Fandom

Naruto Fanon Wiki

Akira Unmei

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Akira Unmei

Debiut

Manga Rozdział 1
Anime Naruto Odcinekk 1
Występuje w Anime i Manga

Dane Osobowe

Wiek
  • Część I: 13
  • Część II: 16
  • Część III: 18
Wzrost
  • Część I: 164 cm
  • Część II: 169 cm
  • Część III: 169 cm
Waga
  • Część I: 52 kg
  • Część II: 56 kg
  • Część III: 56 kg
Grupa krwi 0
Kekkei Genkai
Zajęcie
  • Nowy Lider Akatsuki
  • Lider Lasu
Przynależność
Drużyna Drużyna Magu
Partner Mage Senju
Klan Klan Erufu

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 0231705
"lat" can not be assigned to a declared number type with value 13.
Wiek Ukończenia Akademii 13 lat
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina 13 lat
Rodzina

Typy Natury

Unikalne cechy

  • Elfie uszy
Jutsu
Narzędzia

Akira Unmei (明運命, Unmei Akira) chūnin z Konohagakure. Od pierwszej serii do końcówki drugiej był protoganistą, a od końca drugiej do trzeciej był głównym antogonistą. Z powodu specyficznych uszu swojego klanu jest nazywany Elfem (エルフ, Erufu), a gdy pokazuje Sharingan jest nazywany Czerwonookim Elfem (赤目エルフ, Akame Erufu).

Wygląd Edytuj

Jest wysokim, piwnookim mężczyzną, który ma krótkie czarne włosy z krótką kitką. Ciekawe w jego wyglądzie jest to, że jako członek swojego klanu ma „elfie” uszy. Co do stroju nosi niebieski ochraniacz, cienką czarną rozpinaną bluzę z długim rękawem i siwymi znakami. Do tego krótkie niebieskie spodnie i niebieskie sandały. W drugiej serii jego włosy są troche dłuższe i nie ma już kitki. Nosi teraz białą przewiewną koszulę i ciemne, krótkie spodnie. Jego opaska jest czarna, tak samo jak sandały. Pod koniec drugiej serii nosi płaszcz Akatsuki, jego skóra po przeszczepienu komórek Magu stała się trochę pomarszczona i blada. Kiedy już przed IV wielką wojną shinobi postanawia dostać Sharingan Magu przez kilka początkowych dni ma Mangekyō Sharingan jednak później ten ewoluuje w Wieczny Mangekyō Sharingan, przez co niektórzy uważają, że ma straszne oczy. W III seri jako przywódca Lasu nosi czerwony płaszcz z białymi płomieniami.

Osobowość Edytuj

Akira od początku był dość miły, ale cichy. Jego mistrz Magu członek klanu Uchiha i Senju zawsze próbował do niego dojść. Dopiero gdy Akira dłuższy czas spędził z Naruto otworzył się na innych. Gdy otrzymał moc swego mistrza (czakrę) postanowił zawładnąć całym światem — wtedy pojawiła się jego mroczna natura. Po przegranej z Naruto rozumie swój błąd i niszczy pieczęć Lasu, czym ratuje Konohę i odzyskuje szacunek ludzi. Nienawidził swojego przezwiska Elf, ale gdy nazwano go Czerwonookim Elfem, nawet je polubił.

Umiejętności Edytuj

Poziom czakry Akiry był na bardzo wysokim poziomie. Jego moc wszystkich intrygowała i budziła zazdrość. Kiedy pokonuje swojego mistrza przy pomocy tajemnej mocy zabiera całą jego potężną czakrę, przez co staje się jeszcze silniejszy.

Taijutsu Edytuj

Słaba strona Akiry. Mimo swoich słabych umiejętności sztuk walk nadrabiał je wysoką siła fizyczną.

Ninjutsu Edytuj

Jego najsilniejsza strona. Opanował wiele potężnych technik. Kiedy przejął czakrę i komórki swego mistrza, był w stanie używać potężnych technik ognia i drewna. W transformacji natury był mistrzem.

Genjutsu Edytuj

Początkowo wróg tych techniki, ale kiedy dostał własny sharnigan to stało się jego ulubionym jutsu.

Moce Magu Edytuj

Kiedy pokonuje swojego mistrza wchłania jego potężna chakrę. Potem gdy przyłancza się do Akatsuki jego pierwszym cele jest przeszczep komórek Magu. Kiedy już zbliża się IV wojna w końcu przeszczepuje sobie sharingan. Poniewarz jego mistrz pochodził z Klanu Senju i Uchiha jego moc była wielka.

Sharingan Edytuj

Akira pierwszy sharingan zyskuje, od Tobiego (na co jego rodzice zezwolili). Jego sharingan pochodził od członka klanu Uchicha. Gdy Tobi znajduje ponownie Akire zabiera mu sharingan i przeszczepia Erufi-me jego ojca. Kiedy zabija magu postanawia porzeszczepić sobie sharingany dzięki czemu zyskuje wieczny sharingan. W trzeciej serii kiedy traci lewy sharingan.

Erufi-meEdytuj

Historia Edytuj

Akira urodził się w Klanie Erufu. Rodzina barczo się cieszyła z narodzin dziecka jednak Akira urodził się ślepy. Wtedy Kalan zostaje napadnięty przez Tobiego, który mówi, że pomoże chłopcu. Jego ojciec chętny to zobaczyć zgodził się. Akira po operacji dostaje oczy członka klanu Uchiha. Tobi używa swojej mocy i chłopak dostaje zdolność dezaktywacji swojego sharingana. Klan szybko porzałował tej decyzji, a właściwie głowa klanu pomyślał, że Akira go przerośnie i postanowił go zabić. Akira miał wtedy rok. Jego ojciec by ocalić syna

Seria I Edytuj

Seria II Edytuj

Seria III Edytuj

Dziedzictwo Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię Akira pisane 明 znaczy jasny, a nazwisko Unmei 運命 znaczy przeznaczenie.
  • Jego ulubione słowa to "Moc przeradza się w potęge, nad którą chcemy zapanować".

Więcej w Fandom

Losowa wiki