FANDOM

Jest to organizacja, która została odnowiona przez Shina Uchihę i Białego Zetsu, za sprawą Orochimaru, który ma ukryty cel w 3 Serii Naruto . Po Czwartej Wojnie Shinobi, Shin zaczął poszukiwać wyjątkowych i młodych talentów, by stworzyć 10-osobową grupę. Udało mu się. Głównym celem Shina był przeszczep Rinnegana Madary i stanie się Jinchurikim Juubiego, schwytając 9 Bestii. Orochimaru posiadał zakonserwowane ciało Madary wraz z Rinneganem, obiecał Shinowi, że mu go da, w zamian za przyniesienie mu w pół żywego Sasuke Uchihy umożliwiając przejęcie jego ciała. Nie udało mu się, a jego młode klony odwróciły się od niego i zabiły go. Jednak za sprawą Izanagi, wrócił i zajął się organizacją, chcąc stworzyć idealny plan. Przez kolejne 2 lata organizacja pozostawała w cieniu, aż do wybuchu V Wojny Shinobi przeciwko Kamigami Rikugun .Biały Zetsu wraz z armią swoich klonów zaatakował w Kraju Żelaza, a Shin próbował schwytać Biju używając sharingana, lecz nie odniosło to skutku, bez Rinnegana i posągu Gedo plan się nie udał, a mała armia Zetsu została rozbita przez geninów. Shin i Zetsu musieli się wycofać.

Członkowie: Edytuj

Shin Uchiha - jeden z założycieli grupy, posiada mnóstwo sharinganów na swoim ciele, potrafi ich używać do Izanagi. Posiada także Mangekyo, ktróry pozwala mu na telekinezę obiektów, które naznaczy. Później wszczepia w swoją rękę Mangekyo Sasuke, dzięki, któremu używa Amaterasu, Tsukuyomi oraz Susanoo. Jeszcze później zdobywa Rinnegan Madary.

Biały Zetsu - jeden z założycieli, jest istotą, która powstała w ostatnich chwilach Czwartej Wojny Shinobi. Ma w sobie czakrę shinobich, którą jego armia zebrała w czasie walk, a także ma w sobie małą część czakry Juubiego, którą zebrał z jego małych klonów. Potrafi używać drewna, klonować się do rozmiarów małej armii, a także przywoływać różnorodne klony Juubiego ze swego ciała. Posiada duże pokłady czakry. Ma też mnóstwo innych mocnych umiejętności.

Hamura - potomek brata Mędrca Sześciu Ścieżek. Tak jak on posiada byakugan. Został odnaleziony przez Shina, gdy był młody. Nauczył się potężnych technik swojego potomka. Nie wiadomo skąd pochodzi, nie jest członkiem klanu Hyuuga.

Kūgo - posiadacz przeklętej pieczęci i energii natury, udało mu się poskromić swoją moc, jest z tego samego klanu co Jūgo.

Mīrashi - jego ciało jest owinięte bandażem, którego używa w walce. Bandaże te, tak naprawdę ograniczają jego moc, gdyż jego czakra jest bardzo niestabilna. Gdy je zdejmie, uwalnia całą swoją energię.

Mekanikaru - posiada mechaniczne ciało podobne do ścieżki Asury, był kiedyś naukowcem, jednak przez Trzecią Wojnę Shinobi został wysłany do walki. Nie był dobrym shinobi. W wojnie stracił nogi i ręke. Po wojnie wszczepił swoje serce i mózg do robota, które lubiał tworzyć, dzięki czemu zyskał moc.

Hokori - potrafi zamieniać swoje ciało w pył, który jest bardzo ostry, potrafi nim ranić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki