nie uświadomili jej, że jest niczym świnia chowana na rzeź. Z ich dużą pomocą uciekła, ale nadal była przecież dzieckiem więc wyprawa była dla niej niezwykle ciężka w dodatku nie miała się gdzie podziać. Pewien kupiec, który wędrował własnie do Konohy zlitował się i zabrał ją ze sobą, oraz zaprowadził do Hokage, gdzie dziewczynka wszystko mu opowiedziała, a Trzeci pozwolił jej  zostać.

Dzieciństwo oraz AkademiaEdytuj

Hokage wiedząc, że w wiosce jest przecież jeszcze jedna sierota, którą był Naruto zarządził by mieszkali oni razem. Z początku Ana i Naruto nie trawili siebie nawzajem, często sobie dogryzając, jednak pewnej nocy dziewczynka obudziła się przestraszona, gdyż śnił jej się Orochimaru robiący na niej eksperymenty. Zwabiony jej krzykiem blondyn podszedł do jej łóżka i zaczął ją uspokajać, oraz pocieszać. Tamtej nocy nie przespali opowiadając sobie, o tym co przeżyli i czego oczekują od życia. Ta noc zapoczątkowała ich przyjaźń.

Ana bardzo dobrze radziła sobie w Akademii, potrafiła kontrolować chakrę oraz miała dużą wiedzę, jej słabym punktem natomast było Tai-jutsu. Mimo to wykazywała niezwykłą siłę i agresywność, gdy ktokolwiek świał obrazić jej przyjaciela, przez co Ana nieraz wpadała w kłopoty. W końcu została przydzielona do drużyny siódmej, razem z Naruto i Sasuke Uchiham pod nadzorem Kakashiego Hatake.

Początki w drużynieEdytuj

Czując złowrogie emocje wysyłane, przez jej partnerów i niechęć do siebie na ogół starała się załagodzić napięte relacje, między nimi chociaż najczęściej kończyło się to tym, że dostawali oni po głowie słysząc dosadne słowa mówiące, że mają się uspokoić.

Ana czasem słuchała wyrzutów Naruto, że ona woli Sasuke bardziej od niego, co na ogół dziewczyna

kwitowała śmiechem. Chociaż naprawdę to wyglądało tak, jak gdyby dziewczyna była zakochana w czarnowłosym, co oczywiście było nieprawdą.

Co do Kakashiego, Ana już od początku czuła dla niego ogromny podziw, chociaż nie powstrzymywała się od ironicznych docinków, gdy tylko miała okazję, oraz do wypominania mu jego spóźnień.

Egzamin na ChuninaEdytuj

Podczas pierwszej części egzaminu obyła się bez ściągania, bazując na własnej wiedzy i ową część wspomina jako spokojną. Lecz gdy nadeszła część druga... Z początku również wszystko szło spokojnie, do czasu aż jej drużyna nie spotkała Orochimaru. Wtedy Ana załamała się, nie była w stanie pomóc przyjaciołom. Ze zdenerwowania nie potrafiła składać najprostszych pieczęci. Po tym wszystkim obwiniała się o stan rzeczy, który został. Również ogarnął ją wielki gniew, który odreagowała na shinobi z wioski dźwięku, nie zabiła ich tylko z powodu, że została powstrzymana przez drużynę Asumy.

Podczas trzeciej części walczyła razem z Ino. Walka trwała krótko, chociaż jak potem Ana przyznała okazało się, że Ino jest lepsza niż z początku myślała.

Podczas finału walczyła z Dosu Kinutą. Również wtedy po raz pierwszy udało jej się zmienić w swoje ciało w wiatr, co spowodowało zwycięstwo dziewczyny.

Atak na KonohęEdytuj

Podczas ataku, Ana starała się być jak najbardziej pomocna, bo dalej gryzły ją wyrzuty sumienia co do drugiej części egzaminu. Po raz drugi walczyła wtedy z Dosu i również wtedy zabiła go. Jej jedynym powodem do żalu było to, że nie czuła się winna jego śmierci i była co do tego stanu całkowicie obojętna.

Również gdy Orochimaru wycofał się zdołała go dogonić, lecz została ogłuszona przez Kabuto. Zemdloną odnalazł ją Kakashi, który od razu zabrał ją do szpitala gdzie leżała już reszta.

Dalsze losyEdytuj

Po pogrzebie Trzeciego Ana od razu zaczęła trenować ciężej, niż dotychczas skupiając się głównie na żywiołach oraz na poprawie swojego Tai-jutsu.

Podczas gdy Sasuke opuszczał wioskę dziewczyna starała się go powstrzymać. Również wtedy dowiedziała się, że wiele znaczy dla czarnowłosego. Chłopak zaproponował jej by odeszła z nim, mówiąc że jeśli go kocha to z nim odejdzie. Wtedy dziewczyna uświadomiła mu, że jest w błędzie, gdyż najważniejszy w jej życiu jest Uzumaki i nigdy go nie zostawi. Po tym wyznaniu Sasuke roześmiał się sucho, po czym nie czekając na reakcję dziewczyny podszedł do niej i pocałował ją w policzek, zaraz po tym ogłuszając ją.

To wszystko pogłębiło poczucie winy, które dziewczyna odczuwała, gdyż uważała że to również z jej powodu Sasuke odszedł. Swój żal starała się odreagować poprzez treningi.

Gdy Naruto miał opuszczać wioskę dziewczyna spędzała z nim każdą wolną chwilę, uświadamiając sobie że będzie za nim bardzo tęsknić i to nie tylko ze względu, że jest jej przyjacielem, ale z powodu że również przez te wszystkie lata była w nim nieświadomie zakochana.

Gdy został wybrany Piąty Hokage, nie minęło dużo czasu, gdy dziewczyna zrozumiała jak ważna jest medycyna i zaczęła pobierać praktyki u Tsunade, która przy okazji trenowała z nią Tai-jutsu.

Seria drugaEdytuj

BUDOWA

OsobowośćEdytuj

Ana jest dziewczyną lekko nadpobudliwą, która nie zawsze panuje nad emocjami w szczególności nad tymi silnymi, jak gniew. W szczególności jeśli ktoś rani jej bliską osobę, wtedy na ogół używa siły. W pierwszej serii dziewczyna nie zawsze bywała pomocna, co zmieniło się w drugiej gdzie stała się bardziej otwarta na innych, przyjacielska i troskliwa. Pomimo swojego ciętego języka i nonszalanckiej postawy, łatwo wywołać u niej poczucie winy.

UmiejętnościEdytuj

Dziewczyna pochodzi z klanu Yōso, którego specjalną zdolnością jest kontrola pięciu żywiołów, oraz możliwość przemiany swojego ciała w nie, jednak na ogół w jeden. Ana należy do wyjątków, gdyż potrafi zmieniać się w wodę, ogień i powietrze.

Dziewczyna jest bardzo dobra w nin-jutsu, poznała wiele pieczęci, dotyczących technik związanych z naturami chakry.

Brązowowłosa rzadko używa gen-jutsu, lecz to nie oznacza że to jest jej słaby punkt, bo nie ma w tej dziedzinie, zbyt niskiego poziomu, raczej średni.

Jak w pierwszej serii dziewczyna nie umiała walczyć fizycznie, zmieniło się to w drugiej gdzie zaczęła panować nad swoją siłą i jej używać, a to wszystko dzięki treningowi z Tsunade.

Ana jest również szanowanym Medic-ninja, bo już nie raz pomogła innym używając swoich zdolności.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ulubioną potrawą jest taiyaki, za to najmniej ulubioną jest Konowata
  • Przyjaźni się z Hinatą, ale musi przyznać że jest o nią zazdrosna.
  • Pod koniec pierwszej serii uświadamia sobie, że kocha Naruto.
  • Jej ulubione słowo to Yakusoku(約束) oznaczające Obietnicę.
  • Jej ulubionym żywiołem jest woda.
  • Mimo, że zmieniła fryzurę Naruto wciąż mówi do niej Usagi.

CytatyEdytuj

  • (Do Orochimaru) "Żebyś zginął w męczarniach, wężowa mordo!"
  • (Do Naruto) "Od dzisiaj już nigdy nie będziesz samotny."
  • (Do Naruto) "Nazwij mnie tak jeszcze raz, a już nigdy nie posmakujesz ramenu!"
  • (Do Sasuke) "Wybacz, ale to Naruto jest dla mnie najważniejszy, nigdy go nie zostawię."
  • "Dwa lata picia mleka, a moje wysiłki na nic się zdały..."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki