FANDOM

Akaruku Kagayaku

Dane

Klan
  • „Klan Kan|Kan” nie może być użyte jako nazwa strony.
    Kan

Akaruku Kagayaku - zaawansowana forma Kagayaku. Aktywowała go tylko garść członków klanu Kan.

OpisEdytuj

Akaruku Kagayaku pozwala na kontrolowanie ogoniastych bestii. Akaruku Kagayaku jest nabywany poprzez przeżycie traumy po śmierci najbliższej osoby użytkownikowi Kagayaku. Z biegiem czasu, wykorzystania technik Akaruku Kagayaku pogarsza wzrok użytkownika ale nie może doprowadzić do punktu ślepoty. Aby poprawić wzrok trzeba użyć specjalnego lekarstwa klanu. Jeżeli zbyt dużo będzie się używać lekarstwa oczy zaczną piec  i nie zadziała. Trzeba odczekać trzy miesiące przed następnym użyciem. Można zdobyć Wiecznego Akaruku Kagayaku gdzie pogorszenie wzroku tutaj nie grozi i daje większą moc, podkłady chakry i jego techniki stają się o wiele silniejsze.

==Wariacje Akaruku Kagayaku==

Protoplasta klanu KanEdytuj

Aktywował Akaruku Kagayaku zabijając swojego przyjaciela.

Wiecznego Akaruku Kagayaku zdobył biorąc DNA od innego członka klanu który dobrowolnie mu oddał swoje DNA.

San KanEdytuj

Meron KanEdytuj

Jūsu OrenjiEdytuj

Gikaru KanEdytuj

Ojciec Garasu

Garasu KanEdytuj

Zdobył Akaruku Kagayaku w walce z dawnym przyjacielem którego zabił. Jego oko wtedy robi się zielone, a na obwódce robią się nerwy. Jest pionowa i pozioma kreska, a na nich jest trzy ramienny trójkąt.

Wiecznego Akaruku Kagayaku zdobył podczas ważnej walki gdy przyjaciel jego Tiraku Kan był mocno ranny dał Garasu'owi swoje DNA, żeby ten mógł walczyć. Jego oko wtedy jest bardzo kolorowe, a na środku gdzie jest źrenica jest ośmio ramienna gwiazda.

Tiraku KanEdytuj

Formy Akaruku KagayakuEdytuj

Formy Wiecznego Akaruku KagayakuEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki