Fandom

Naruto Fanon Wiki

Akiro Suna

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Akiro Suna

1 kazekage.jpeg

Dane Osobowe

Wiek 30 lat
Klasyfikacja
“Kage” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Kage
Zajęcie Kazekage
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure

Ranga

Rodzina

Typy Natury

Element Wiatru.svg.png Uwolnienie Wiatru

Jutsu
Narzędzia
Akiro Suna (Suna Akiro) - założyciel Wioski Piasku i jej pierwszy Kazekage. Nazywany był przez mieszkańców Suny i wrogów Krwawym Wiatrem (Aka Kaze) od nazwy jego sztandarowej techniki.

HistoriaEdytuj

Akiro był wędrownym zabójcą, zajmował się zabijaniem bandytów napadających na wioski. Razem z bratem Takishim po wielu latach postanowili osiaść na stałe, więc razem z innymi zabójcami założyli wioskę nazwaną póżniej Wioską Ukrytą w Piasku a jego ogłoszono pierwszym władcą tej wioski. Za jego panowania wypowiedziano I Wielką Wojnę Shinobi, lecz zmarł zanim się w pełni zaczęła z powodu nieznanej choroby. Wojska Suny na wojnę poprowadził jego brat Takishi.

WyglądEdytuj

Akiro był wysokim mężczyzną. Jego włosy miały kolor czarny, na twarzy nosił maskę koloru czarnego( odsłaniał ją tylko podczas używania Piaskowego Oddechu). Ubrany był w płaszcz koloru brunatnego pod ktorym nosił coś w rodzaju zbroji.

UmiejetnościEdytuj

Manipulacja NaturąEdytuj

Akiro był mistrzem manipulacji wiatrem czego dowodem jest technika Krwawy Wiatr, ktora pozwalała pociąć wszystko w promieniu 1 km. Jego techniki opierały sie na technikach dalekiego zasięgu takie jak np Fūton: Daitoppa . Cały swój atak opierał na tych dwóch technikach, gdyż uważał, że to wystarczy by zabić wrogów.

Piaskowy OddechEdytuj

Pierwszy Kazekage posiadał niezwykłą zdolność do zamiany swego oddechu w piasek, który wykorzystywał do obrony i jako zasłonę. Umiejętność ta według legend przekazywanych w Wiosce stała się razem z manipulacją piaskiem Shukaku inspiracja do stworzenia techniki Trzeciego Kazekage o nazwie Satetsu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki